Túlfutott egy vonat a Keleti pályaudvaron, csak jelentős késéssel közlekedhetett tovább
Az utasok nem voltak veszélyben.
Az utasok nem voltak veszélyben.
Azt ígérte, hogy mindent rendbe tesznek.
Többen megsérültek.
Az induló és érkező állomások is módosulnak.
Új szabályokat vezet be a vasúttársaság.
Akár egy órával is hosszabb eljutási idővel kell számolni a vonalon.
Jelentős késésekre kell számítani a dél-balatoni vasútvonal járatainál.
Ismét egy ajtó meghibásodása okozott problémát.
A Budapest–Miskolc vonalon lassabb lehet a közlekedés.
Újabb vonatbaleset történt.
A volt főpolgármester-jelölt azt is elárulta, miért nem áll készen Budapest a 2036-os olimpiára.
Az InterCityn utazókat a katasztrófavédők segítségével szállították át.
Hosszabb eljutási időre kell számítani, több vonatot más csomópontokra irányítottak át.
Szerinte nemcsak politikai, de döntéshozói felelőssége is van a miniszternek.
Szeptemberig adtak időt a miniszternek.
A Közlekedő Tömeg Egyesület társadalmi egyeztetést akar a menetrend átalakításáról.
Állításuk szerint senki sem volt veszélyben.
A politikus szerint látványosan romlik a helyzet a MÁV-nál.
A MÁV összes kocsijának csupán 42 százaléka rendelkezik légkondicionáló berendezéssel.
Késésekre kell számítani a vonalon.
A helyszínelés várhatóan késő estig tarthat.
A MÁV pótlóbuszt rendelt a Kecskemét és Nagykőrös közti szakaszra.
A kétáramnemű járművek Magyarországon és Ausztriában is tudnak majd közlekedni.
A miskolci fővonalon a menetidő 10-20 perccel nőhet.
Pótlóbuszok közlekednek az érintett szakaszon.
Akár többórás késésekre is számítani kell.
A MÁV alternatívákat is javasol az utasoknak a probléma miatt.
Vágányzár, hosszabb menetidő és néhány kárpótlás.
Késésekre, járatkimaradásokra is számíthatnak az utasok.
Egy nemzetközi járat szenvedett balesetet.
A két vonat Nagytéténynél találkozott össze.
Bosszúságot okoznak a klíma nélküli kocsik.
Július 1-től lép életbe a változás.
Akár negyvenszázalékos kedvezménnyel lehet utazni.
Több órára megszűnt a vonatközlekedés az útvonalon.
Nem egyedi eset, amelyet megosztottunk egy olvasónk MÁV-járaton tapasztalt kálváriájáról a napokban.
Kártérítésre kevés esély van.
A vonalon több más fejlesztés is történt.
A csapolt sör csak ráadás.
Lezárult a beszerzésre kiírt közbeszerzési eljárás.
A két állomás között mindkét vágányt lezárták a vonatforgalom elől.
Október 11-én indul a bemutató időszak.
Keleti pályaudvarra tartó Kócsag InterCity vonat a péceli állomáson elütött egy embert.
Az érintett vonalon megnőtt a menetidő.
Öngyilkos lépett az InterCity elé az Index információi szerint.
Utasok nem voltak a vonaton.
A hazai IC+-ok még mindig hiánycikknek számítanak a MÁV-nál.
30 éve van velünk az InterCity.
Az express vonaton rosszul lett utasnak kapóra jött kiképzett egészségügyi dolgozó szakértelme.
Akinek még nem volt elege a 80-as évekből, a MÁV visszarepíti bele.
A szegedi vonalon már elérhető az újfajta jegy, év végéig minden járaton bevezetik.
A vonaton utazók közül nem sérült meg senki. A Tarkarét utcai átjáróban volt a baleset.
A helyszínelés várhatóan 16-17 óráig tart.
Diszkrét suhanás szőnyegboltszagban, USB és képernyős tájékoztató. Elmentünk egy körre a Göcsej IC-vel.
A benne ülő nyolc- és tizenegy éves unokája azonnal meghalt, a nagymama túlélte a vasárnapi balesetet.
A vasúttársaság azt mondja, a decemberi menetrend-módosítások óta akár már 3 óra alatt is megtehető vonaton a Zalaegerszeg-Budapest táv.
A menetrendváltás utáni első munkanapon nemhogy rövidült volna, hanem hosszabbodott a menetidő a Budapest-Szeged vonalon.
Albertirsa és Pilis között egy intercity, Siófok és Zamárdi felső között pedig egy gyorsvonat ütött el egy embert hétfőn.
Két járat kevesebb helyen állna meg, de ez a sok helyen egyvágányú vonalon zavart okozna. Palkovics minisztériuma és a MÁV között dől el, mi lesz.