Jim Ryan, a Sony Interactive Entertainment vezérigazgatója abban bízik, hogy nem húzódik majd el a válság, és nem jelent majd túl nagy problémát a játékosoknak, hogy kifizessék a PlayStation 5 borsos árát – írja a Gamesindustry.biz. Az új konzol akár 499 dolláros árat is meghaladhatja, ami egy esetleges recesszió alatt sok játékos számára túl nagy kiadást jelenthet. A Playstation 4 2013-ban 399 dolláros áron indult, és sokak szerint ezzel nyerte meg a harcot a drágább Xbox One ellen.
Ryan reméli, hogy nem így lesz, és úgy gondolja, hogy ezt úgy kerülhetik ki, ha a vásárló a lehető legmagasabb értéket kapják az adott árért.
Az idén megjelenő Xbox Series X konzolra készülő játékok automatikusan képesek lesznek HDR-módban megjelenni a kompatibilis kijelzőkön és tévéken, és a Microsoft a régebbi játékokról sem feledkezett meg. A klasszikusok archívumával együtt több ezer játék lesz elérhető a konzolon, egészen új minőségben.
A Sony úgynevezett State of Play eseményeken keresztül mutatja be, hogy állnak az egyes videójátékos projektjei. Szerdán késő este a Last of Us Part II-ból mutattak be majdnem fél órányi játékmenetet, és a videó alapján úgy tűnik, hogy megéri várni a játékára – bár a rengeteg crunch (eszméletlen mennyiségű túlóra) talán túlzás volt.
A videó alapján a játék alapjaiban nem tér el az első résztől: sötét helyeken kell lopakodni emberek és a fertőzöttek körül. Úgy tűnik, hogy bekerült némi Uncharted-jellegű kalandelem is a játékba, mert a videóban láthattuk, ahogy Ellie kötélhintázik és motorcsónakozik. A fegyverek is alakíthatóak, és nem csak praktikus, hanem látványbeli fejlesztéseket is lehet rájuk pakolni.
Messze van még a PlayStation 5 ünnepek előtti időszakra tervezett piacra kerülése, de hamarosan még többet megtudhatunk az új konzolról, vagy a rajta megjelenő játékokról. A Venturebeat és a Bloomberg egyaránt úgy tudja, hogy a Sony egy PS5-ről szóló eseményt tervez június 3-án.
Az Epic Games Store folyamatosan osztogatja az ingyenes játékokat. Korábban kéthetente adtak ingyen egy vagy két, leginkább indie, ritkán nagyobb nevű játékot, de egy ideje már hetente cserélődnek az ajándékok. Korábban a GTA V-öt adták ingyen, május 28 délután 5-ig pedig a legendás stratégiai sorozat aktuális részét, a Sid Meier's Civilization VI-ot (erre még érdemes lecsapni).
Egy reddites szivárgás alapján (ami a GTA-t és a Civ-et is eltalálta) valószínűleg a Borderlands: The Handsome Collection lehet a következő titkos játék. A gyűjtemény magába foglalja a Borderlands 2-t és a Borderlans: The Pre-Sequelt, valamint mindkét játék összes kiegészítőjét.
A Microsoft kiadott egy Xbox Family Settings nevű appot, amivel a szülők korlátozni tudják a gyermekeik játékkonzol előtt töltött idejét. Az alkalmazás korai kiadása, amit egyfajta tesztverziónak tekinthetünk, Androidra és iOS-re adták ki. Az Apple eszközeire körülményesebben tölthető le, egy TestFlight nevű tesztelő app telepítése után lehet megszerezni, és 10 ezer főben korlátozták a résztvevők számát. Ebben bizonyos mértékig a Windows 10 pc-k használata is kezelhető.
Az app többek közt azokat a beállításokat hozza előtérbe, amelyek az Xbox.com oldalon is elérhetők, ám ott a menürendszer mélyén vannak, kevésbé tájékozott felhasználóknak nehezen előtúrhatók, így az új megoldás valóban nagy könnyítés a szülőknek. Bizonyos játékok esetében ki- és bekapcsolható az online játék, tartalmi szűrőket állíthatunk be a gyermek kora alapján, és azt is be lehet állítani, hogy a gyermek kikkel kommunikálhat a platformon.
