Újabb hibát fedeztek fel a Boeing 737 Maxeken
Több mint 50, átadás előtt álló gépet kell átalakítani.
Több mint 50, átadás előtt álló gépet kell átalakítani.
A vállalat együttműködik a hatóságokkal az eset kivizsgálásában.
Az is kiderült, hogy csak két hónapja állt forgalomba az érintett gép.
Az ügyészek azzal vádolták, hogy a pilótáknak csak rövid, számítógépes képzést írt elő.
11,9 milliárd dolláros veszteséggel zárta 2020-at az amerikai repülőgépgyártó vállalat.
A Boeing 737 MAX Amerikában gigabírságot kapott.
A gyártó 737-8 Max típusú repülőgépe motorhiba miatt leszállásra kényszerült az Egyesült Államokban.
A kínai légügyi hatóság szerint a gépek repülési engedélyéhez a pilóták megfelelő képzésére és biztonságot garantáló módosításokra van szükség.
A Southwest Airlines szerelői megkezdik a sivatagban kényszer pihentetett Boeing 737 MAX gépek karbantartását.
A balesetekhez vezető okokat kivizsgálták és kijavították a műszaki problémákat.
Ez is hátráltathatja, mikor kerülhet újra forgalomba a géptípus.
Amikor a Boeing felvásárolta régi riválisát, a McDonnell-Douglast, annak vezetői átvették a hatalmat a cég felett. Innováció helyett csak toldoztak-foltoztak, a katasztrófa bele lett kódolva a rendszerbe.
Leginkább a repülési tilalom alatt lévő 737 MAX miatt, amiből szoftverhiba miatt kettő is lezuhant '18-ban.
A szoftverhiba miatt 346 ember halálát okozó gépeknél egy újabb, potenciálisan életveszélyes problémát fedeztek fel, ezúttal a kábelezéssel.
A 2018. októberi és 2019. márciusi katasztrófákban 346 ember vesztette életét.
A 2018. októberi és 2019. márciusi katasztrófákban 346 ember vesztette életét.
Könnyen érthető okokból nem lehet egy ideje eladni a 737 MAX típust.
A helyi kormányokon és nonprofit szervezeteken keresztül segítenének az érintetteknek.
Naponta több száz járatot nem tudnak elindítani a legnagyobb amerikai légitársaságok, amíg ki nem javítják a 737 Max szoftverhibáit.
A robotpilóta miatt tragikus baleseteket elszenvedett Boeing 737 Maxon újabb szoftverhibát találtak.
A cég washingtoni gyárának parkolójában furcsa dolgokat látni.
Több mint egy évig eltitkoltak egy típushibát, aztán két gépük is lezuhant, 346 ember halálát okozva.
Nem bízik a katasztrófákat okozó 737 MAX-ban az AZAL légitársaság.
Világszerte komoly gond a 737 Maxek pótlása.
Már a tavaly őszi indonéz repülőgép-katasztrófa előtt egy évvel tudott a hibákról a vezetés.
Úgy kaptak bizonyítványt, hogy nem is értettek hozzá. Káosz az amerikai légiforgalmi hatóságnál.
A cég mégse vette komolyan a jelzéseket. Már az is problémás, hogy egyetlen szenzort használtak.
Visszafogják a 737-esek gyártását a két légikatasztrófa után. A cég döntése a beszállítókra is rossz hatással van.
Az etiópiai baleset óta csökkent a kereslet.
Ez is azt bizonyítja, hogy a gépet vezérlő szoftver okozta a katasztrófát.
A géptípust gyors egymásutánban ért két halálos szerencsétlenség miatt megrendült bizalomra hivatkoznak.
Egy hét alatt 12 százalékot esett a cég részvényének árfolyama, de még korai lenne kijelenteni, hogy bukják a világelső pozíciót. Fájdalmas válságkezelés jöhet.
Szerdán már Kanada, Ukrajna, Irak, Brunei, Szerbia, Üzbegisztán és Grúzia is kitiltotta a típust.
Az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség döntött így a 737 MAX 8 és MAX 9 típusokról. A cég szoftverfrissítést ígér.