Ukrán cég építheti a Nagyvárad és Arad közötti út egyik szakaszát
A 47 kilométeres szakasz átszámítva 244 milliárd forintba kerül.
A 47 kilométeres szakasz átszámítva 244 milliárd forintba kerül.
Egy kamionosnak 15 percbe telt, mire visszatolatott.
Az építőipar felfutóban van ingatlan- és útépítésben is az országban.
Az önkormányzat szerint ez volt a legmegfelelőbb időpont.
Szerinte Budapesten ma az utak olyan kátyúsak, hogy „holdjáróval” sem lehetne közlekedni.
Összesen 3000 kilométernyi utat szeretnének építeni 2035-ig.
Szijjártó Péter a korlátozások felülvizsgálatáról tárgyalt Burgenland tartományfőnökével.
Már november elején jelezte a cég, hogy komoly kihívások előtt áll.
Több tényező is nehezíti egy jelentős beruházás szerződés szerinti teljesítését.
185 kilométernyi új utat építenek.
Fél pályán halad a forgalom.
A részletek megjelentek a Magyar Építők oldalán.
Fél órán belül elérhető lesz egy négysávos út.
Azt szeretnék, hogy a XVI. kerület Budapest egyik legélhetőbb kerülete legyen.
Három kilométert adtak át.
A nyílt tender az uniós közbeszerzési közlönyben is megjelent.
Nálunk döcögősen indult, de aztán felpörgött.
Több úton is fennakadás lassítja a forgalmat.
Erősödik a Debrecen és Nyíregyháza közötti kapcsolat.
Nagy utat járt be az emberiség az aszfaltcsíkokig.
Nyolc kilométeren lesz minden, alagutak, völgyhidak, csomópontok.
Szokatlan alapkőletételről posztolt a külügyminiszter.
A politikus szerint a kormány támogatja a nemzetközi piacokra kilépő magyar vállalatokat.
Egyre nehezebb a fővárosba eljutni, a bevezető utak telítettek, helyszínelés is lassítja a forgalmat.
Egyre nehezebb a fővárosba eljutni, telítődnek a bevezető utak, lassul a haladás.
Csanádpalotánál, a kilépő oldalon.
Az egyik szakasz három, a másik hét év alatt készülhet el.
A 4-es úton és a 46-os úton konzolszerkezeteket emelnek be, és útirányjelző táblákat szerelnek fel.
A baleset egy útépítésen történt.
Több mint hatmilliárd forintot ad a kormány a beruházásra.
A mostani balesetveszélyes, elavult és zavarérzékeny.
Átadták az M30-as gyorsforgalmi út új szakaszát.
Új tulajdonosi struktúra és új technológiák érkeztek az ágazatba. Az Index cikksorozatának harmadik része.
A körgyűrű M51-es csomópontjától araszolnak a járművek, legalább 40 perccel nő a menetidő.
A Dunántúli régió versenyképességére is jótékony hatása lehet.
Péntek reggeli közlekedési hírek az Útinformról.
Néhány év alatt megduplázódott a gyorsforgalmi úthálózat hossza. Az Index cikksorozatának második része.
Először Únyt, azután Esztergomot kötik be az országos gyorsforgalmi úthálózatba.
A város polgármesterével beszélgettünk.
Mintegy kétszáz kilométernyi autópályát köszönhetünk a kilencvenes éveknek. Az Index cikksorozatának első része.
A tiszakürti ideiglenes körforgalom és a kunszentmártoni csomópont között.
Hat ukrán-lengyel határátkelő úthálózatának újjáépítésére 100 millió eurót költenek.
Kiírták a pályázatot a Herend és Devecser közötti szakasz kibővítésére.
Hétfő reggeli közlekedési tudnivalók az Útinformtól.
Kiírták a tervezői közbeszerzést.
Munkavégzéskor ráakadtak egy alagútra, amely egy pénzintézet épületéhez vezetett.
90 napon belül el kell tünteni az utat.
Összesen 82 milliárd forintot biztosít a kormány újabb utak előkészítésére.
Az ITM államtitkára szerint a kivitelező Strabag gondatlanul járt el.
Az M85-ös út bekapcsolja a várost a sztrádahálózatba.
Már kétszáz útszakasz kapott szilárd burkolatot a Budapesti Útépítési Program keretében.
Hatvanöt kilométer hosszú, 2x2 sávos autópályává fejlesztik az autóutat Törökszentmiklós és Püspökladány között.
A Duna Aszfalt most éppen afrikai partnereket keres a 144 milliárdos útépítéshez, amely a világ egyik legkorruptabb országában valósul meg.
A téli időjárás miatt. A 134, 923 buszok újra a menetrend szerinti útvonalon járnak.
Az út a környék modernizációját szolgálja a polgármester szerint.
Mosóczi László államtitkár szerint ezzel 1000 kilométer új utat építenek majd.