Napi szinten lehet a gyermekekhez tartozó fiókok kijelzőidejét korlátozni, és jelentéseket kapunk az aktivitásukról.
Az Xbox Family Settings App mellett van még egy megoldása a Microsoftnak, a korábban bevezetett Family Safety App, amellyel még az Androidon is szabályozható a kijelző előtt töltött idő. Ez viszont korlátozottan vehető igénybe,egy angol nyelvű kérdőív kitöltése után.
A járvány gyakorlatilag minden idei tömegeseménnyel együtt a nagy videojátékos eseményeket és bemutatókat is elmosta, de azok, amiket csak később tartottak volna, legalább átköltözhettek az internetre (mint például a Gamescom). Az E3-at idén nem rendezik meg, de ez nem jelenti azt, hogy 2020-ban elmaradnak a nagy játékos bejelentések. A Microsoft idén dobja piacra az Xbox Series X-et, a Sony a PlayStation 5-öt, a CD Projekt Red pedig a szeptemberre halasztott Cyberpunk 2077-et. Már csak ezek miatt is hatalmas marketinges kampányok indulnának békeidőben.
Sok online eseményt az E3 hetére időzítettek, a Polygon pedig összeszedte, mire is számíthatunk a nyáron.
Kevés bizarrabb dolog történt idén a videójáték-iparban annál, mint amikor május elején az Amazon bejelentette első nagy költségvetésű játékának, a Crucible-nek a megjelenési dátumát. A végleges játékmenet, illetve a játékmódok is ekkor mutatkoztak be, ezek alapján pedig nehezen lehetett volna állítani, hogy a cégóriás játékfejlesztésért felelős szárnya feltalálta volna a spanyolviaszt. Ehelyett úgy tűnt, hogy a játék igazi Frankenstein-szörnyetegként lett összefércelve. A Crucible aztán múlt hét közepén szép csendben meg is jelent, és amellett, hogy hamar kiderült, hogy valóban nem sok eredetiség szorult bele,
az sem tiszta, hogy ebben a formában egyáltalán minek adták ki.
Ugyan a játék egyes elemeibe láthatóan szívét-lelkét beleöntötte a fejlesztő Relentless Studios, a végeredményről az égvilágon senki nem mondaná meg, hogy bármi köze van a világ leggazdagabb cégéhez. Helyenként azért így is szórakoztató tud lenni, de a nem létező marketing, az ordító kiforratlanság és az idejétmúlt sablonok miatt elég valószínűtlennek tűnik, hogy valaha eljusson abba a fázisba, amikor egy szűk körnél többen is akarnak majd játszani vele.
Több mint 200 millió eladott példánnyal a Minecraft a 2010-es évtized legmeghatározóbb videojátéka, és máig egyedülálló abban, hogy a gigasiker ellenére mennyien nem értik, mi tetszik ennyi embernek a fura kockavilágban, a bányászatban, építkezésben és zombik kaszabolásában. Illetve az utóbbit pont mindenki tudja, a Microsoft is ezért ültette át a játék szereplőit egy klasszikus műfajba, a Diablo nevével fémjelzett dungeon crawlerbe: ez a frissen megjelent Minecraft Dungeons, amit mi már nyúzunk pár napja a kiadó jóvoltából.
Most leginkább azok a szülők figyeljenek, akik csak eltűrik gyermekük játékszenvedélyét, de nem igazán ismerik a videojátékokat: a dungeon crawler egy rendkívül egyszerű játékműfaj. Bejárunk egy körülhatárolt pályát, a térképen leölünk mindent, ami megmozdul, közben egyre jobb fegyvereket szerzünk, fejlődik a karakterünk ereje és más képességei, hogy aztán a végén azokat a szörnyeket is le tudjuk kaszabolni, amelyek az elején még nem mentek. Aztán amikor azt hittük, hogy vége, bedob a kiadó pár letölthető kiegészítőt, még erősebb szörnyekkel, még nagyobb kincsekkel, és kezdődik az egész elölről.
Örülhetnek az eredeti Xbox rajongói, nemrég ugyanis kiszivárgott a Microsoft konzoljának forráskódja, beleértve ebbe az Xbox fejlesztői készletet, a teszteléshez használt emulátorokat, több fejlesztői környezetet, a szükséges dokumentációt, valamint magát a kernelt, az operációs rendszer magját is. Az adatok egy része ugyanakkor korábban is keringett már az interneten, így egyelőre nem egyértelmű, hogy a szivárgás mennyiben fogja segíteni az xboxos játékok modolását, illetve a pécés emulátorok feljavítását – írja a The Verge.
