Ezért fékezett be az elektromos autók terjedése
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
A szabályozás, a költségstruktúra és a technológiai fejlesztések együttesen határozhatják meg a jövőbeli sikert.
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
Már holnap megtudhatjuk, hogy mit terveznek.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Sok esetben még mindig a hagyományos hajtásláncok jelentik a költséghatékony választást.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
A két autógyár versenye nyomás alá helyezi a hagyományos piaci szereplőket is.
A külügyminiszter szerint Magyarország szerepe tovább erősödik az elektromosautó-ipari átállásban.
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
Ebből a szempontból is rekordévnek bizonyult 2023.
Gerd Walker: Akkumulátor nélkül nincs elektromos autó.
Belépett a jövő kapuján az Audi. Nagy Márton elmondta, mi vár a járműiparra és a gazdaságra.
A gazdasági transzformáció költsége 2050-re elérheti a 300 ezer milliárd dollárt.
A magyar telephelyre támaszkodik a konszern. Az Index az igazgatótanács elnökét kérdezte.
Senki sem szeretne olyan üzemet a szomszédságában, amely a saját és a családja egészségére veszélyes.
Úgy tűnik, nem az elektrifikáció az egyetlen lehetőség a karbonsemleges közlekedéshez.
Ez a jövő, nem kell tőle félni – mondta az Indexnek az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja.
A miniszter szerint enélkül a zöldcélok elérése csak illúzió marad.
Zajlik az e-Mobility Show.
Újraosztja a lapokat a beszállítók körében az elektromosjármű-ipar magyarországi térhódítása.
Alfons Dintner az Indexnek: Ezek a beruházási kérdések még az idén eldőlnek.
Mozgalmas év áll az autó- és motorgyár mögött, de idén folytatódik a zöldátállás.
Lendületet vett az építkezés és vele együtt a toborzás is.
A növekvő energiaárakat követi le az emelés.
Németország nem támogatja a belső égésű motorok uniós kivezetését.
A hulladék-gazdálkodási koncesszióról még nincs döntés.
A globális chiphiány miatt lassulhat az elektromos autók terjedése is.
Jövőre már béremelést tervez a vállalat.
Bár az igazgatótanács elnöke szerint is „megatrend” az elektromobilitás előretörése.
Felmérik az európai akkumulátorigényeket, és ahhoz méretezik majd a Panasonic tervezett üzemét.
Nagy az érdeklődés, kibővítik 300 millió forinttal a támogatási keretet.
Lassanként bezárják a töltési kiskapukat, külön elszámolás lesz.