Olyan robbanás előtt állnak a webáruházak, hogy azt a vevők is megérzik
Jobb árak és személyre szabott akciók is elérhetők.
Jobb árak és személyre szabott akciók is elérhetők.
Katalógusában szépségápolási termékek, szerszámok és kerti bútorok is találhatók.
Már 750 ezren kerestek terméket az új platformon.
Csikorognak a fogaskerekek az e-kereskedelmi gépezetben? Megnéztük, mi történik a háttérben.
Segíti a hazai e-kereskedelmi piac fejlődését a szaporodó nemzetközi versenytársakkal szemben.
Már nem kell hosszú heteket várni a távol-keleti rendelésekre.
Egyre több helyen lehet elektronikusan fizetni, ám a Mastercard szerint a lehetőségekhez képest most is kevésbé használjuk a készpénzmentes fizetést.
Nem csökken a visszaélések száma.
Már tesztelik az oldalt.
A vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb a magyar vállalkozások helyzete.
Egyre komolyabb veszteségeket okoz az utánvételes vásárlás.
A Kifli.hu ügyvezetője elárulta az egyik legfontosabb okot.
Az online megváltoztatta vásárlási szokásainkat.
A szabályozói szigorítások már meglátszanak a cég pénzügyi eredményein. Ilyen rossz növekedési adatokat már rég közölt a cég.
Amíg a többiek kocsmázni jártak az egyetemen, addig Csereklyei Bálint keményen dolgozott, hogy elérje az anyagi függetlenséget.
Színtelen, szagtalan, kis mennyiségben is halálos anyagot árul az e-kereskedelmi óriás – állítja a New York Times.
A világ több országában vált népszerűvé a pandémia alatt.
A lengyel vállalat 70 millió fős piachoz jut ezzel.
Rekordot döntött az e-kiskereskedelem, egy év alatt hármat ugrott a szektor.
A növekedés robbanásszerű volt, és várhatóan nem áll meg.
Valószínűleg utoljára volt ilyen jó bevételük reklámokból, ezért az elektronikus kereskedelem felé fordulnak.
A Google hirdetési adatai alapján rekordra lehet számítani.
Csaknem 100 milliárdos bevételt produkált, és a családon belüli erőszak áldozatait támogatja.
A hagyományos kereskedelemhez képest átlagosan 36 százalékkal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással jár.
Az Egyesült Államok részvénypiaca pedig ismételten felülteljesítette az európai tőzsdéket.
Minden eddiginél népszerűbb volt itthon a Black Friday az eMAG-nál és az Extreme Digitalnél.
Egyébként is nagy a forgalom ebben az időszakban, de járvány rátett még egy lapáttal.
Magyarország 2-3 éves lemaradásban van az e-kereskedelemben.
Idén logisztikai bravúr kell az emelkedő rendelésszám teljesítéséhez. És vásárlói fifika sem árt, ha időre a fa alatt akarjuk tudni az ajándékokat.
Vigyázat: az ünnepi vásárlásban serényebbek az adathalászok.
A pandémia maga alá temetheti a Black Friday-t, állandóak lesznek az akciók, nem lehet egy-egy kampánnyal kitűnni.
Emelkedik a rendelések száma és értéke is.
Tízmillió ember és kisvállalkozás digitális készségeit növelné a cég másfél év alatt, hogy átvészeljék a nehéz időket.
Az online boltok felértékelődtek a járvánnyal, azonban, aki ész nélkül vág bele a webshop-nyitásba, az biztosan bele fog bukni.
A legnagyobb vesztes pedig az üzemanyag-forgalom. Az e-kereskedelem márciusi forgalma 82,5 milliárd forint volt, ami közelít a karácsonyi adatokhoz.
Hasonló gyakorlatokkal van baja a versenyhivatalnak, mint amik miatt nemrég 2,5 milliárd forintra büntette a Booking.com-ot.
A Walmart és a Zoom tulajdonosai is jól jönnek majd ki a járványból.
Nincs elég védőfelszerelés és óvintézkedés a dolgozók szerint. Az egyik, tüntetést szervező munkást a cég kirúgta.
Egy ismert webáruházba is jutott az áfacsalt árukból, a hálózat vezetőinek 20 év büntetés is kinéz.
Nem megy rosszul a bolt a fejhallgatós cégnek, csak már sokkal inkább online veszik az emberek az ilyesmit.
Kattintson, 2311 másik ember olvassa még ezt a cikket! Átverésgyanús black friday akciókból szemezgettünk.
Szeptember 14-től nálunk is érvénybe lép az uniós szabályozás.
Az akciókat szerintük a tisztességtelen bérek teszik lehetővé.
A Revolut digitális pénztárcája pedig már forinttal is feltölthető, ha Garmin vagy FitBit okosórával akarunk vásárolni.
Elsőként Belgiumban nyit egy bázist a kínai e-kereskedelmi óriáscég.
A gyanú szerint Kínában adták-vették az adatokat.
És külföldön is terjeszkednek: Romániában hamarosan megnyílik a magyar cég első üzlete.
A magyarok több mint harmada tervez vásárolni az akciókban, átlagosan tízezrekért.
Elég egy figyelmeztetés, hogy a webáruházak betartsák a fogyasztóvédelmi szabályokat.
A kínai óriáscég 4 billió forintot fektet logisztikai hálózatába. Vajon Magyarországra is jut raktár?
Júliusban negyedével nőtt éves alapon az e-kereskedelem forgalma.
Az EU-ban 12%-os az átlag növekedés, Magyarországon 15-20 százalék.
Mindenki most keresi a legjobb ajánlatokat, de már nem mindenki megy boltba, ha új kerékpárt szeretne.
A hazai kiskereskedelemnél 3-szor gyorsabban bővült az e-kereskedelem 2016-ban.
Magyarországra hirtelen bekopogtatott a 21. század, de ez elsőre kicsit sok volt logisztikailag.
2013-ban már beszálltak, de most új céggel erősítik a CBA webáruházának szolgáltatásait.
Fizetik helyettünk, ha visszaküldjük az online vásárolt terméket.
A magyar fiatalok 87 százaléka vásárolt már neten.
Nagyon jó forgalma van idén az e-kereskedő cégeknek. Nagy biznisz volt a Fekete Péntek.
Épp egy vásárlói hírfolyamot tesztelnek, de az Amazonnak több oka is van az aggodalomra.