Éppen ma negyven éve, hogy nyilvánosan bemutatták a Pac-Mant, a videojáték-klasszikuson mégsem fog a midlife crisis. 2015-ben újabb, hatalmas méretű játéktermi verziót kapott World's Largest Pac-Man címmel, 2016-ban otthoni konzolokra kijött a Pac-Man Championship Edition 2, tavalyelőtt pedig felhúztak rá egy gyűjteményes játéktermi kabinetet – és ezek még csak a hivatalos verziók, mert az otthon barkácsolt, félamatőr Pac-Man változatokat lehetetlen számon tartani. Népszerűségére magyarázat maga a játék felépítése, ami 1980-ban egészen új szemléletet hozott a játéktermekbe.
Június 5-től bárki bármit csinálhat az eredeti Command & Conquer és a Red Alert forráskódjával – írja a GamesIndustry.biz. A lépést Jim Vessella, a Command & Conquer Remastered Collection producere jelentette be. A kiadó Electronic Arts így lehetővé teszi, hogy a klasszikus stratégiai játékokba belepiszkálva bárki programozni tanuljon, egyedi kiegészítőket hozzon létre, vagy átalakítsa a játékok elemeit.
A forráskódokra építve akár egy egészen új játékot is létre lehet hozni.
Az elmúlt pár hónapban kétségtelenül kevés dolog rengette meg jobban az internetet videójátékos fronton a Riot Games új játékának a bétájánál. A Valorant persze nem kis részben azért döntötte meg röhögve a Twitch nézettségi rekordjait, mert a bétához való hozzáférést így lehetett beszerezni, de hamarosan senkinek nem kell majd erre fanyalodnia, június 2-án ugyanis hivatalosan is megjelenik majd a játék.
A járvány miatt az amerikai hadsereg nem tud eljárni állásbörzékre, hogy népszerűsítse magát, így az esportot használják toborzásra – írja a Wall Street Journal. Az állásbörzéken kívül a toborzók általában gyakran járnak középiskolákba és egyetemekre is, hogy minél nagyobb tömeget tudjanak megszólítani, de az érintkezési korlátozások miatt erre most nincs lehetőség.
A seregben, a haditengerészetben és a légierőben is szolgálnak olyan katonák, akik bokszolnak vagy boboznak pár évet - és most esport csapatok is összeálltak az amerikai haderő három ágában. A sereg egyik New York állami toborzócsapata több lehetséges újonc elérhetőségét szerezte meg egy pár hetes Call of Duty bajnokság alatt, mint amennyit egy hagyományos nagy eseményen szoktak.
Az eredeti tervek szerint a seregben 70 ezer újoncra számítottak a szeptemberben végződő pénzügyi év végéig. Általában nyáron jelentkeznek a legtöbben, így a toborzóirodák most azt remélik, hogy hamarosan megnyithatnak.
A mostani helyzet szembemegy az elmúlt több ezer év tapasztalataival, hiszen a gazdasági nehézségek közepette mindig többen választották a sereg relatív biztonságát. ám a járvány elleni szabályok a feje tetejére állították a szituációt.
A sereg esportos toborzócsapatában mindenféle specializációjú katona szolgál. Nem sokuk rendelkezik toborzói háttérrel, de a csapat szerint ez nem is baj, hiszen a játék közben természetes beszélgetés útján terelődik a szó a seregre. Nem azzal szólítják meg a lehetséges jelentkezőket, hogy milyen szuper a katonaság, hanem azzal, hogy hasonló érdeklődésű emberek társaságához csatlakozhatnak. Mivel a játékosok világa sokrétű, sokkal többféle embert tudnak megszólítani, mint egy börzén. Ez azt jelenti, hogy könnyebben találnak jelöltet a különféle specializációkra, mint például technikus, vagy szerelő.
A koronavírus miatt a toborzóknak nem csak a játékokra kellett áttérnie. A plakátokra szánt pénz egy részét online hirdetésekre fordítják, próbálnak ott megjelenni, ahol az ifjúság éli életét.
