Leteszteltem magam koronavírusra
Csak autóba kell ülni, odagurulni, és pár perc alatt le is tesztelnek bárkit egy fizetős budapesti szűrőállomáson. 24 órán belül elárulják, pozitív vagy negatív az eredmény. Megnéztük, kipróbáltuk!
Csak autóba kell ülni, odagurulni, és pár perc alatt le is tesztelnek bárkit egy fizetős budapesti szűrőállomáson. 24 órán belül elárulják, pozitív vagy negatív az eredmény. Megnéztük, kipróbáltuk!
A belváros legfontosabb biciklisútvonala megy át a Kiskörúton, de az igazi előnye csak az, hogy jobb, mintha nem lenne - igazából ezernyi probléma van vele.
Összevissza parkoló autók, zebrán átrohanó gyalogosok, szabálytalanul kanyarodó taxik és trolik. Szimbolikus, ami a Dohány utca kétszáz méteres szakaszán történik.
Túl sok térkő, kevés a fa? Kandeláber kéne, vagy kortárs lámpa? Zárjuk ki teljesen az autókat? Az új terek ismét vitákat kavartak, vitáztunk mi is.
Három hét alatt több mint egymilliószor kérdeztek le rendszámot az új, ingyenes Jármű Szolgáltatási Platformon. Nem tökéletes, de hatásos a csalók ellen.
Öt hét alatt 30 ezer kilométert autózott Attila és fia a román népautóval a legkeményebb körülmények közt. Indulás előtt nevettek az ötletükön, de megcsinálták.
És itt történik a legtöbb baleset is. Szűk utcák, gátlástalan autósok és a XIII. kerület, amely különféle módszerekkel próbál javítani a helyzeten.
Tavasz óta nem csak oszlopokra szerelt fix traffipaxokkal vadásznak szabálytalan autósokra a rendőrök, de elővették a forgalomból két éve kivont FamaLaser III-at is, és több mint húsz példányával jelöletlen rendőrautókból mérnek, illetve videóznak. Elmentünk a gyártóhoz és élesben próbáltunk ki egy még át nem adott példányt.
Budapest közelében próbáltuk ki a magyar fejlesztésű rendszert: láttuk, hogyan tanul a gép menet közben és csodálkoztunk, hogy nem esik pánikba, amikor jobbról ráhúzzák a kormányt a kísérleti Toyotára.
Budapest legnagyobb kacsacsaládmentése kollégánkkal és a legjobb fej rendőrökkel!
Saját kezünkkel vertük szét az öreg Micrát a bontóban.
A legjobbak módszerei: egybefüggő kerékpárút-hálózat, kisebb autóforgalom és még pár dolog.
8,5 milliárdot költenek el 16 kerületben. Böngéssze a térképet, hol jönnek a változások.
Mennyi pénzért veszünk kerékpárt? Mitől tartanak legtöbben, amikor nyeregbe ülnek és hogy áll a város-vidék verseny? Kiderül egy friss kutatásból.
Heteken belül ismét elözönlik az örömbringások a főváros utcáit. A szervezők ezúttal rendhagyó útvonalat találtak ki egy fontos cél érdekében.
Mindenki most keresi a legjobb ajánlatokat, de már nem mindenki megy boltba, ha új kerékpárt szeretne.
Idén jó néhány világmárka nem lesz ott a budapesti kiállításon, mert a háttérben vita zajlik a Bringaexpo értelméről, sőt, a névről is.
Egy valóban bringás barát fejlesztés, aminek az autósok is örülhetnek, egyenesen Hollandiából.
De mennyire jó ötlet a kerékpáros utca vagy a kötelező előzési távolság? Érvek és ellenérvek.
Megírtuk, hogy nem létező KRESZ-táblák vannak a Fehérvári úton. Elismerik a hibát, javítják.
Idén több balesetet okoztak az ittas autósok, mint tavaly, pedig börtönbe kerülhet, akit elkapnak. Megcsináltuk az év emberkísérletét.
Pedig nyáron még azt ígérték a fejlesztők, hogy megmarad rajta a kerékpárforgalom.
El sem tudod képzelni, milyen őrült tempóban dolgozik egy motoros futár. Most megmutatjuk közelről.
Már több mint 1300 kilométernyi bringaút, közösségi bringatárolók és távolsági utak a tekeréshez. Itt a példa, lehet követni.
A kötelező tartozékokkal kevesen törődnek, pedig életet menthetnek, és akár 50 ezer forintra is büntethetnek, ha hiányzik valamelyik.
Majdnem mindig tilos áttekerni a gyalogosátkelőn, mégis sokan megteszik. Ezúttal halálos áldozata is volt. Utánanéztünk a részleteknek.
Látlelet a 600 kilométeres bringaút-hálózatról, a hiányzó bringás jelzésekről és arról, hogy mire számíthatunk, ha menekülni kezdünk az ellenőrzések elől. Terepbringás helyzetkép, Magyarországról.
Hódít a régies versenyfelszerelés, és egyre olcsóbban kapunk rásegítős bringát, hogy ne leizzadva érkezzünk a munkahelyünkre.
