Van Budapest határában egy rejtélyes felüljáró, amely senkihez sem tartozik
A Közút és az áruház egymásra mutogat, az autósók már saját maguk aszfaltoznának a kátyú miatt.
A Közút és az áruház egymásra mutogat, az autósók már saját maguk aszfaltoznának a kátyú miatt.
Felhasználók, állam, üzemeltető, ellenőr, labor, kivitelező, gyártó, eső, tél, nyári, forróság - megannyi ember és körülmény.
Ha már nem tudod kikerülni a kátyút, ez a legjobb, amit tehetsz, hogy csökkentsd az autód károsodásnak kockázatát.
Önjáró robot tömi a kátyúkat.
A bizarr esetben egy halottnak vélt férfin tulajdon unokája észlelte az élet jeleit, miközben testét hamvasztásra szállították.
Az elmúlt napok időjárása kedvezett az új hibák kialakulásának.
Sorra kapják a defeketeket az autósok, van aki rögtön kettőt is.
Volt olyan pillanat, amikor kényszerből egyszerre nyolc autó vesztegelt a veszélyes szakasz mellett.
Inverz fekvőrendőr.
Volt olyan járókelő, aki azért örült, mert ilyenkor látnak csak rendőrt az utcán.
Honnan kellene tudni, hogy ki az adott közúti szakasz kezelője?
Nem csitul a III. kerületi kátyúk ügye.
Uniós források hiányában a fejlesztést nem lehet megvalósítani.
A lakók évek óta küzdenek az út felújításáért.
Trónfosztott Golf, felére csökkent a kátyúk száma, tekert órás Passat a heti hírösszefoglalóban.
Hiába fele annyi a kátyú, tízből nyolc esetben így is elutasítják a károk kifizetésére beadott kérelmeket.
Hadat üzent a cég az utak kellemetlen problémájának.
A Wagon R+ szokatlan esetéről videó is készült. Valószínűleg nem csak a kátyú volt a probléma oka.
Nem indult jól az év számára.
Előbb-utóbb talán kerülgetni is tudja majd.
A sofőrök idén az enyhébb télben bízhatnak.
Öreg rocker nem vén rocker: 77 évesen lapátra cserélte a mikrofont.
Két, Veszprém megyei település között elég rossz az út.
Hiába várták az útjavítást, feltalálták magukat a lakók.
Bemutatjuk a folyamatot, és elmondjuk, mi a teendő, ha kátyúba hajtanál.
Figyelmeztetnek a független biztosítási alkuszok.
Az önkormányzatokat sújtó elvonások miatt ugyanis nincs pénz aszfaltozásra.
Közeledik a választás, fel kell tudni mutatni valamit, gondolhatták Bátor község vezetői.
Sándorfalván egy idős nő kertjébe mindig befolyt az esővíz a rossz út miatt. Gallyakat rakott a lyukba, nem kellett volna.
Hogy ez miért nem egy magyar művésznek jutott előbb eszébe? Helyszín itt is lett volna hozzá.
Megint elrontottak egy csomó kátyút a párt passzivistái. Várhatóan ezeket is visszalyukasztatná majd velük az önkormányzat.
Veszélyesen gyorsan vert a szíve, az ütéstől stabilizálódott. Hihetetlen, de az orvosok szerint nem példátlan.
Egy utca elejét és végét kihagyva, 250 méteres kis szeletet választottak ki a kátyús út betöltésére.
Gyanúsan hosszú ideig nem válaszolt a Budapest Közút, aztán passzolta a kérdést a Főtávnak, ami már a helyreállított Dózsa György útról számolt be.
Ha volt kiegészítő biztosításunk, örülhetünk. Ha nem volt, akkor a közútkezelő is fizethet.
A gödör a heves esőzések miatt alakult ki.
A pluszforgalom teljesen tönkretette az utat Kispesten, folyamatosan keletkeznek az új kátyúk, pattognak a kövek a gyalogosokra. A kerület és a főváros képtelen megegyezni, pedig már azt is kimondták: a szakasz nem alkalmas arra, hogy azon metrópótlók járjanak.
Ötven kamionnal, napi hat fordulóban szállították a földet a tiszaroffi úton egy útépítéshez. Csoda, hogy járhatatlan lett? A helyiek háborognak.
A felnik, a gumiabroncsok, a futómű és az autó karosszériája is sérült. A közútkezelő persze nem akart fizetni, de az autós nem hagyta magát.
Kátyú kátyú hátán az M1-es autópályán, ahol halált megvető bátorsággal mentünk végig a napokban. Sokkal rosszabb állapotokat találtunk, mint képzeltük, és ez az állapot még évekig maradhat. Mit ne csináljunk, ha jön a kátyú?
Márciusban elkezdik felújítani az autópályát, de a hosszú távú megoldás a plusz egy-egy sáv lenne.
Talán fel se kellene újítani őket, hiszen felületük már-már egy-egy kihelyezett ipari múzeumi tárlat, nem? De! Szavazzon a legművészibben szétkátyúzott utcára!
20 éve foltozzák a kátyúkat a rákospalotai Mogyoród útján. Az útfelújításra lenne pénz, de az alatta építendő csatornára nem akadt.
A XV. kerületben fejlődik a csoda.
Lehet, hogy nem a leghatékonyabb módszer, de legalább szórakoztató.
Szentpéterváron úgy gondolták, a pixel még mindig olcsóbb az aszfaltnál.
Viszont a város útjait nem kátyúzni kéne, hanem aszfaltozni, de erre meg nincs pénz.
A szegedi férfinál három év után elszakadt a cérna, 260 méter utat újított fel egy hét alatt.
A csatornákban is ezeket használnák. Majd.
Csak végigtekerünk az úton, és már térképen is az összes gödör. Ráadásul festékkel is megjelöli őket.