Dúró Dóra után Novák Előd is átragasztotta az ARC kiállítás „családellenes” plakátját
Szerintük a kiállítás deviáns propagandának ad teret.
Szerintük a kiállítás deviáns propagandának ad teret.
A kisváros lakóit jól összezavarhatja a malőr.
Az ellenőrizetlen forrásokból származó milliók mellett a jelöltek más trükköket is bevethetnek.
A reklámbírság mértéke 650 ezertől négymillió forintig terjedhet majd.
Kiderült, hogy ki volt a sziluett mögött, és a párt szerint ki vezetheti új útra az országot.
A párt még titkolja, de könnyen kitalálható.
Rémhírterjesztés és közveszéllyel való fenyegetés gyanújával.
Úgy tűnik, a politikai babérokra törő milliárdos komolyan gondolja, hogy beszáll a közéletbe.
A megcsalós mémeken és a kormány családpolitikai kampányában egyaránt szereplő modellek újabb plakátokon tűnhetnek fel.
Állami támogatásuk és állításuk szerint oligarchájuk sincs.
A bevándorlásról fognak beszélni, ahogy eddig is, és lesznek óriásplakátok, amik eddig is voltak.
Nemzetiségi viszály és gyűlölet szándékos szítása miatt.
800 óriásplakáton és 300 citylighton.
Úgy tűnik, Schmidt Máriáék csendben visszavonultak, bocsánatkérés továbbra sincs.
Mit szólnának egy ilyen óriásplakáthoz? Persze, hazugság, már most mondom. De hát a Fideszé is az, és őket ez nem zavarja.
Új adót kaptak a nyakukba a plakátcégek az idén, ezért a pártoknak is mélyebben a zsebükbe kell majd nyúlniuk a kampány alatt.
Lejárt a hathetes kampány.
Az MTI-től vette a Lounge Design Szolgáltató Kft., de több ponton is megsérthették a szabályozást.
A nemzeti konzultáció sikerét hirdető óriásplakát szerintük így már azt is mutatja, ki örülhet.
Mindössze egy simicskázós cikk linkjét küldte el a kormány a Kreatív hivatalos sajtóérdeklődésére válaszul.
Parlament előtt a 2018-as költségvetés, az új adócsomag és a módosítás, amivel az állam már a szelektív kukákba is bemászna. Ez történt a héten a gazdaságban.
Miközben az iparág képviselői azt hitték, éppen együttműködnek a kormánnyal, az egy rendelettel letarolta az egész piacot. A kabinet teljesen átszabja a közterületi hirdetés feltételeit.
Az állam törvényi erővel egy teljesi ágazatra ráteszi a kezét, és kidobja a piacról azokat a szereplőket, akik nem tetszenek neki.
A szövetség szerint az uniós szabályoknak ellentmond,hogy minden plakát után még egy különadót ki kelljen fizetni.
Úgy volt, hogy betiltják az összes plakátot, mert nagyon csúnyák miattuk az utcák, de ebből egyelőre kihátrált a kormány. A plakátos vállalkozások többségének viszont így is eléggé fájni fog a salátatörvénybe rejtett plakátadó.
Dózsa László színész "önmagát megtagadva" lemondott arról, hogy az ő neve szerepeljen egy plakáton, miután több jel is arra utalt, hogy nem ő van rajta.
Egy rokon és a TIME '56-os száma szerint Pruck Pál van a képen, a felirat szerint azonban Dózsa László színész, aki ragaszkodik hozzá, hogy ő van a plakáton.
A kormány betiltaná az óriásplakátokat és titkosítaná, hogy melyik cég melyik focicsapatot támogatja. A Quaestor-ügy pedig vallomásokkal és kiszivárgott listákkal folytatódik. Itt a heti gazdasági összefoglaló.
A kormány a reklámzaj ellen hirdetett harcot. Tényleg csak az óriásplakátok rontják a városképet? És miért hirdetnek nyers csirkehúst?
Az összes óriásplakátot leszereltetné a kormány tervezete. A cél Simicska reklámcégeinek ellehetetlenítése lehet, de egy egész iparágat tehet tönkre – vagy juttathat olcsón valaki kezébe.
Ha Simicska nemzeti nagytőkéje az alternatíva, akkor inkább vigyék a pénzt a franciák.
Afganisztánban plakátokon üzenik a menekülteknek, hogy ne induljanak el.
Az Átlátszó kikérte. A legtöbbet TV-hirdetésekre és óriásplakátokra költött a kormány.
600 millióba került, de hirdetmény nélkül választottak ügynökséget.
A 9500 kormánypárti plakáttal szemben a baloldalnak 700, a Jobbiknak 824, az LMP-nek pedig 47 plakátja volt.