
Palkovics László visszatért, és megjósolta az Indexnek, ki lesz a következő magyar Nobel-díjas
Orbán Viktor reaktiválta korábbi miniszterét, aki immár kormánybiztosként adott nagyinterjút lapunknak.
Orbán Viktor reaktiválta korábbi miniszterét, aki immár kormánybiztosként adott nagyinterjút lapunknak.
Az sem zavarja őket, hogy nálunk most nincs kolbászból a kerítés.
A gyógymód meghatszorozza az élettartamot.
A szociológus szerint Magyarország áldozata lett Hszi Csin-ping tervének.
A kínai EVE Power akkumulátorgyár engedélyezési dokumentuma alapján egyértelmű a képlet.
Különösen hasogató az akkumulátoripar 50 százalékos visszaesése.
Az elektromos autó fontos szereplője lesz a jövő mobilitásának, ám az uniós törekvésekkel szemben korántsem biztos, hogy egyedüli.
A kulcs a valós kép közvetítése az autóipar történéseiről.
Az akkumulátorok a Samsung SDI magyarországi üzemében készültek.
A kibocsátási határértéken túlmenően a monitoring esetében is szigorítottak.
Vizsgálatot rendelt el a Nemzetgazdasági Minisztérium.
Folyamatosan mérik a légszennyezés mértékét.
A lakosság fellélegezhet, a kezdetek óta tiltakoztak az üzem ellen.
A hazai akkumulátor-iparágat kiemelten érintik az európai autópiac turbulens fejleményei.
Kína rendíthetetlenül előretör.
Mindent megváltoztathatnak a strukturális akkumulátorok – már ha sikerül használható modellt építeni belőlük.
Nem kérnek az akkumulátoripari beruházásból az emberek.
A párt közölte, ez nem azt jelenti, hogy szakítanak a zöldpolitikával.
Sok múlik az első feltöltés tökéletesítésén.
Több száz járművet érint a probléma.
A két miniszter az elmúlt egy évben már harmadszor találkozott.
A magassága elérheti az 1000 métert.
A gyár alapkövét várhatóan ősszel fogják letenni.
A zöldszervezet követeléseket fogalmazott meg a kormánnyal szemben.
1000 tonna veszélyes hulladék érkezhetett egy akkumulátorgyárból.
De a szakma már dolgozik a kihívásokon.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter szerint aki dolgozni akar, az talál is munkát idehaza.
Akkumulátorokban használt fémekből találtak több száz millió tonnát.
A felek áttekintették az akkumulátoripar nemzetközi helyzetét.
Felszólították az EU-t „hibás gyakorlatának haladéktalan korrigálására”.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
A magyar kormány ezt biztosan nem támogatja.
Nagyon jól kiegészíthetik egymást a hagyományos akkumulátorokkal.
A magyar kormány számára stratégiai fontossággal bír a szektor.
A tárcavezető szerint Magyarország már ma is élen jár a high-tech akkumulátorgyártásban.
Petőfi még költő sem volt, amikor használni kezdték.
A húzóágazatként beharangozott szektorral szembeni várakozások elszállni látszanak.
Mi lesz a rengeteg veszélyes hulladékkal?
A szer uniós korlátozás alá esik, ezért a vegyületet az EU-ban csak külön engedéllyel lehet használni.
A nemzetgazdasági miniszter hivatalában fogadta Kaderják Pétert.
Sokan jól járhatnak, ha kihasználják az új lehetőségeket.
Ugyan bevonták az akkumulátorlerakó engedélyét, de még kérdéses, mi lesz a tárolással.
Tűzoltók jelentek meg a helyszínen.
Tiszta a levegő!
Pénteken érkezik, csak nem tudni, hova.
A Párbeszéd szerint a civilek nyomására záratták be a telephelyet.
A cégnek nem ez az egyetlen akkumulátorhulladékkal kapcsolatos ügye.
Pedig kiderülnének dolgok.
Az ukrajnai háború adta a lehetőséget, hogy a CATL debreceni gyáráról köz nélkül vitázzanak.
A benzin- és dízelmotoros modellek száma folyamatosan csökken.
Az LMP szerint a kormány megakadályozza, hogy az emberek beleszóljanak a fontos ügyekbe.
Újabb terveket vázolt a nemzetgazdasági miniszter.
Sőt Magyarországnak is.
Nem lesz vegyipari tevékenység a magyarországi üzemben.
Ezzel bizonyítanák a strapabíróságát.
Cél a megfizethetőség, vélhetően egy kompakt crossoverről lehet szó.
Európa soha nem látott munkaerőéhségben szenvedhet, ha a kulcsfontosságú iparágát tartani akarja.
Minden, amit a napelemes piacról tudni érdemes.
Évtizedek kutatását sűrítették nyolcvan órába.