Wizz Air-vezér az Indexnek: Nem kérdés, melyik a magyar nemzeti légitársaság
A Wizz Air-vezér szerint a magyar légi közlekedés sajátos helyzete nemzeti kézbe adhatja a budapesti repülőteret.
A Wizz Air-vezér szerint a magyar légi közlekedés sajátos helyzete nemzeti kézbe adhatja a budapesti repülőteret.
Az utóbbi időben egymásnak feszült a két légitársaság.
Nem finomkodnak a légitársaságok vezérei egymással.
A játékok alatt a megszokottnál több járatot üzemeltetnek majd célirányosan.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója is kommentálta az esetet.
Váradi József sok pénzt kaphat, ha sikerül elérnie egy célt.
Exkluzív interjú a Wizz Air vezérigazgatójával.
Nagy bejelentéseket tett a légitársaság.
Váradi József leszögezte, hogy hülyeség, hogy személyes felelőssége lenne a Malév összeomlásában.
Sértetlenek, de egyelőre nem tartanak ott, hogy kihozzák őket.
Május végéig rendezik a beszállítók felé fennálló tartozásokat is.
A bor minősége 80 százalékban kint a szőlőben eldől – mondja a Juliet Victor Winery tulajdonosa.
Nem rossz, nem rossz.
A vállalatnak még így is van több mint 1,6 milliárd eurónyi készpénze.
A Wizz Air-vezér és társai közel félmilliárd forintos befektetéssel induló webshopja idővel a tőzsdét is megcélozná.
A Wizz Air vezérigazgatója szerint a jövő az ultradiszkont modell.
Túlzásnak tartják a 188 millió forintos bónuszt, amikor ezer embert kirúgtak a cégtől, és nem teljesült az éves célkitűzés.
Váradi József szerint komoly probléma volt, hogy az országok külön-külön akarták kezelni a járványt, a következő egy évben pedig nagy átrendeződés várható a légi közlekedésben.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója szerint túl sok a hisztéria a vírus körül, a Wizz Airnél mindenki bejár dolgozni, nyárra pedig várhatóan normalizálódik a helyzet. A légitársaság előre menekülne, még több gépet vesznek, a gyenge versenytársak kihullását várják, és nem tartanak attól, hogy Kelet-Európában is inkább vonatra ülnének az emberek repülő helyett. Egy Wizz Air repülő pedig tisztább, mint egy kórház.
Pilótákat keresnek, kevés van belőlük. Közben pedig háromszorosára bővítik a flottájukat.
Egy kormánydöntés monopolhelyzetet teremt a balkáni útvonalakon. A győztesnek állami segítség is jár.
Váradi József tudja, hogy vannak panaszok a Wizz Airre, de kevés, az utasok 95 százalékának pedig valójában csak az ár számít. Nem érzik, hogy kevesebb turista jönne a menekültválság miatt, saját pénzéről pedig nem szívesen beszél.