Beszólt, majd átköpött a másik sofőr kocsijába a türelmetlen autós Budapesten
Talán ezt a megoldást találta hatékonyabbnak a gyorsabb haladáshoz.
Talán ezt a megoldást találta hatékonyabbnak a gyorsabb haladáshoz.
Egy adatigénylés után derült fény a számokra.
Dübörög a hőség, ami egy kocsiban még brutálisabb.
Több újdonságot is villant az alkalmazás.
Évi 18 ezer kilométer megtétele mellett már nem éri meg erőltetni.
A szabály enyhítésének terve meglehetősen megosztja az embereket.
Sokkal több kellene ezekből a szakemberekből.
Két piroson is áthajtott, de ez csak a jéghegy csúcsa.
A Jobbik „normálisan” autózna.
Az autóvásárlás hosszú távú alternatívája lehet.
Új utazásokat generálhat az olcsóbban elérhető közlekedés.
A nagyhatalmisághoz más is kell. Tíz pontból álló javaslatcsomag született.
Mit gondol a kérdésről az egyik legnagyobb természet és környezetvédelmi szervezet?
Az áremelés hátterében elsősorban az energiaárak és a bérfejlesztések állnak.
Sokan élnek a türelmi idő lehetőségével.
Hiába nem ő ült a volán mögött, ilyenkor ő számít sofőrnek.
Új határidőt szabott a kormány, legalább százezer embert érint a változás.
Gépjárművek tetején utazik a világ.
Akár 3 milliós büntetésre és fél év kényszerbezárásra is számíthat, aki nem tartja a 480 forintos árstopot.
A tíznapos matrica 3820 forintba kerül majd.
Figyelmeztet a Mol.
És még messze nincs itt a vége.
Az sem zavarta, hogy szemből jönnek.
Mindjárt eléri az 500 forintot egy liter benzin ára.
A gázolaj ára már túl van 500 forinton, a benziné is közelít hozzá.
Tovább drágul az üzemanyag.
Túl sok a halálos közúti baleset.
Egyre közelebb az 500 forintos rémálomhatár.
A többségnek a 450-500 forintos árszint túl magas.
A gázolaj ára is változik.
A fedélzeti eszköz személyi sérülés esetén automatikusan elküldi a baleset körülményeit a 112-es hívószámra.
A négy évszakos gumikkal kapcsolatos berögződés, hogy azok semmire sem jók, pedig életképes alternatívát kínálnak.
Az autózás szerepe is nőtt, miközben háttérbe szorult a tömegközlekedés és az utazásmegosztás.
Az autós lobbi egy sebességkorlátozó törvény ellen állt össze, és nem büntetéssel, hanem megszégyenítéssel nevelték át a gyalogosokat a járdára.
Két sofőr is magára ismert a hírekből. Felháborodtak, mondván, csak kényszerből hajtottak a tiltott sávra. Ettől még nem jogos a panaszuk.
A kormánylap lebuktatta a főpolgármestert, hogy néha autózik is.
Az eset Ausztráliában történt.
Floridában már tartalék sofőrnek sem kell az autóban ülnie.
Hat év alatt 1188 balesettel minden mást maga mögé utasít ez a bizonyos főút. Az elmúlt évek baleseti statisztikája alapján megrajzoltuk a leghalálosabb magyar országutak térképét.
Egy teherautó pattintotta fel a hatalmas követ.
Feketedoboz és egy rakás automatika kerülhet kötelezően az autókba az EU tervei szerint.
Szombaton és vasárnap mindenki legyen nagyon óvatos az utakon!
Magyar robot veszi el a sofőrök munkáját, mert az autógyártók lemaradtak a szoftverfejlesztésben.
Mert az agyunk azt hiszi, épp idegméreggel küzd.