Festékkel lövöldöznek a Ferihegyre vezető úton
Az egyik autós szerint egy taxiból is szórakoztak vele. A rendőrség nem találja a tettest.
Az egyik autós szerint egy taxiból is szórakoztak vele. A rendőrség nem találja a tettest.
Hatvannal andalogsz. Visszakapcsolok, melléd érek, majd eszedbe jut, hogy mégis sietnél?
182 millióért fényvisszaverő tuti lesz rajta, Frozen- és Star Wars-figurák nem biztos.
Az autó mindegyik kategóriában megkapta a legjobb értékelést. Karambol esetén 93 százalék eséllyel ússzák meg sérülés nélkül a benne ülők.
Három videót is kiadtak a 2017-es Tesla Model X töréstesztjeiről, nem kizárt, hogy meglesz minden biztonsági kategóriában az öt csillag.
Van-e értelme a lesből mérésnek?Mitől véd a VÉDA, ha a személyi sérülések nem fogynak? Kálmán Olga Bazsó Gáborral beszélget.
Megírtuk, hogy nem létező KRESZ-táblák vannak a Fehérvári úton. Elismerik a hibát, javítják.
Az összes fontos tanács egy helyen a biztos elindulásért, a karambol és idegbajmentes közlekedésen át a biztos megérkezésig.
73 éves szerzőnk ad néhány jó tanácsot, hogyan bringatúrázzunk a legnagyobb hidegben is.
A Ford '70-es évekbeli oktatóvideójából megtudja ezt is, és azt is, hogy mit jelent a stratégiai helyezkedés.
Nincs feljelentés, büntetés vagy szerződésbontás. Kicserélték a gumit, és minden rendben.
Persze ez is csak a legjobbaknak jár, és egyelőre csak Borsod-Abaúj-Zemplén megyében.
Egyszerre védi a bringát és a bringást a Shoka Bell. Újabb kamu vagy tényleg egy forradalmi találmány? A feltalálóval beszélgettünk.
Ausztrál tervezők szerint már nem elég az előre nézőkre gondolni, a lefelé bámulókra is kell.
A kereszttűzbe került cég tagadja, hogy a félautomata sofőrszoftverüknek köze volt hozzá.
Börtönbe kerülhet egy másik autóssal együtt, mert van egy súlyos sérült. Utána jártunk a baleset részleteinek és annak, hogy mit kéne ilyenkor tenni.
Egyesek szerint túlzott önbizalmat ad, mások szerint az autósok vigyáznak kevésbé a sisakos bringásokra. Viszont ha baleset van, akkor jól jön.
Állítólag biztonságosabb, mert lassabban mennek az autók. Mások szerint épp így lett veszélyesebb.
Írt a Kerékagynak, mi a BKK-nak és a hiba elmúlt. Örömében fantasztikus dalt komponált az esetről.
Egy helyi feltaláló telepítette saját költségén. Akár 12 órán át világít, elvan hóban, fagyban.
Sorra vettük az összes kerékpárhasználó prototípust. Te melyikbe tartozol?
Ilyenkor történik a legtöbb baleset, pedig néhány egyszerű megoldással mindig látni fognak minket az autósok és mi is őket.
Egynemű párokat is megjelenítenek.
Szuper videót készítettek arról, hogyan tudja magát valaki egy pillanat alatt eltüntetni csetelés közben.
Még csak a gyorshajtást veszik észre, de ősztől már azt is, ha nincs bekötve a biztonsági öv.
Megyugtatóbb lenne, ha a gyerekem legalább annyit tudna a biciklis közlekedés szabályairól, mint a meggyilkolt betlehemi gyerekek ünnepéről.
Túl sok a diszkóbaleset, törvényt módosítanak.
Az amerikai közlekedésbiztonsági hatóság Instagramja alapján ez komoly kérdés az USA-ban.
