Tudományos kutatás: ha boldogak vagyunk, többet költünk a neten is
Kiürül a buksza, ha jó a kedv.
Kiürül a buksza, ha jó a kedv.
Tiltott lesz a hamis közösségimédia-aktivitás árusítása is.
Lesti Ágnes írása.
Idén is a két meghatározó csatorna vezetője került a lista élére.
A vártnál sokkal rosszabbul teljesít az Apple Vision Pro.
Megadta a kezdőlökést a cégnek.
Első alkalommal találkoztak a legjelentősebb képviselők.
Hozzáértését egyértelműen bizonyította.
Anthony Hopkins játssza a főszerepet.
Megy a hallgatás – nem véletlenül.
Meghozta gyümölcsét a drága reklámkampány.
Nagyon hatékonyan állapít meg a felhasználóról olyan dolgokat, amelyek személyes adatnak számítanak.
Borfogyasztás termelői szemmel.
Ingyenreklám, könnyen jött bevétel.
Az űrtechnológiát ötvözik a mesterséges intelligenciával a jövő marketingesei.
Épül az országmárka.
Ha egyszer beakad a vágy, nyílnak a pénztárcák.
Ledobták a marketing-atombombát.
Az újságokat nem, a zseniket érdekelte az ötlet.
Itt a tudat alatt befolyásoló okosgépek kora.
A legnépszerűbb magyar influenszerek mentora két év alatt egy kisebb birodalmat épített fel.
Az is kiderült, melyik szakma képviselői a legboldogtalanabbak.
Reszkethetnek a cégvezetők.
Nagy női szőrszálhasogatás.
A szavak szintjén egészen biztosan.
A tájékoztató célja, hogy a fogyasztók jól felismerhessék a reklámcélú bejegyzéseket.
Hiába árasztott el most mindent az új trend, nem ez az első eset, hogy valami félresiklott a közösségi médiában.
Legalább tíz ember távozott a marketingcsapatból.
A marketingesek többsége szeretne hirdetési helyet eladni az ön álmaiban is.
A nő szerint a Glockot felelősségre kell vonni fegyvereinek marketingje miatt.
Mert mindenkinek kell egy társ.
Az ellenzék súlyos kudarcának oka alapvetően nem kommunikációs kérdés. Soós Gergely írása.
A Görög Szörny jelenléte viszont annál többet segített.
Az IT után a marketing és a reklám területén dolgoznak ilyen formában a legtöbben.
Dollármilliárdok mennek el, egyre több pénzt költenek az online marketing eme módjára.
Nem minden a remek szöveg, egyre inkább szükség van egy jól eladható személyiségre is.
Nem könnyű munka a márkaépítés.
Mind változott már, és érdekes trendeket is megfigyelhetünk.
Ma van a tej világnapja, amely korunk egyik legsikeresebb kampányát is ihlette.
Francia és német influenszereknek ajánlottak pénzt azért, hogy befeketítsék a Pfizert és az amerikai gyógyszergyártó vakcináját.
A paletta színpompás, az eredmény néha meggyőző, máskor kevésbé.
Tényleg annyira zöld, ami annak látszik?
Szeretnének engedély nélkül kémkedni a felhasználók után, de nem biztos, hogy menni fog.
Közel harmaduk inkább az Instagramnak hisz, mint például a tanárának.
Szociológusok, pszichológusok és marketingtudósok már régóta kutatják, hogy mitől lesz környezettudatos az ember. Szavazzon ön is!
A szakértő szerint nincs ok aggodalomra, nem vész el a hirdetők pénze.
Utána kijózanodunk, lekiismeretfurdalást és dühöt érzünk. Ha nem tetszik, zombisétával is próbálkozhatunk.
Tincshangulat az Indexen! Séróból.
Avagy: mi a közös a politikusokban és Gábor Zsazsában?
Új nevet és logót kap a népszerű élelmiszermárka, a gyártó el szeretné kerülni a rasszizmus vádját.
Az évszázad legnagyobb trükkje volt: mindenkinek korlátlanul rendelkezésére áll otthon, mégis megveszik a boltban, ezerszeres áron.
Az ajándék hatszor annyiba került, mint maga a termék. 300 ezren jelentkeztek érte, bele is pusztult a cég, ami korábban a porszívók királya volt.
Ön szerint kell győzködni a magyarokat, hogy egyenek sertéshúst? A kormány szerint kell bizony!
Ezzel megszületett a kamikaze marketing műfaja, amivel simán kinyírtak egy félmilliárd dolláros bizniszt.
A humánusnak gondolt eljárás a tulaj szerint nemcsak kíméletesebb az állathoz, de a húsa is finomabb lesz tőle. Valójában ez nem pont így van.
Hiába Trump, hiába a bojkott, a cég jól járt.