Sokan nem is ismerik, pedig évek óta létezik bringás nyilvántartás. Regisztrálni olcsón, vagy ingyen lehet, de adunk néhány tippet lopás ellen is.
A főváros mégsem épít külön sávot a kerékpárosoknak, ezért sokan inkább a járdán tekernek a fontos budai útvonalon.
Legálisan száguldhatnak a forgalomban, bárhová villámgyorsan odaérnek a motorosrendőrök, mégis egyre kevesebben vannak. Megnéztük, mit kell tudniuk, mielőtt a nyomodba erednek.
Az autónál sokkal olcsóbb, a forgalomban gyorsabb és még mozogsz is, vagy bekapcsolod a rásegítést, mielőtt leülsz a monitor elé.
Az autósok nem ismerik a megállni tilos táblát, naponta kidöntenek egy-egy oszlopot, most pedig valaki átesett egy elé hajtó Fiat motorháztetején.
Elég durva bírság járhat, ha valaki nem tartja be a szabályt. De mi a szabály?
Visszatekerik az autó kilométeróráját, vesznek hozzá egy üres szervizkönyvet, végigpecsételik, és te el fogod hinni, hogy jó autót vettél. Próbavásárlás, rejtett kamerával.
Autósok tucatjai zuhantak a bekamerázott bírságcsapdába, a szemünk láttára. Hiányoznak az egyértelmű táblák, lekoptak a felfestések és sokan nem ismerik a KRESZ-t. Február óta három kamera figyeli a budai csomópontot, így senki nem ússza meg a büntetést.
Van, aki félmilliót törleszt egy autósnak, és van, akinek a BKK fizetne szép summát. Ha kérné.
Megmutatjuk, pontosan mit lát, és a gyorshajtókon kívül még kikre vadászik a rendőrség új csodafegyvere, amellyel reggel óta több száz autóst büntettek már meg.
Nincs motor se a kerékagyban, se a nyeregcsőben. A hátsó felni maga a 200 állandó mágnesből kialakított forgórész.
Ezzel a módszerrel csapják be a legtöbb magyar autóvásárlót, a kár autónként több millió forint is lehet. Az óratekerés pofonegyszerűen megy, börtön jár érte, de lebukni nehéz, meséli az óratekerő.
440 ezer forintért minden adat a szemünk előtt pörög, és előre nézve követhetjük a mögöttünk zajló forgalmat is. Bringás kütyük Las Vegasból.
Írt a Kerékagynak, mi a BKK-nak és a hiba elmúlt. Örömében fantasztikus dalt komponált az esetről.
Komoly hálózat kezd összeállni Kelenföldtől Óbudáig. A Bartók Bélán lehet hogy csak 2x1 sáv marad az autóknak.
Egy ingyenes szoftverfrissítés és a méregerős Model S akár Budapesten is átveszi tőled a vezetést, sőt, akár előzni is tud. A rendszer nem tökéletes, de így is lélegzetelállító.
Magyarországon is van működő DeLorean DMC-12. Tényleg rozsdamentes, lapos, nagyon ritka és nagyon különleges. De valóban olyan jó autó, mint a filmben? Most kiderül.
Hogy menet közben ne blokkoljon az első kerék.
A Honda tudja, mi kell a többnapos túrákhoz. Ebben az autóban mindennek helye van, alig fogyaszt és baromi jól néz ki.
1957 és 1991 több mint 3 millió darab készült belőle, de mostanra már csak pár ezer maradt nálunk a leghíresebb szocialista autóból. Mielőtt teljesen eltűnik a jó öreg 601-es, túráztunk vele egyet Budapestről a Balatonra. A Trabant szerethető, de nem biztos, hogy ezt a többi autós is így gondolja.
Gyorsan tanulható és látványos sport a kerékpáros póló, ahol lányok és fiúk közös csapatban játszanak, a meccsek pár percesek a világ legjobbja pedig magyar.
Gyorsan tanulható és látványos sport a kerékpáros póló. Lányok és fiúk közös csapatban játszanak, a meccsek pár percesek. És egyébként a világ legjobbja egy magyar játékos.
Ha leteszed egy eredeti mellé, azonnal látod, hogy nem pont olyan, mint az igazi. Ezúttal kiderült, még ennél is nagyobb a baj.
Legalább ötven fa zuhant az európai bringaútra, szombaton nagy fűrészelés várható a környéken.
A végtelen kínálatban ott vannak a kocsma előtt letámasztható régiségek és a néhány éves túrakerékpárok is. Tényleg mindent kidobnak nyugaton?
Budapest olyan hely, ahol egy 350 forintos vonaljegy áráért buszozhatunk akár ősöreg Ikarusokkal, de vadonatúj Mercedesekkel is, mert mostanra három szolgáltató tucatnyi különböző korú és típusú autóbuszt tart. Mi most a két legújabbat próbáltuk ki.
Többségünk a jobbra tarts helyett pozícióharcot vív az autópályák belső sávjaiban, aki pedig nem alkalmazkodik, nehezen jut le a Balatonra.