A hónapok óta tomboló koronavírus-járvány alapjaiban változtatta meg az emberek mindennapjait, és a legtöbb iparágra jelentős hatást gyakorolt. Ám míg a legtöbb szektor nagyot bukott rajta, olyanok is voltak, amiknek még jól is jött a megváltozott helyzet. A videójátékok kétségtelenül ide tartoznak: az elmúlt hónapokban egyre többen kezdtek el játszani velük, a hagyományos sportok hiányában az esportok is népszerűbbek lettek, a mobilos játékok piaca pedig szintén sosem látott szárnyalásba kezdett.
A Sensor Tower első negyedéves adatai alapján soha nem töltöttek még le annyi mobilos játékot, mint 2020 első három hónapjában, az App Store és a Google Play is rekordokat döntött, és a jelek szerint a játékosok a pénztárcájukat is inkább hajlandóak kinyitni a jelenlegi helyzetben. A számok áprilisban sem estek be, sőt, még feljebb kúsztak, ami a korábban jósoltnál jóval nagyobb növekedést irányozhat elő.
Ebben a helyzetben kétségtelenül egy rakás fontosabb dolog is létezik a mobiljátékok piacánál, ám az elemzések alapján a növekedés tényleg olyan mértékű volt, ami mellett lehetetlen szó nélkül elmenni. A korábban emlegetett első negyedéves jelentésből kiderült, hogy az App Store-on és a Google Playben az első három hónapban több mint 13 milliárd alkalommal telepítettek fel játékot, ami
KÉTMILLIÁRDDAL TÖBB, MINT AMI 2019 HARMADIK NEGYEDÉVÉBEN ÖSSZEJÖTT.
Az App Store a tavalyi év azonos időszakához képest 35 százalékos növekedést produkált, a Google Play pedig 38 százalékkal szárnyalta túl az akkori adatokat – ez mindkét platform esetében rekordnak számít. Márciusban, amikor a járvány már tényleg világszerte éreztette a hatását, 24 százalékos növekedést lehetett megfigyelni az előző hónaphoz képest, áprilisban pedig még innen is 8 százalékkal feljebb kúszott a mobilos játékok piaca.
Ugyan csak virtuálisan, de hamarosan bárki beleáshatja magát az Európai Űrügynökség (ESA) legfontosabb feladataiba, a szervezet ugyanis hétfőn bejelentette, hogy ingyenes frissítésben adja hozzá két küldetését, illetve az Ariane–5 hordozórakétát a Kerbal Space Program nevű űrrepülés-szimulátorhoz – olvasható az ESA honlapján.
Megszakítjuk ősi (két hónapos!) hagyományunkat, és egy rendkívüli bejelentéssel kezdjük a havi olcsójáték-ajánló cikkünket: az Epic Games Store ingyen osztogatja a nagy sikerű Grand Theft Auto 5-öt, minden idők egyik legnagyobb videojátékos bestsellerét. Ha valaki esetleg nem tudná, miről van szó, a GTA5 egy szuper karakterekkel és remek történettel megáldott játék, amiben három bűnözőt irányíthatunk karrierjükben. A sztori mód mellé jár a GTA Online is, ahol barátainkkal, vagy ismeretlenekkel versenyezhetünk, harcolhatunk, bankrabolhatunk, golfozhatunk.
A játékba nemrég bekerült egy zöld és egy lila UFO jelmez, így a közösség tagjai valamelyik színhez csatlakozva Hell's Grannies jelleggel tömegverekednek Los Santos utcáin.
Az Epic Games ajándékával egyébként nagyjából 10 ezer forintot spórolhatunk, így ár-érték arányban ez lehet az eddigi legjobb Epic akció. Mikor az akció élesedett, a vásárlók annyira leterhelték az Epic oldalát, hogy összeomlott, így lehet, hogy várni kell majd egy kicsit. Nem kell aggódni, az akció május 21-ig tart.
Folytatódik a videójáték-ipar több hónapos bejelentés-sorozata, a Summer Game Fest. A szerdai bejelentés kifejezetten fontos, ugyanis az Epic egy kilenc perces trailerrel mutatta be, milyen látványvilágot várhatunk a közeljövő játékaitól.
Az Unreal Engine 5 játékmotor 2021 elején lesz elérhető a fejlesztők számára, és két új eszköz (Lumen és Nanite) segítségével még élethűbb, még lélegzetelállítóbb játékokra számíthatunk.
