Megújult az egyik legnépszerűbb erdei kisvasút
1,2 milliárd forintot fordított rá az állam.
1,2 milliárd forintot fordított rá az állam.
Már nem jelenetek akadályt a korábban kidőlt fák.
Két gőzmozdonyt is csatasorba állítanak.
Pécs városvezetése 20 milliárd forintot költene fejlesztésekre.
Hiányzott a biztonsági csapszeg a billenőteknőről.
A gödöllői kisvasúton szünetel a forgalom.
A járvány alatt több mozdonyt és kocsit, valamint hét kilométer pályaszakaszt is felújítottak.
A királyréti és kemencei kisvasút felújítására 1,5 milliárd forintot költenek, jövőre készül el, addig egyes szakaszokon nem jár.
Kötelező a száj és az orr eltakarása, idegenek között tartani kell a másfél métert.
Indulása óta már 17,4 milliós mínusznál jár a 600 milliós EU-támogatásból készült vonal.
De az ország leghíresebb kisvasútja kimarad a buliból.
Révész Máriusz szerint a balesetveszély miatt a felújítások sürgetőek, mert állapotuk miatt több vonalszakasz a bezárásközeli állapotba került.
Emiatt idén nyáron nem lehet közlekedni a debreceni erdei vonattal.
A tervezők szerint szervesen illeszkedik a kisvasút felcsúti megállójához.
A terület az állami erdőgazdaságtól átkerül a Duna-Ipoly Nemzeti Park kezelésébe.
Egymásnak estek a természetvédők és kisvasútbarátok, de kinek van igaza? A hatósági gőzhenger közben elindult a háttérben.
Az építtető beadta az engedélykérelmét a csarna-völgyi kisvasútra, a természetvédők tiltakoznak.
12,3 millió forint veszteséget termelt a kisvasút.
Orbán nem hiába nevezte ki újra Tessely Zoltánt Felcsút fejlesztéséért felelős miniszterelnöki biztosnak.
Nem tudni, hogyan gurulhatott ki a telephelyről, de több száz métert tett meg. Nincs sérült.
Ezt nem más, mint a kerékpározásért és aktív kikapcsolódásért felelős kormánybiztos ígérte meg.
Magyarország legsikeresebb gázszerelője az ATV-nek megmagyarázta.
Mégis voltak számszerűsített célok. Plusz szlogen: "Felcsúti Kisvasút - a mi összeköt MINKET".
Az uniós források magyarországi felhasználásának hatékonysága példa nélküli az Európai Unió egészében, közölte a Miniszterelnökség államtitkára.
Az EU ellenőrző bizottsága elárulta, miért pont a felcsúti kisvasutat ellenőrizték.
Még vezethették is a mozdonyt. Diplomatikus, de azért finoman bíráló sajtótájékoztatón értékelték az ellenőrzést.
Mi pedig megkérdeztük az EP-képviselőket, hogy van-e értelme a felcsúti látogatásuknak. Deutsch Tamás azt mondta, őt is megkeresik Soros emberei. De vajon milyen akadályokat gördít Soros György a kisvasút útjába?
Ellátogattunk Felcsútra egy nappal azelőtt, hogy az EU költségvetést vizsgáló bizottsága is megnézné a kisvasutat. Hihetetlen, de találtunk utasokat! És elgondolkodtunk egy igen fontos kérdésen.
Hétfőn érkezik Budapestre az Európai Parlament küldöttsége, amelynek útját a magyar kormány heteken keresztül igyekezett szabotálni.
Lázárt és Deutsch Tamást is felháborítja, hogy pont a miniszterelnök szülőfalujába épült vasút érdekli a két hét múlva érkező küldöttséget.
Az elmúlt egy évben két hónap volt csak, amikor több bevételt hozott a kisvasút, mint amennyi költséget termelt.
A kormány szerint ugyanis egyre népszerűbb a kisvasutazás, az mindegy, hogy néha 53 napig senki nem vesz rá jegyet.
Dübörög a kisvasút, márciusban már volt, hogy feleannyian is utaztak rajta, mint amennyivel az építők számoltak. De azért általában ennyien sem.
Hiába a nagy pénz, ha kicsi az érdeklődés.
Nyáron jól ment, ősz óta alig használják a 600 millió forint eu-s támogatásból beindított vonalat.
Sokat kérdezősködik az EU, az értelmetlen felcsúti kisvasút így inkább állami pénzből mehet.
A helyiek tiltakoznak, hogy a telkük végében legyen vasútállomás, módosulhat a nyomvonal.
Egyelőre csak egy ellenzéki képviselő tud arról, hogy az EU vizsgálja a felcsúti beruházást.
Az államtitkár szerint a kormány sosem mondta,hogy naponta több ezren használják majd a kiemelten épült kisvasutat.
A középső szakasz újraépítésével 22 km hosszú lett a Szob-Nagybörzsöny között közlekedő kisvasút, aminek különlegessége a meredek és kanyargós pálya.
Teljesen irreális a napi 2500 utas a felcsúti kisvasúton, a forgalmasabb napokon is épp csak az ötöde jön össze. Eleve komoly veszteséggel számolnak, nem véletlenül nem akartak oda kisvasutat korábban.
Nem tudott elindulni a reggeli menet, a tüntetők a rendőrségi intézkedést is vállalták.
Egy nappal korábban átadta a falujából az alcsútdobozi arborétumig járó kisvasutat.
Szürreális látványosságokat kínál a Felcsút és Alcsútdoboz közt 857 millió forintból kiépített kisvasút. Dzsindzsás, láp, földcsúszás miatt repedező falú épületek, természetvédelmi terület mellett kettévágott domb és a Pancho Aréna látszik majd a vonatból.
Irány a Puskás Ferenc Labdarúgó-akadémia!
Az etyeki kisvasutat is inkább Felcsút irányába építik, így 9 milliárdból az etyekiek is eljuthatnak a Puskás Akadémiához.
A végtelenbe és tovább!
A három megállóból eddig egy van kész. Az, amit már évekkel ezelőtt felújítottak.
A MÁV titkolózik, de Nyíregyházán úgy sejtik, hogy Orbán szülőfalujába telepítik felújított vasúti kocsijaikat.
Tengerparton indul, 8 alagúton és 6 viadukton visz át Isztria legszebb bicikliútja, a Parenzana. Három országot köt össze, helyenként közvetlen a tengerparton vezet.
Minek kell pályázat egyáltalán uniós pénzekre, ha ez így megy?
Összekötik a nagybörzsönyi és szobi kisvasutakat, ősszel már zakatolnak is rajta a vonatok.
Kétmilliárd forintba fognak kerülni, legalább az egyik fűthető is lesz. Jön az akadémiai kisvasút is.