Újabb etapjához érkezett a Nagykörúti vágányfelújítás
Az utazás megtervezéséhez érdemes a BudapestGO alkalmazást használni.
Az utazás megtervezéséhez érdemes a BudapestGO alkalmazást használni.
Egy hét múlva is megismétlik a műveletet.
Ezeket tervezi Karácsony Gergely.
Nem csak a forgalmi rend, de a tömegközlekedés is változik.
A villamosok és a HÉV közlekedési rendje is megváltozik.
Több kerületben is jelentős fejlesztésekre lehet számítani.
Hivatalosan is véget ért a felújítás.
Az esetről felvétel is készült.
Videón az incidens.
A felújítások még legalább egy évig tartanak.
Budapesten éppen az iskolakezdéssel egyidőben számolták fel a nagykörúti villamosbarát lámpaprogramot.
A Széll Kálmán tér felé nem állnak meg a Margitszigetnél.
Este nyolctól hajnali négyig pótlóbusz jár a 4–6-os helyett.
A felújításra 2,67 milliárd forint áll rendelkezésre fővárosi és kormányzati forrásból.
Szeretnének ismét életet lehelni a városrészbe, ami a tervek szerint jövő tavasz végére, nyár elejére meg is fog valósulni.
Kié az úttest és kié a járda a József körúton? Videóriportunk a kerékpársáv-konfliktusok rejtélyeiről.
Az egész Nagykörúton elvenné az egyik sávot az autósoktól, és úgy látja, tíz évig nem épül új híd, mert semmire nincs pénz. Index-nagyinterjú.
A Nagykörút több pontján várhatók kisebb változások
A közös szakaszon véget ér a felújítás, a de 6-os vonalán ezzel augusztus végéig várni kell.
Augusztus 5-ig csak a Corvin-negyedig járnak, a körtér és Újbuda felé pótlóbuszok közlekednek.
Végignéztük az elmúlt húsz évet, hogy térképre rakjuk, pontosan hányszor és mekkora szakaszokat újítottak fel ezen a vonalon.
A BKK szerint egyre népszerűbbek a kerékpársávok, a nagykörúti a legforgalmasabb.
Különös jelzőtáblák a nagykörúti bringasávnál: a Kreszprofesszor helyzetelemez.
A kevesebb autó és a több biciklis miatt a nagykörút egy szakaszán kerékpársávot festettek fel. Megnéztük, milyen lett.
A főváros megcsinálja, amiről régóta álmodoznak a biciklisek, szerintük nem lesz nagy dugó. Hétfőn kezdik.
A 4-es és a 6-os villamos helyett pótlóbusz közlekedik az Oktogon és a Blaha Lujza tér között.
A BKV szerint óriási a villamospálya igénybevétele, extrém keresztirányú gépjárműforgalom is terheli, ezért gyorsan kopik.
A Mechwart és a Széll Kálmán tér, illetve a Corvin negyed és az Oktogon között jár majd pótlóbusz.
Minden évben azt hisszük, hogy vége, aztán újrakezdik, gyakran ugyanazon a szakaszon. Mi lehet a háttérben?
Egész nyáron pótlóbuszok járnak az Oktogon és a Harminckettesek tere között, az autóknak egy sáv marad.
Pályahiba miatt kell pótlóbuszra szállni a Blaha Lujza tér és az újbudai végállomások között.
Hárman megsérültek a balesetben.
Forgalomkorlátozásra kell számítani a környéken.
Sokat késtek a villamosok, mától visszaállt a villamosbarát, csúcsidőben 60 másodperces lámpaprogram.
Csütörtökön éjfélig tilos megállni a fél városban, és több útvonalat is lezárnak.
A villamos sem jár a Blaha és a Corvin-negyed között.
A Főkert vezérigazgatójának sem tetszett a megoldás, intézkedett.
Hajléktalanelhárítókat tettek ki a Kiscsibész térre a frissen átadott hajléktalan-emlékmű mellé. Bravó!
Budapest egyik legforgalmasabb útvonalán van, sokáig mégis gazdátlan volt. Egy hajléktalan kezdte rendbe rakni, a főváros pedig most befejezte.
Pedig a Margit körúti volt az első önkiszolgáló bolt és az Európából felliftezték a telefonon rendelt reggelit a lakóknak. Ma kicsit más a helyzet.
A belgák elleni vereség ellenére ismét vad fieszta söpört végig a Nagykörúton.
A régi pesti kávéházak közt nem csak romantikus, de igazi high-tech is akadt.
"Aki Budapesten sokáig volt szobaúr, annak elment a kedve a nősüléstől."
Színész, közös képviselő, mozipénztáros, boltvezető vall a Nagykörúthoz fűződő viszonyáról a Budapest100 videósorozatában
Formára szorít és átölel – írták az idén 120 éves Nagykörútról, amelynek története egyúttal Budapest története is. Kövesse végig velünk!
Alatta pedig mélygarázs: mindez 1937-ben Pesten.
Jövő héten ezt is be lehet járni, akárcsak a házat, ahol a Tangókirály meghalt egy kád víz miatt.
Tomboló közönség, vad afterpartik és zenészeknek álcázott kéjnők. Hölgyzenekarok a századfordulós Pesten.
A Nyugati és a Király utca között járt 10 km/órás sebességgel, az Oktogonon lovasrendőr kísérte át, de így is pár nap alatt balesetet okozott.
Vicces ibolyacsokrok, tréfás csokitojások, komoly revolverlövések és rengeteg bizarr képeslap.
A századfordulón egymás után alakultak a sportklubok, de volt, amelyikről kiderült, hogy csak egy kártyabarlang fedőszervezete volt.
Az utcán tilos volt leszólítani egy nőt, úgyhogy a cukrászdák nem csak a sütikről voltak híresek.
Az Attila kerékpár annyira menő volt, hogy az 1800-as évek végén, a Nagykörúton saját fedett kerékpáriskolában tanították a biciklizést.
A megoldás itt a heti ingatlanhirdetés-válogatásunkban több remek példával együtt.
Mit és miért kell felújítani a Margit hídon? A villamosvágányokon? Miért egyszerre csinálnak mindent? Miért nem dolgoznak hétvégén?
Siralmas állapotok a Nagykörúton.