Hadházy Ákos beleszállt Magyar Péterbe a Diákhitel Központ „megkérdőjelezhető” ügyei miatt
Szerinte „egy évi 50 milliárdos csalássorozat” zajlott a Magyar által vezetett intézményben.
Szerinte „egy évi 50 milliárdos csalássorozat” zajlott a Magyar által vezetett intézményben.
A megbízást ismét a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó cégek – a New Land Média Kft. és a Lounge Design Kft. – által alkotott konzorcium nyerte el.
Kormányközeli vállalkozók is szépen kivették a részüket a méregdrága projektből.
Állításuk szerint „magától értetődő”, hogy fizettek, a pontos összegeket illetően azonban síri csend honol.
1,372 millió forintot reklámra tapsoltak el.
Balásy Gyula két cége több mint 81 milliárd forint bevétellel zárta az elmúlt évet.
A New Land Media médiaigazgatója szerint „különleges kihívást jelent” a fiatalok elérése.
A munkát Balásy Gyula két cége végzi el összesen 3,4 milliárd forintért.
A New Land Media és a Lounge Design újabb megbízásokat kapott.
Feltehetően az új kormányzati plakátokra megy a pénz.
Örömhír a kék plakátok szerelmeseinek és Balásy Gyula kommunikációs üzleti zseninek.
A képviselő „matekleckéje" alapján rengeteg ment el agymosásra.
Balásy Gyula két cége segített az Esportmillának a tavalyi V4 Future Sports szervezésében és népszerűsítésében.
Pontosan még nem tudni, hogy milyen, mert nem kötik az állampolgárok orrára.
Főként külföldön szeretné népszerűsíteni Magyarországot a kormány a százmilliós kampányokkal.
Megduplázódott a cégek árbevétele.
Mindez erősíti a korábbi kalkulációt, miszerint összességében 50 milliárdnál is drágább lehet Semjén Zsolt álmának valóra váltása.
Oktatókat kellett kirúgni pénzhiány miatt, de Balásy Gyula cégei tovább gazdagodhatnak a kampányokon.
Balásy Gyula vállalkozásai mostantól az egyetem arculatáért is felelnek majd.
2018 harmadik negyedévében csak a Sargentini-jelentés köztéri értelmezésére 5,9 milliárd forintot költött el az állam.
5,9 milliárd közpénzt adnak a sorosozós-migránsozós plakátokról ismert cégeknek.
A választásra kiürült a keret, de Rogánék most újabb 2,3 milliárd forintot kapartak össze.
Jól keresett a kormány által leginkább foglalkoztatott kommunikációs partner.
2017-ben is szépen izmosodtak Kuna Tibor kommunikációs cégei. Talán utoljára?
2016 óta Balásy Gyula, a kormányzati propaganda legfontosabb embere. Hogy lett a szerény, visszahúzódó art directorból igazi tótumfaktum?
Balásy Gyula kisebb névnek tűnik, mint Kuna és Csetényi, mostanában mégis mindent visz.
Újra és újra ugyanazok a nevek bukkannak fel a 25 milliárdos kommunikációs keret nyertesei közt.
Rogán szomszédja partvonalra került, Habony új kedvence mindent visz.
Schmidt Máriáék reklámszerződése másfélszeresére drágult.