A Ferrari fejjel lefelé beépített, hidrogénüzemű motort tervez kompresszorokkal megspékelve
Egészen őrült ötleteket vázoltak fel egy frissen levédetett szabadalmi dokumentumban.
Egészen őrült ötleteket vázoltak fel egy frissen levédetett szabadalmi dokumentumban.
Ezzel lehetne elütni az időt, amíg az elektromos autó tölt.
Elegáns, okos, hatékony.
Versenypályára feljebb, túrázni lejjebb - kár, hogy amihez fejlesztik, egyelőre egyikre sem igazán alkalmas.
Talán csak egy kis rezgés kell azoknak, akik letennék a V8-at egy elektromos izomautóért.
Legalábbis tavaly nyáron beadtak erről egy szabadalmi kérvényt Amerikában. Ez ugyan nem jelent sorozatgyártást, de mindenképp érdekes.
Akár olyan felhasználása is lehet, ami visszaadja néhány társunknak a motorozás élményét, akiknek ez most nem adatik meg.
Celsius szabadalma egészen másról szólt, mint amit ma hiszünk.
Zseniális újítás vagy újabb haszontalan kütyü?
A bedőlt hitelek meglehetősen drasztikus kezelésére született ez a megeoldási javaslat, melyből végül nem lesz semmi.
A szabadalom már a benyújtásakor közfelháborodást keltett.
A Yamahánál is tudják, hogy a motorosnak márpedig kell a hangélmény.
Nem áll jól a cupertinóiak szénája.
Nem is gondolnád, milyen eszközöket szabadalmaztattak sikerrel.
Meghosszabbítható platót szabadalmaztatott a Ford.
Korábban már az Adidasszal és a Pumával is pereskedtek.
A sebességhez vagy más szükségletekhez automatikusan adoptálódó plexi ötletével állt elő a Honda.
Az Apple viszont még mindig nem adta be a derekát.
Az ötlete annyira zseniális volt, mint amennyire egyszerű.
Álcafestés nélkül, több szögből szemügyre vehetjük.
Merre lógjon a vécépapír? Most kiderül!
Szabadalomsértés miatt vezettek be importtilalmat az USA-ban.
Ezzel a szerkenytyűvel a távkapcsolatban élők is belevethetik magukat a csókcsatába.
Lehet fellebbezni, úgyhogy három hónap múlva jön a végső szabadalmi döntés Kínában.
Ha lehet hinni a rajzoknak, az új Aventador pont olyan brutális lesz, mint vártuk. Mellé legalább 830 lóerős is.
Túlságosan hasonlít egy svájci csokigyár népszerű termékéhez.
Más vállalatok is használják ezt a funkciót.
Feltalálók, akik nem csak maguknak köszönhetik elért sikereiket, az utókor szemében mégis utánozhatatlan zsenikként élnek tovább.
Az autó hátulját kinyitva egy klassz kis klubszoba tárul elénk, ami bárhol jól jöhet.
Az lenne az értelme, hogy az eddigieknél kevésbé zavaró módon figyelmeztesse a sofőrt.
A Skyactive-X-ből ismert megoldással látták el a ketüteműt, amelytől a fogyasztás csökkentését várják.
Jól tudja, hogy az iPadekben nincs napfénytető.
Egy-egy dél-koreai cég hetvenszer annyi szabadalmat produkál évente, mint Magyarország összesen. Interjú Pomázi Gyulával.
Videóbeszélgetésre és filmnézésre is alkalmas lenne.
Van ahol megkapta a szabadalmat az MI, de Európa és Amerika ellenáll.
A bíróság kimondta, hogy a Peugeot megsértette a Piaggio MP3 szabadalmi jogait a Metropolisszal.
Érdekes szabadalmat nyújtott be az Apple.
Határozat jelent meg erről a Magyar Közlönyben.
15 másodpercen belül riaszt a készülék.
Újabb nyolc fejlesztési intézkedésről döntött a gazdasági operatív törzs.
Megint kiakadt a sci-fi-méter: egymáshoz kapcsolódó töltőszerelvényekről érkezett szabadalmi kérelem.
Aprócska drónba tennék a mobil kameráját. Lehetne vele szelfizni vagy a szomszéd után kémkedni, amíg a szél el nem fújja.
Minden hetedik magyar megveszi a hamisítványt. 100 milliárd euró felett az uniós veszteség.
A tulajdonjog lemondásáról az autóiparban is találunk jó példákat.
Régen nem volt, aztán lett lyuk, hogy ne fulladjon meg, aki belélegzi az alkatrészt. Egy évtizede azonban ismét benőtt a minifigurák feje.
Ezért szabadalmaztatták a motorkerékpárok gesztusvezérlését.
Először szól, ha veszélyt érzékel, és ha a vezető nem reagál, magától intézkedik.
Az utcai motorokhoz készül, és minden fordulaton tökéletesen simán váltana.
Drágának drága, de megoldást nyújt az elektromos hajtás hiányosságaira.
Olyanok vanna köztük, mint YZF-R2, R4, R5, R8 és R9.
De egyre kevesebb a nemzeti bejegyzésű szabadalom.
A 2013-as Concept-J tanulmány első futóművét védették le.
Csővázas utascellát tervez a BMW, ezúttal egy robogóhoz.
Vége a játéknak: a Warner levédeti a Nemezis-rendszert.
Évek óta dolgoznak a projekten, akár utólagos tuningcuccként is működne a dolog.
A túramotoroktól kezdve a sportgépekig bármibe be lehetne építeni.
Akár az összes modelljükből készülhetne a Yamaha Nikenhez hasonló, kanyarban bedőlő trike.
A 1290 Super Adventure után akár 390-esbe is bekerülhet.
Másik is kísérleteznek kettős befecskendezéssel, ez a megoldás viszont az F1-ből származik.
Az ötlet egyszerű és nagyszerű, bár még nem látszik pontosan, hogy mire is lesz jó.