Hosszabb járatokat tervez a WizzAir, de nem Magyarországról
Az úton minden szolgáltatás feláras, sőt az utasoknak kellene gondoskodniuk a takarókról is.
Az úton minden szolgáltatás feláras, sőt az utasoknak kellene gondoskodniuk a takarókról is.
Több olvasónk is megírta történetét.
Az Index úgy tudja, a Wizz Air, a Ryanair és az EasyJet is a címzettek között van.
Több napos csúszással érkezett meg a Wizz Air járata Cataniából Budapestre.
Megnéztük, hova utazunk idén, mikor nem kell fapados, és hogyan lehet kihozni egy utazást fillérekből, ha előre tervezünk.
Az easyJet októberig nem repül az országba.
Az utóbbi időben egymásnak feszült a két légitársaság.
Hatalmas számokkal dobálóznak.
Átfogó elemzés készült a témában.
Megszólalt a Siemens Mobility.
Tizennégy országba indítottak járatokat.
Három éven át nettó nulla szén-dioxid-kibocsátással közlekedett.
Áremelések jönnek a légitársaságnál.
Nem is akar találkozni vele.
Ha nem fognak össze, a nagy légitársaságok szerinte bekebelezhetik őket.
Visszatérő légitársaságok, dinamikusan bővülő utasforgalom. Az uniós Covid-igazolvánnyal még nem zökkenőmentes az utazás.
Ha zöld kancellárja lesz Németországnak, akkor eltűnnek az olcsó fapados jegyek.
Ki kellett hívni a rendőröket a belfasti repülőtérre.
A norvég miniszterelnök bojkottálja a diszkont légitársaságot, mert nem engedik szakszervezetek létrehozását.
30 milliárd eurónál is többet szánnak az európai kormányok a nemzeti légitársaságok megmentésére, zöld fordulatot is hozhat a beavatkozás. A fapadosok viszont rosszul járhatnak, így az utasok pénztárcája is.
Gyakorlatilag nullára esett a légitársaságok forgalma, néhány cég viszont már elkezdte beindítani a járatait. Megnéztük, hogy mi a helyzet a nagyobb nyugati légtársaságokkal.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója szerint túl sok a hisztéria a vírus körül, a Wizz Airnél mindenki bejár dolgozni, nyárra pedig várhatóan normalizálódik a helyzet. A légitársaság előre menekülne, még több gépet vesznek, a gyenge versenytársak kihullását várják, és nem tartanak attól, hogy Kelet-Európában is inkább vonatra ülnének az emberek repülő helyett. Egy Wizz Air repülő pedig tisztább, mint egy kórház.
A légitársaság azután döntött így, hogy a spanyol kormány 60 ezer embert zárt karanténba.
Átadták a 2A terminál új utasmólóit. A teljes reptéri utasforgalom harmadát érinti ez a változás: ezentúl a fapados társaságok utasainak nem kell a betonon át megközelíteni a hírhedt bádogkarámot.
Csak a név változik, az ír légitársaság budapesti gépeit a lengyel leányválllatuk szervezi majd.
Novembertől Odesszába repülhetünk Budapestről.
Váradi Józsefet, a cég vezérigazgatóját kérdeztük az elmúlt idők botrányairól.
A tömegturizmus egy rakás valaha nagyon szép, romantikus helyszínt teljesen letarolt. Van megállás?
A top tízes listán csupa szénerőmű mellett szerepel egyetlen légitársaságként.
A fapados légitársaság viszont továbbra sem tervez tőzsdére menni Budapesten.
Az utasok véleménye szerint majdnem minden rossz az ír fapadosnál, mégis csúcsot döntött tavaly.
A Wizz Air - és nemsokára a Ryanair - új poggyászszabályai kicsit megbonyolítják az utazásokat, igyekszünk elmagyarázni őket.
A pénteki sztrájk miatt három járat nem megy.
A kormány hivatalból eljárást indított ellene, de még erre sem reagáltak semmit.
Havi 5-6 millió a bruttójuk, de elégedetlenek a körülményekkel. Törlik a Budapestről Brüsszelbe és Barcelonába induló gépeket csütörtökön.
Ír versenytársa nyomdokain halad a cég, a jegyárhoz mostantól számoljunk hozzá nyugodtan pár ezer forintot.
A német versenyhivatal gyanakszik, hogy visszaélt erőfölényével a cég az Air Berlin csődje után.
A tulaj nem finanszírozza tovább a veszteségeket, a mostani jegyek még érvényesek elvileg.
Éjszaka szlovák taxival is jöttek haza, kb. 150 utast hagytak ott a beígért busz nélkül éjszakára.
A Norwegian után a Wow Air rukkolt elő szuperolcsó jegyekkel.
Állami támogatással lehet majd a nyugat-balkáni fővárosokba fapadosozni.
20 ezer forint környékéről indulnának a jegyek brit városokból New York kisebb reptereire.
A Ryanair a repülőtereken hajtaná be az ingyenjegyek miatt kieső hasznot. A modell működhet, de ugyanúgy fizetni fogunk, csak másért.
A légiutas-kísérők béremelést akarnak, első körben egy napra szüntették be a munkát.
Hét százalékkal csökkentenek idén, mert túl nagy a verseny a piacon.
Egy év alatt forintban majdnem 300 milliárdot kaszáltak.
Százezrével jöttek eddig idén is az angolok, németek, olaszok.
Szerintük a hasonló doménekkel és a név illegális használatával a Google megtéveszti az utazókat.
Váradi József tudja, hogy vannak panaszok a Wizz Airre, de kevés, az utasok 95 százalékának pedig valójában csak az ár számít. Nem érzik, hogy kevesebb turista jönne a menekültválság miatt, saját pénzéről pedig nem szívesen beszél.
Paprikás rágcsával vegyült a nép közé.
A „low cost” a jelszó, amióta Ferenc az egyházfő.
Szófiában landolt, az utasoknak nem esett bajuk.
Akár napokat is kellett várni a reptéren, hogy megteljen a gép, cserébe olcsó volt. Pár év alatt kicsinálták őket, de olyan emlékezetes volt a cég, hogy még musical is született róla.
Durva a fapados munkáltatói gyakorlat: sok cégnél a másodpilóta fizet, hogy repülhessen. Ha egészségügyi okokból elveszíti engedélyét, végleg ellehetetlenül, mert erre nincs mindenütt biztosítás.
Utasforgalomban legalábbis mindenképp.