A Concorde tündöklése és bukása
A jellegzetes, hattyúnyakú gép a London és New York közötti utat kevesebb mint három óra alatt teljesítette.
A jellegzetes, hattyúnyakú gép a London és New York közötti utat kevesebb mint három óra alatt teljesítette.
Tavaly kemény vállalást tett a miniszterelnök, sokan kételkedtek vagy állították, ehhez bűvészmutatvány kell.
Elővették a kockás füzetet az ország elemzői, és kivesézték a miniszterelnök ígéretét.
A pénzügyminiszter szavai belemartak a nagybank papírjaiba.
Európa a kanyarban sincs.
Egy őrült karácsonyi ötletnek indult, ami végül tizennégy évig tartott, és feltette Rovaniemi városát a világtérképre.
Hangsebesség meghaladására képes repülőgép 2003 óta nincs forgalomban.
A légitársaság gyorsjelentését a napokban publikálják.
Szuperszonikus repülőket vesz a United Airlines.
Többek között pénzmosás-megelőzési hiányosságok miatt.
A piaci szereplők többsége a népszavazás előtt éppúgy nem merte elhinni, hogy megtörténhet a kilépés, mint ahogy nem meri elhinni azóta sem.
Drasztikusan megnőttek a jövedelmi egyenlőtlenségek az Egyesült Államokban. A társadalom fele az egyik napról a másikra él.
Két év alatt nem jutottak sehova - egy hét esély maradt.
Egy kanadai füves cég szerdán már 28 milliárd dollárt ért, bajba kerültek a részvényt shortolók.
A Mol kiszállna, de kétséges, hogy az INA árfolyama mennyiben tükrözi a cég valós értékét.
Az ország a szakadék felé araszol. A zene szól, a parketten még táncolnak, de a pultos már elkezdte emelni az árakat.
Sokáig úgy tűnt, csak a taxis cégek állnak a növekedés útjában.
Látott már koldust bankkártyaolvasóval?
De semmiképp sem az átlag magyar.
A csillagászat történetének legizgalmasabb kísérletében egy Concorde-prototípussal repültek a kutatók kétszeres hangsebességgel a Hold árnyéka alatt több mint egy órán át.
Sem a gazdasági mutatók, sem a politikai folyamatok nem ezt a képet erősítik.
Magyarország a régiós országok között is olcsónak számít, és ez a különbség pedig csak növekedett a válság óta.
A Virgin mögött álló milliárdos a hangsebesség 2,2-szeresére képes, 40 fős gépet álmodott.
Magyarország olyasmit csinált meg az utóbbi években, amit a világon kevesen.
Annyi pénzt emésztett fel, hogy annak külön nevet adtak. De olyan gyors volt, hogy azóta is visszasírják. Negyven éve állt szolgálatba a Concorde.
A legnagyobb tőzsdei közvetítő cégekkel együtt találta ki a BOM, hogy tőzsdére vinné a még meg nem nyert olimpiát szervező még meg nem alapított cégét.
Hitelért rohannak majd az állami ingyenmilliókból ingatlant vásárló családok.
A hosszú távú kilátások pedig sokat romlottak, éljük fel a jövőnket – mondja Jaksity György, a Concorde-csoport alapítója. Pedig történelmi távlatban egyedülálló helyzetben vagyunk. Szerinte nem kérdés, hogy mi húzza vissza Magyarországot.
Jaksity Györgyék cége közös céget csinál Orbán Krisztiánék cégével, hogy cégeknek segítsenek cégeket vásárolni.
A rajongók 200 millió dollárért vennének 2 gépet. Az egyik luxustaxi, a másik londoni étterem lenne.
Megkapták az engedélyt az amerikai és kanadai forgalmazásra, elképesztő nagyot kaszálhatnak vele.
Egy óra alatt érhet Londonból New Yorkba, EMP csapást mérhet, és lenyomja a Blackbirdöt.
Nem tudtak az ügyfelek a valós kockázatokról, ekkora csalásokra senki nem számított. De pozitív hozadéka is lehet a brókerbotrányoknak. A Concorde Értékpapír vezérével beszélgettünk.
A vállalatnál is volt felügyeleti ellenőrzés, náluk minden ügyfél pénze megvan.