Újra kiadják a Tony Hawk's Pro Skater (THPS) 1 és 2-t., méghozzá felújított grafikával és az eredeti zenékkel, írja a CBR. Minden idők legjobb gördeszkás játéksorozatát szeptember 4-én adják Xbox One-ra, PS4-re és PC-re.
Michael Pachter videojáték-ipari elemző azt mondja, valószínű, hogy az Xbox Series X 400 dolláros (130 ezer forintos) árcédulával kerül majd a boltokba. Ez elég meglepő kijelentés, főleg, ha abból indulunk ki, hogy a bivalyerős új konzolok alkatrészára is elég magas (eddig valószínű volt a minimum 450-500 dolláros induló ár), és már a 600 dolláros ás is felmerült, ha a gyártók profitot szeretnének látni a gépekből.
Ennek ellenére nem kizárt, hogy a Microsoft bármit megtenne, hogy hamar vezető helyre kerüljön a következő konzolgeneráció versenyében. Ebbe beletartozik az is, hogy a cég durva veszteséget is bevállal.
A nagy Xbox 20/20 prezentáció egy teljesen vállalható, érdekes bemutató volt. A baj csak az, hogy mindenki sokkal többet várt az új konzol játékait beharangozó műsortól. Az esemény gigantikus durranása elvileg a nemrég bejelentett Assassin's Creed Valhalla játékmenet trailere kellett volna, hogy legyen, de nem valószínű, hogy a játék tényleg ilyen filmszerű lesz.
A Microsoft 13 olyan játékot mutatott be a Nintendo Directre hajazó eseményen, amelyek mind az év végén megjelenő Xbox Series X-re is megjelennek majd. Az elmúlt hetekben az Xbox marketingesei rengeteget dobálóztak a játékmenet szóval, így sokan azt várták, hogy láthatunk majd egy kis Halo: Infinite-et, esetleg Forzát, vagy ha a csillagok úgy állnak, Fable-t.
Az Olivia's luxus lakberendezési áruház esztétikai tanácsadást nyújt az Animal Crossing: New Horizons játékosainak – írja a Pocket Gamer. A brit áruház épp toborozza azokat a kezdő, vagy akár profi lakberendezőket, akik online szeretnék kamatoztatni a tudásukat. Ez egy remek reklám az Olivia's-nak, és biztosan a pénz áll a háttérben, de a szabadúszó lakberendezők, akik a járvány miatt kevesebb munkát kapnak valóban jól járhatnak a szolgáltatással.
A tanácsadók óránként 40 fontot (16 ezer forintot) is kereshetnek.
Kedden szinte a semmiből jelentette be első, nagy költségvetésű videójátékát az Amazon játékfejlesztésért felelős szárnya. Az Amazon Game Studios eddig jellemzően tabletes játékokra fókuszált, most azonban a pécés piacot is meghódítanák az új, Crucible névre hallgató játékukkal, ami május 20-án már játszható is lesz – írja a The Verge.
Egy bazinagy karddal a hátunkon segítünk a nyomornegyedekben, ökoterroristaként küzdünk a bolygót könyörtelenül kizsákmányoló nagyvállalat ellen, de ha kell, órákat töltünk azzal, hogy időre kidurrantsunk rengeteg kockát.
Nagyjából így van értelme remake-et csinálni egy régi, nagy sikerű klasszikusból
A Final Fantasy VII Remake ügyesen ültette át a 23 éve készült, emblematikus japán szerepjátékot a mai kor követelményeire, látványos grafikájával, megreformált harcrendszerével lényegében ugyanazt a történetet meséli el, de mégis kiszélesítve, miközben sokszor apró részletekben is hű marad az eredetihez. Ez a feldolgozás egyszerre szól azoknak, akik máig a világ legjobb játékának tartják az eredetit, és azoknak is, akik csak most ismerkednek a Final Fantasyk világával.
Úgy tűnik, nem hiába indította útjára három éve a Microsoft a leginkább a Netflixre hasonlító előfizetéses szolgáltatását, a videójátékokat kínáló Xbox Game Passt, a cég szerdai bejelentése alapján ugyanis mostanra több mint 10 millióan fizettek elő rá – írja az Engadget.
