Elgázolt egy embert a szegedi tram-train
A baleset miatt késésekre kell számítani.
A baleset miatt késésekre kell számítani.
A MÁV szerint az utasforgalom felfutási íve megfelel a vártnak.
Egyelőre azt sem lehet tudni, meddig lehet ingyen közlekedni rajta.
A balesetben senki sem sérült meg.
Szerinte nem a cigányság a legnagyobb kisebbség Magyarországon.
A főpolgármester szerint bocsánatkéréssel tartozik a korábbi Miniszterelnökséget vezető miniszter.
Csúcsidőben hosszabb eljutási idővel kell számolni Szeged és Hódmezővásárhely között.
A vasútvillamosok a délelőtti órákban megnövekedett menetidővel és rövidebb útvonalon közlekednek.
A jóindulatú javaslatokat és a „genyó észrevételeket” is várja.
Lázár János nyakába varrják a Facebookon az első hibákat.
A hódmezővásárhelyi polgármester egyébként örül a vasútvillamosnak.
Az első menetrend szerinti szerelvény hétfőn fél négykor gördült ki a vásárhelyi nagyállomásról.
Tízezer forint alatt a megye összes MÁV és Volán járatán lehetne utazni.
A kormánybiztos a tram-trainről szeretett volna beszélni, olykor eltávolodott a témától.
November 29-én elrajtolhat Magyarország első vasútvillamosa.
Az utolsó előtti pillanatban indulhat menetrendszerűen a tram-train.
Már csak 10 ezer kilométer, és felülhetünk a tram-trainre.
Igaz, csak óránként fog járni.
Most a szegedi áramfejlesztők jelentenek szűk keresztmetszetet a tram-traineknek.
Fontos bejelentést tett a kormánybiztos.
Elindult a tesztüzem, de az autósok még nem figyelnek eléggé az új szerelvényekre.
Megkezdhetik a tram-trainek ötvenezer kilométeres futópróbáját.
Már csak ötvenezer kilométert kell lenyomni az indulás előtt.
Már csak egy húzása maradt.
6000 milliárd forintot szán a kormány vasúti beruházásra.
Bár helyi érdekű és nem világszenzáció, azért örülni kell neki.
Olyat, amire száz éve nem volt példa.
A Hódmezővásárhely-Szeged tram-train (villamosvasút) üzemeltetéséről várja a véleményeket.
Hódmezővásárhely nem elég, Szabadkáig vezetnék a tram-traint.
Csak győzzük kivárni.
Stratégiai átalakítást hajtanak végre a vasútnál.
Kizárták annak lehetőségét, hogy a tram-train-szerelvények véletlenül frontálisan ütközhetnének.
Itt a harmadik tram-train, Szeged és Hódmezővásárhely lakói viszont annak örülnének, ha az ígért negyedóránkénti indulás biztosítható lenne.
Már várjuk Lázár János újabb győzelmi jelentését.
A Facebookon már gratuláltak neki.
Utasokat várhatóan csak az év végétől szállíthat.
Itt az újabb tram-train. Összerakás után sok-sok próba és végül hatósági vizsga vár rá.
Az első már a futópróbán is sikerrel átment.
Ősszel már biztosan megindul a tömegközlekedés.
A hódmezővásárhelyi polgármester örömét fejezte ki, hogy az ex-kancelláriaminiszter már nem bojkottálja a városi televíziót.
A tram-trainek várhatóan ősztől szállítják majd az utasokat Szeged és Hódmezővásárhely között.
Még háromnegyed évbe telik, mire a tram-train forgalomba állhat.
Hegyeshalomtól Szentesig ment a kamionkaraván a tram-train prototípusával.
Szalad a szegedi szuperszerelvény!
A szerelvények akár száz kilométeres sebességgel haladhatnak.
Nyolcezer tárgyat találtak a régészek a nyomvonalon.
Legalábbis a csúcsidőszakokban. 2021 őszétől indulhat el az első nyolc jármű.
Hasznos beruházás lehet a Szegedet Hódmezővásárhely belvárosával összekötő vasút-villamos, a tram-train. De egyelőre csak azt látni, hogy a költségek egyre nőnek, és sok a kérdőjel.
Egyre forróbb a hangulat, most Lázár vonta kérdőre a minisztériumot a vásárhelyi tram-train miatt,
A minisztérium szerint szabályos volt a tram-train járművek beszerzése, a költségek sem duplázódtak.