Halomra ütköznek az autók a Ferihegyre vezető úton, ahol néhol 90-nel is lehet száguldani, veszélyes körülmények között.
Zágrábban sem csak móka és kacagás a burkolatfelújítás.
A rendőrség és az áldozat családja egy kampány keretében hozta nyilvánosságra a motoros balesetről készült videót. Mert semmi nem olyan megrázó, mint a valóság.
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
Elkészült a központ, amely hozzásegíti a Volvót, hogy a jövőben senki se halljon meg az autóiban.
Ezeket a technikákat nem tanulod meg az oktatódtól, pedig akár életet is menthetnek.
A közlekedésbiztonságiak szerint azonban ez nem volt kötelező. A gép jó műszaki állapotban volt.
Harmadával nőtt a sérüléses balesetek száma az első negyedévben. Száguldás külföldi rendszámmal, rengeteg gyorshajtó és egyre kevesebb friss jogosítvány. Így autózunk.
Több városban évek óta van, az autósok szeretik. Most a KRESZ része lenne, egy uniós szabályozás szerint viszont nincs nagy jövője.
Nem feltétlenül látott életében igazi motort, aki az animációt csinálta, de a poénok ülnek: jól kifigurázza az átlag közlekedő felelőtlen hülyeségét. Én a elvileg dolgot legjobban az ötvenes robogósokra hegyezném ki, a legutóbbi időkig ők voltak a legjobban eltévedve a képességeikkel és a nekik járó lehetőséggel kapcsolatban.
A dózsavárosi tuják zavarták a kilátást. A fagyalt és a futónövényeket is kipusztították.
Mi értelme az ötvenes táblának a három sávos úton? Miért kell hetvennel cammogni az autópálya-bevezetőn?
A motor számtalan szempontból biztonságosabb, mint az autó, de ezt anyánk sosem hinné el nekünk.
Itt megtudhatja merre nem autózhat a következő napokban. Betonelemekkel terhelik a hidakat. Folyamatosan frissítve.
Új rekord született: egy hete villognak sárgán a lámpák, rendőr sehol, az autósok nem tartják be a szabályokat. Kerülje a környéket.
Utálhatja a biztonsági övet, de a számok nem engednek: ha nem köti be, akkor nem kap még egy esélyt.
És biztonságosabbá tesznek vasúti átjárókat, gyalogátkelőket az új közlekedésbiztonsági programmal.
Egy szörnyű tragédia, megannyi találgatás és szigorítás a levegőben. Aztán a minisztérium válaszol.
Két holland vállalat fogott össze, hogy biztonságosabbá tegyék a közlekedést. Ezúttal nem a járműveket szabnák át.
A szabályozás egyelőre a francia sofőrökre vonatkozik. Az új buszokon már indításgátlós szonda van.
Az USA közlekedésbiztonsági hatósága a kihangosítókat sem engedné használni.
A diákokat szállító busz kisodródott; 28 ember meghalt, további 26 állapota válságos.
Az amerikai belbiztonság testükbe bombát rejtő terroristákra hívta fel a légitársaságok figyelmét, aztán közölte, hogy nincs szó közvetlen veszélyről.
A koncertek előtt a Volton fellépett egy egykoron lőparanccsal rendelkező határőr alezredes is.
Ez akár a te tested is lehetne, hírdeti a szöveg az óriásplakáton. Ezen vajon elgondolkoznak?
A kamionosok, a szabálytalankodók, a bírsággal adós autósok és a közlekedők figyelmét elterelő óriásplakátok járnak a legrosszabbul az idén életbe lépő új szabályokkal.
Országszerte az összes trafipaxot beüzemelik. A leállósávban haladókra is hajtanak.
Tavaly 817-en haltak meg a magyar utakon.
Még mindig kedvező az idei baleseti statisztika, a rendőrség az objektív felelősséget dicséri.
Ki akarják szűrni a rossz állapotban lévő járműveket és a fáradt sofőröket.