A világnak több Mikulásra van szüksége – állítja a Coca-Cola
És bizony bárkiből lehet Mikulás.
És bizony bárkiből lehet Mikulás.
Nem csak az ára, a fogyasztása is növekedik.
Nem kizárt, hogy igen. Egy bizonyított gyógyhatása biztosan van.
Megtévesztették a fogyasztókat.
Ez az elmúlt évek legnagyobb kihívása a magyar társadalom számára.
Itt a Fanta-botrány újabb felvonása.
A cég közölte: olyan üdítőitalokat akarnak kínálni a piacon, amit a fogyasztók kedvelnek.
A miniszter szerint átverik a magyarokat a minőséggel.
A cég szerint ez a helyi szabályozásoktól függ.
Nem is kevéssel.
Itt a kólagate, az Index megkereste az egyik érintettet.
Egy 34 éves férfi halt meg.
Júniusig kaptak haladékot az italgyártók.
Minden csak szokás és idő kérdése.
A márka nem más, mint identitás.
A Coca-Cola Magyarország is tud az esetről.
Jönnek a mesterséges intelligencia által alkotott üdítők.
Hatvanfős csapat gyűjti a szemetet.
A tökéletes ital elkészítésével mostantól bárki kísérletezhet.
A madár több mint két hétig sem enni, sem inni nem volt képes.
Jövőre összecsapnak a buborékok – jön a magyarországi kóla El Clásico.
Megjöttek a friss adatok.
Rekord mennyiségű italt adott el tavaly a legnagyobb magyar üdítőgyártó vállalat.
Ráadásul a vártnál sokkal jobban néz ki.
Jelentős átrendeződés ment végbe a legértékesebb márkák piacán.
Első kézből nyerhettünk betekintést a milliárdos bizniszbe.
A környezetvédelem jegyében.
A gazdasági bizonytalanság állhat a döntés hátterében.
Egyelőre nem világos, hogyan keletkezett a tűz.
Több mint 750 millió forintos fejlesztés történt.
Köztük volt a Walt Disney, az NBC Universal, a Coca-Cola és egy gyermekkórház is.
A tőzsdék viharos évet tudhatnak maguk mögött, alig pár cég viszi a fáklyát.
Az újrahasznosítást és a szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítik.
Az angolban használt kedves üdvözlés, az „XOXO” is felkerült tavaly a Coca-Cola üdítők dobozaira.
A köztudottnál sokkal mélyebben összefonódott sorsuk Dél-Amerika ősi növényével.
A cél elérése érdekében 90 milliárd forintot fektetnek be 2025-ig.
A lelkes kólafogyasztók komoly fenntartással fogadták az ötletet.
Paul Pogba akcióját követően kompromisszumot köthet a sörgyártó.
Coca-Cola, költségvetés, Fudan, strand, antitestek és gyengülő forint – erről szólt szólt a hét.
A portugál mutatványa 4 milliárd dolláros mínuszt jelentett a cégnek? Közel sem!
Be kell tartani a szponzorok felé vállalt kötelezettségeket.
Nem a portugál világsztár volt az első sportoló, aki botránnyal vagy trükkel megmozgatta az árfolyamokat.
A portugál világklasszis eltolt magától két üveget.
Surry megye tisztviselői szerint csak a baloldali „eltörléskultúrát” fordítják ellenük.
A volt amerikai elnök bojkottra szólított fel az üdítőgyár ellen.
A fenntartható csomagolások minél szélesebb választékában hisznek. Van, amiben teljes az egyetértés a két cég között.
Csereklye Barnabás, a Hell ügyvezetője szerint a világcég kampánya nehezen összeegyeztethető a környezetvédelemmel.
Megszünteti rosszul teljesítő márkáit a világ legnagyobb üdítőgyártója és forgalmazója.
Bár a hírneve talán csorbult kicsit, a Facebook anyagilag meg sem érezte, hogy egy csomó óriáscég azzal tiltakozott a gyűlöletbeszéd elharapózása ellen, hogy nem hirdetett az oldalon.
"Független" kutatóhálózatot is létrehoztak, amely meglepő módon úgy találta, hogy nem a táplálkozás, hanem a testmozgás hiánya vezet az elhízáshoz.
Nem csatlakoztak a Facebook elleni hivatalos bojkotthoz, de legalább 30 napig nem hirdetnek közösségi platformokon.
Az édesítőt Kínában gyártják a cukormentes üdítőkhöz. A cég éves jelentése szerint sokkal kevesebbet tudnak rendelni belőle a járvány miatt.