Útvonalat vált az egyik legnépszerűbb budapesti troli
Egyelőre tesztüzemben folyik az átállás.
Egyelőre tesztüzemben folyik az átállás.
A Jászaitól indul, de egészen Kőbánya szívébe behatol majd.
Budapest is a trolifejlesztésekben látja a közlekedés zöldítésének gazdaságos lehetőségét.
Nosztalgiajárművekkel és kiállítással is készül a város.
A szakember szerint a rendszer egyre követhetetlenebbé válik.
Gazdaságos megoldás.
Érdekes képsorok érkeztek a városból.
Mentőt sem volt hajlandó hívni.
A jármű éppen külsős javításon volt.
Trolibusznak ütközött az autójával, miután nem adta meg az elsőbbséget.
Ők azok az NPC-k, akiket a sofőrök a hátuk közepére kívánnak.
16,6 milliárdos banki hitel felvételével foltoznák be a költségvetési lyukakat.
Karácsony Gergely jelentette be.
Hajszálon múlt a csattanás.
29 évig voltak forgalomban.
Mindegyik akadálymentes és légkondicionált.
A régi járművek ütemezett lecserélésére még Tarlós István idején írták ki a pályázatot.
Karácsony Gergely főpolgármester boldogan írt erről a közösségi médiában.
Modernizálták a flottát.
Még ha kicsit kevesebb is a fény.
Január 1-jétől pedig minden trolibuszjárat helyett autóbuszok közlekednek majd.
Majdnem gázolt a trolibusz.
A férfit egy autós üldözte.
Ezzel egy időben a járat számozása is megváltozik.
Bűnügyi felelősség nem merült fel, azaz nem közúti veszélyeztetés miatt indítanak eljárást.
A Rózsa utca sarkán.
A fővárosban 21 korszerű trolibusz állt forgalomba.
Ülésezett a Fővárosi Közgyűlés.
Mindenképp belevág a főváros a trolibuszbizniszbe, egyes vélemények szerint ez egyenlő a lutrival.
Az ellenőrzött tömegközlekedési eszközök negyven százaléka nem ment át a rostán.
A 77-es vonalon utazóknak dupla bosszúság.
A BKK 51 villamossal és 48 trolibusszal korszerűsítheti a járműparkot.
Most ünneplik a troliközlekedés vidéki megindulásának 42. évfordulóját.
A később kezdődő kijárási tilalomhoz idomul a közlekedés.
Trolibusz közlekedik majd a belvárosból Kőbánya felé.
Az utolsó pillanatban sikerült megállapodni arról, hogy csak később kelljen megállapodni. Van pénz, de nincs. Patthelyzet.
Ha a papíron ott van a miniszterelnöki engedélyező szignó, akkor miért háborog Budapest vezetése? Szájbarágó.
Nem csillapodik a vita a kormány és a főpolgármester között az új trolibuszok és villamosok beszerzéséről.
A kormány legújabb döntése szerint a főváros a hitelkeretéből vásárolhatná meg a trolibuszokat és villamosokat. De azt a pénzt másra szánja Budapest.
Úgy tűnik, messze vannak a felek a megállapodástól.
A sofőr Szegeden vétette el a kanyart. Az ügyészség tömegszerencsétlenséget eredményező közúti baleset gondatlan okozásával vádolja.
Hős lett a 77-es troli sofőrje, aki újraélesztett egy lányt. Kitüntette a BKV, fotózkodott vele Karácsony. Dávidot viszont senki nem említi, pedig ő talán még nagyobb hős a sztoriban.
Egy 18 éves lány minden előzmény nélkül, hirtelen szívhalál miatt rosszul lett a 77-es trolibuszon.
Az 51 éves férfit első fokon 4 és fél évre ítélték.
Vagány, olyan színe van, mint egy Ferrarinak, és öt hónapja nem gurult ki a telephelyről az utasokért.
Felújítják a Podmaniczky teret, több fa, új közvilágítás és egyirányú utcák jönnek.
A mi szívünkben örökké a mindig mosolygós, önzetlen és jószívű hölgy marad, írják Eta néniről.
Folyamatosan emelkedik a női jelentkezők aránya.
Az asszony rosszulléttel küszködött, a férfi követelte, hogy csukja be az ablakot.
Nem a vadnyugaton, hanem Zuglóban, a 70-es trolin. Meg is sebesítette a vezetőt.
Autóval ütközött a troli a külvárosban.
Három külföldit hagyott ott a 70-es troli vezetője az egyik megállóban. A magyar utasokkal nem volt gondja.
Az anyának 500 ezer forintos sérelemdíjat kell fizetnie a BKV-nak és bocsánatot kell kérnie.
Hatvan Solaris-Skoda trolibusz és 26 CAF érkezhet.
Észveszejtő videón a buszok-villamosok napi nyüzsgése. Valós adatok alapján vizualizáltuk a budapesti tömegközlekedési járművek egy napját.
Kihozták a trolit a Liget-építkezések miatt a Dózsa György útra, valaminek tartania kell a felsővezetéket.