Megérkezett Magyarországra Kelet-Európa Amazonja
Katalógusában szépségápolási termékek, szerszámok és kerti bútorok is találhatók.
Katalógusában szépségápolási termékek, szerszámok és kerti bútorok is találhatók.
Már 750 ezren kerestek terméket az új platformon.
Csikorognak a fogaskerekek az e-kereskedelmi gépezetben? Megnéztük, mi történik a háttérben.
Segíti a hazai e-kereskedelmi piac fejlődését a szaporodó nemzetközi versenytársakkal szemben.
Már nem kell hosszú heteket várni a távol-keleti rendelésekre.
Egyre több helyen lehet elektronikusan fizetni, ám a Mastercard szerint a lehetőségekhez képest most is kevésbé használjuk a készpénzmentes fizetést.
Nem csökken a visszaélések száma.
Már tesztelik az oldalt.
A vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb a magyar vállalkozások helyzete.
Egyre komolyabb veszteségeket okoz az utánvételes vásárlás.
A Kifli.hu ügyvezetője elárulta az egyik legfontosabb okot.
Az online megváltoztatta vásárlási szokásainkat.
A szabályozói szigorítások már meglátszanak a cég pénzügyi eredményein. Ilyen rossz növekedési adatokat már rég közölt a cég.
Amíg a többiek kocsmázni jártak az egyetemen, addig Csereklyei Bálint keményen dolgozott, hogy elérje az anyagi függetlenséget.
Színtelen, szagtalan, kis mennyiségben is halálos anyagot árul az e-kereskedelmi óriás – állítja a New York Times.
A világ több országában vált népszerűvé a pandémia alatt.
A lengyel vállalat 70 millió fős piachoz jut ezzel.
Rekordot döntött az e-kiskereskedelem, egy év alatt hármat ugrott a szektor.
A növekedés robbanásszerű volt, és várhatóan nem áll meg.
Valószínűleg utoljára volt ilyen jó bevételük reklámokból, ezért az elektronikus kereskedelem felé fordulnak.
A Google hirdetési adatai alapján rekordra lehet számítani.
Csaknem 100 milliárdos bevételt produkált, és a családon belüli erőszak áldozatait támogatja.
A hagyományos kereskedelemhez képest átlagosan 36 százalékkal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással jár.
Az Egyesült Államok részvénypiaca pedig ismételten felülteljesítette az európai tőzsdéket.
Minden eddiginél népszerűbb volt itthon a Black Friday az eMAG-nál és az Extreme Digitalnél.
Egyébként is nagy a forgalom ebben az időszakban, de járvány rátett még egy lapáttal.
Magyarország 2-3 éves lemaradásban van az e-kereskedelemben.
Idén logisztikai bravúr kell az emelkedő rendelésszám teljesítéséhez. És vásárlói fifika sem árt, ha időre a fa alatt akarjuk tudni az ajándékokat.
Vigyázat: az ünnepi vásárlásban serényebbek az adathalászok.
A pandémia maga alá temetheti a Black Friday-t, állandóak lesznek az akciók, nem lehet egy-egy kampánnyal kitűnni.
Emelkedik a rendelések száma és értéke is.
Tízmillió ember és kisvállalkozás digitális készségeit növelné a cég másfél év alatt, hogy átvészeljék a nehéz időket.
Az online boltok felértékelődtek a járvánnyal, azonban, aki ész nélkül vág bele a webshop-nyitásba, az biztosan bele fog bukni.
A legnagyobb vesztes pedig az üzemanyag-forgalom. Az e-kereskedelem márciusi forgalma 82,5 milliárd forint volt, ami közelít a karácsonyi adatokhoz.
Hasonló gyakorlatokkal van baja a versenyhivatalnak, mint amik miatt nemrég 2,5 milliárd forintra büntette a Booking.com-ot.
A Walmart és a Zoom tulajdonosai is jól jönnek majd ki a járványból.
Nincs elég védőfelszerelés és óvintézkedés a dolgozók szerint. Az egyik, tüntetést szervező munkást a cég kirúgta.
Egy ismert webáruházba is jutott az áfacsalt árukból, a hálózat vezetőinek 20 év büntetés is kinéz.
Nem megy rosszul a bolt a fejhallgatós cégnek, csak már sokkal inkább online veszik az emberek az ilyesmit.
Kattintson, 2311 másik ember olvassa még ezt a cikket! Átverésgyanús black friday akciókból szemezgettünk.
Szeptember 14-től nálunk is érvénybe lép az uniós szabályozás.
Az akciókat szerintük a tisztességtelen bérek teszik lehetővé.
A Revolut digitális pénztárcája pedig már forinttal is feltölthető, ha Garmin vagy FitBit okosórával akarunk vásárolni.
Elsőként Belgiumban nyit egy bázist a kínai e-kereskedelmi óriáscég.
A gyanú szerint Kínában adták-vették az adatokat.
És külföldön is terjeszkednek: Romániában hamarosan megnyílik a magyar cég első üzlete.
A magyarok több mint harmada tervez vásárolni az akciókban, átlagosan tízezrekért.
Elég egy figyelmeztetés, hogy a webáruházak betartsák a fogyasztóvédelmi szabályokat.
A kínai óriáscég 4 billió forintot fektet logisztikai hálózatába. Vajon Magyarországra is jut raktár?
Júliusban negyedével nőtt éves alapon az e-kereskedelem forgalma.
Az EU-ban 12%-os az átlag növekedés, Magyarországon 15-20 százalék.
Mindenki most keresi a legjobb ajánlatokat, de már nem mindenki megy boltba, ha új kerékpárt szeretne.
A hazai kiskereskedelemnél 3-szor gyorsabban bővült az e-kereskedelem 2016-ban.
Magyarországra hirtelen bekopogtatott a 21. század, de ez elsőre kicsit sok volt logisztikailag.
2013-ban már beszálltak, de most új céggel erősítik a CBA webáruházának szolgáltatásait.
Fizetik helyettünk, ha visszaküldjük az online vásárolt terméket.
A magyar fiatalok 87 százaléka vásárolt már neten.
Nagyon jó forgalma van idén az e-kereskedő cégeknek. Nagy biznisz volt a Fekete Péntek.
Épp egy vásárlói hírfolyamot tesztelnek, de az Amazonnak több oka is van az aggodalomra.
Az online vásárlás egyre fontosabb terület, nem véletlen, hogy egyszerre jött a két óriás bejelentése.