Mit mond az önjáró autó a gyalogosoknak?
Valahogy jeleznie kell a szándékát, és a gép nem tud kivörösödött fejjel üvölteni.
Valahogy jeleznie kell a szándékát, és a gép nem tud kivörösödött fejjel üvölteni.
Az Nvidia Drive PX harmadik generációja mindent tud, ami az emberi sofőrök kiváltásához kell.
Elsőként kapott hazánkban közúti tesztelési engedélyt az óbudai központú Aimotive. Ez azt jelenti, hogy bárhol szembejöhet velünk egy robotsofőr által vezetett jármű.
A robotsofőrt felügyelő embernek szinte kilométerenként át kellett vennie a kormányzást.
Budapesten is vizsgálják a közösségi autóbérlés lehetőségeit, de ez csak a kezdet. A világ városai tíz éven belül önjáró autókat akarnak látni, hogy kevesebb legyen a baleset, és több a hely.
A német közlekedési miniszter megkérte a Teslát, hogy ne használja az Autopilot szót.
Az amerikai Otto nem bíz mindent a gépre, de a munka nagy részét automatizálják.
A Tesla és a robotsofőrt fejlesztő Mobileye nyilvánosan szócsatáznak egymással.
Magyar robot veszi el a sofőrök munkáját, mert az autógyártók lemaradtak a szoftverfejlesztésben.
A Mercedes-Benz robotsofőrje jól működött.
A németek minden körülményt ismerni akarnak, hogy egy balesetnél biztosan tudják, ki vezetett.
Elektromos, 3D-ben nyomtatták, robot vezeti, és újrahasznosítható az Olli nevű busz. Mi kell még?
Az elektromos kisbuszban tizenöten férnek el.
A Budapesten készülő mesterséges intelligencia az autógyártóknak dollármilliárdokat érhet, mert erre épül majd az elektromos autók tudása.
Beültünk egy Model S kormánya mögé, aztán levettük róla a kezeinket. Brutális erejű gép, de az eszén még lenne mit csiszolni.
A kaliforniai közlekedési hatóság el akarta titkolni az információkat a Google robotautóiról.