Az utóbbi időben többször bebizonyosodott, hogy a Fortnite bőven meghaladta már azt, hogy pusztán battle royale videójátékként hivatkozzunk rá. Legutóbb például azzal, hogy egymás megölése helyett egy grandiózus Travis Scott koncert kötötte le benne a játékosokat. A fejlesztő Epic Games a jelek szerint most még inkább ráerősítene erre a vonalra, hamarosan érkezik ugyanis egy átmeneti játékmód, ahol a lövöldözés helyett a szocializálódáson lesz a hangsúly – írja a Forbes.
Szűk két hónap telt el azóta, hogy a leginkább a League of Legends fejlesztőjeként ismert Riot Games lerántotta a leplet a korábban csak Project A néven emlegetett lövöldözős játékáról, a Valorantről. Azóta pedig úgy tűnik, hogy ez a legizgalmasabb dolog a videójátékok piacán. A játék rögtön a bétateszt indulásának napján nézőcsúcsot döntött a Twitchen, a legfelkapottabb téma lett a Google-keresésekben és a közösségi oldalakon is mindenki erről beszélt – pedig még csak a zárt bétánál tartunk.
De mi a fenéért érdekli ennyire az embereket az Overwatch és a Counter-Strike törvénytelen szerelemgyereke?
– kérdezheti joggal bárki, és kérdeztem én is kezdetben, aztán pár nap lövöldözéssel később úgy éreztem, hogy kezdem érteni a dolgot. Ezen a ponton kár lenne messzemenő következtetéseket levonni, de az már most biztos, hogy ugyan a Valorant mérföldekre van attól, hogy az egyediség egyetlen szikráját is fel lehessen fedezni benne, a máshonnan lenyúlt ötleteket viszont úgy építgették össze a Riotnél, hogy akár valami jó is kisülhet majd a dologból. Az első benyomások néhány napnyi akciózás tapasztalatai alapján.
Kiotó nyugati részén, egy templomkertben levő, turistáktól elzárt temetőben furcsa sírkő áll: az elhunyt neve alatt öt játék címe sorakozik, megjelenésük évszámával. Bár a sírfelirat japán nyelvű, mindegyik játéknak van angol neve: Ultra Machine (1968), Laser Clay (1973), Ten Billion (1980), Game & Watch (1980) és Game Boy (1989).
Ez utóbbi kettő egészen biztosan ismerős mindenkinek, aki a nyolcvanas években volt gyerek: az éppen ma 40 éves Game & Watch sorozat itthon egyszerűen csak „kvarcjáték” néven futott.
故横井軍平氏のお墓。墓碑には任天堂時代の功績が刻まれている。
— 小山@自宅/事務所警備中 (@manchanbuhibuhi) May 12, 2015
うちの嫁の父親の墓の斜め向かいにあったりするのだが、ゲームに興味ない所か毛嫌っている嫁にはこれがここにあることがどれだけ凄いことか理解してないし理解しようともしないorz pic.twitter.com/StmZBWzaiD
A sírban Jokoi Gunpei, a Nintendo egykori vezető mérnöke nyugszik, aki nélkül egészen biztosan máshogy alakult volna nemcsak a japán cég története, de az egész videojáték-iparé is. A sírkőbe vésett lista pedig korántsem teljes.
Ha valaki követi a világ legnépszerűbb internetes videojátékát, a Fortnite-ot, az bizonyára tisztában van azzal, hogy az Epic Games üdvöskéje ezen a ponton már jóval több szimpla játéknál, és egyre inkább egy virtuális vidámparkként funkcionál, amiben amúgy lövöldözni is lehet. Erre remek példa volt egyebek mellett az amerikai producer, Marshmello tavalyi koncertje a játékban, de most ahhoz képest jócskán sikerült emelni a tétet azzal az élő, lélegző és tényleg lenyűgöző valamivel, ami Travis Scott virtuális koncertje volt péntek éjjel.
Nagy port kavart gémer körökben a hír, hogy publikusan is elérhetővé vált a Valve két népszerű játékának, a Team Fortress 2-nek, illetve a Counter Strike: Global Offensive-nek (CS: GO) a forráskódja. Ez ugyanis a csalások megkönnyítése mellett komoly veszélyt jelenthetett volna a játékosok biztonságára is. A fejlesztő vizsgálatai alapján ugyanakkor aggodalomra nincs ok, a kikerült kód nem jelent kockázatot – írja a PC Gamer.