Ha így haladunk, a „hercegek és grófok kiváltsága” lehet a személyautó
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Az uniós norma hatására potenciálisan tisztábbak, ugyanakkor drágábbak lehetnek az új autók.
Egy olyan iparágat érint, amely Magyarország számára is kulcsfontosságú.
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
A német használt autók uralják a magyar utakat. A legnépszerűbb modelleknél is gyakori a visszaélés.
Főleg olcsóbb modellekben és hosszú távban gondolkodnak.
Megkapta félévi bizonyítványát a járműpiac.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
A kényszer löki az öreg járgányok karmaiba honfitársainkat.
Európában márciusban Magyarország a második helyen végzett.
Erősen kezdte 2024-et a gépjárműpiac.
Ennek biztosan nem örülnek az Audi- és Porsche-tulajdonosok.
Árérzékenyek honfitársaink az autópiacon.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Kevesen tudják, de tetemes bírság, sőt börtön is jár az autópiac egyik legismertebb csalásáért.
A falnak rohanunk vagy el tudjuk rántani a kormányt? Jön a Budapest Automotive Summit!
Idén a villanyautókra vágyó vásárlók járhatnak a legjobban.
A BYD hamarosan Magyarországon is megkezdi tevékenységét.
A reálbérek emelkedése miatt nő a vásárlói kedv is.
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
Mutatjuk, meddig érdemes várni.
Tavaly Kínában minden kilencedik megvásárolt autót a BYD gyártott.
Fordulópont lehet a használtautó-piacon.
Egy használt autót jellemzően 3–8 hét alatt adnak el.
Itt is az infláció és a magas kamatok voltak a mumusok.
Számos olyan problémakör merül fel, amire talán kevesen gondolnának.
Nő a balesetek száma, azonban a magyarok ritkábban okoznak kárt saját autóikban.
Nem könnyű az alku, a gyenge pontokat kell felkutatni.
Kevesen gondolnak azokra a kockázatokra, amiket egy olcsóbb autó rejt.
Környezetvédelmi és biztonsági aggályok is felvetődnek.
A kabrió és a kupé kevésbé népszerű.
Egyes járművek még egyáltalán nem is futottak német utakon.
Kivitelezhetetlennek tűnik az EU terve.
Ellepik az ázsiai gyártók a müncheni autókiállítást.
Olyan autót venne, amely a használat alatt növeli értékét? Mutatunk néhányat!
Ahogyan a csalások számának csökkenése sem valószínű a használtautó-piacon.
Gyatra első féléves számok születtek.
Pedig amit a vámon nyernek, a réven elveszíthetik.
A brutális drágulás menet közbeni értéknövekedést eredményezett.
A fő sikerterületnek Magyarország bizonyult.
Eközben a Nyugat agyelszívásba kezdett Kelet-Európa kárára.
És az árak egyre jobban elszállnak.
A magyarok leginkább az alsó középkategóriás személyautókra mennek rá.
Robbanásszerű az elektromos járművek terjedése, piaci részesedésük azonban továbbra is alacsony.
Bár kevesebb autó került forgalomba, azok finanszírozása jóval drágább.
Rendkívüli drágulás volt megfigyelhető a piacon.
Az átállást az energiaválság lassíthatja le.
Korántsem drámai azonban a helyzet.
Igaz, ennek szomorú oka van.
A használtan behozott autók száma pedig már hatodik hónapja esik.
Több lépésben is összefoglalta a brit lap, milyen lépéseket tesz az ország.
Mint mondta, idén rekordmennyiségben érkeztek beruházások az országba.
A budapesti vállalat önvezető autók fejlesztésével foglalkozik.
2035 után szinte csak károsanyagkibocsátás-mentes autók gurulnak majd az utakon.
Eddig senkit sem zavart, hogy egyetlen cégcsoport őrködik a félvezetők globális gyártása felett.
Ezzel szemben két európai országban is két számjegyű a növekedés.
Akár negyven százalékkal is visszaeshet az európai autógyártás volumene.