Tűz miatt kiürítették az egyik budapesti metróállomást
Mintegy három négyzetméteren égett a létesítmény külső kupolája.
Mintegy három négyzetméteren égett a létesítmény külső kupolája.
A Zámori utca környékén még a giliszták is elpusztulnak a földben.
Tervek már vannak.
Mindenki mást hibáztat.
Egy olyasvalakit is elfogtak, aki ellen négy körözés is érvényben volt.
Úgy vélik, ez gyakori, és más városokban is előfordul.
Más ügyekben is döntés született a péntek esti Magyar Közlöny szerint.
Kaotikussá válhat a budapesti forgalom.
Egy órával tovább, éjjel fél kettőig járnak majd a metrók, a változtatás március 13-án lép életbe.
Egy átlagos munkanapon 190 ezren utaznak a vonalon.
November közepétől sűrítik a járatokat, mert az utasforgalom folyamatosan nő.
Tavasszal már négy gyanúsítottból vádlott lett a metrókocsik beszerzése körüli vesztegetési ügyben.
El akarta érni a szerelvényt, de állítása szerint nem beszélt sínekre esett kislányokról.
Hirtelen fékezésekor a gyermek előrebukhat és feje a szélvédő üvegbe csapódhat, indokolta a BKV.
Rengeteg kártérítési per indult a BKV ellen, akár 38 milliárd forint is lehet a végösszeg.
A középkorú férfit a tűzoltók emelték ki.
Már csak néhány év, és talán használni is lehet majd.
A nőt lecsicskázták, a férfit genetikai hulladéknak nevezték, amiért szemüveges.
A június végi teszthétvégén megnézik, mennyire felel meg a kerékpárszállítás a hatósági követelményeknek, zavarja-e az utaskomfortot.
A 4-es metró vonalán indul a tesztüzem. Azért csak ott, mert ott van lift, mozgólépcsőt erre nem lehet használni.
Bemutatjuk, hogy mi az az OLAF, és hogyan keserítheti meg a kormány életét.
Műszaki okok miatt buszokkal pótolták.
A 4-es metró ügyében készült jelentést nyilvánosságra hozták és kommunikációs offenzívába lendültek. Most viszont, hogy Tiborczhoz köthető közbeszerzésekről van szó, hallgatnak.
Január második feléig hosszabbították meg a nyomozást. Eddig két gyanúsított van.
Hétfőn érkezik Budapestre az Európai Parlament küldöttsége, amelynek útját a magyar kormány heteken keresztül igyekezett szabotálni.
Azt is elmondta, milyen céllal tervezte a zugot, amit most lezártak a hajléktalanok elől.
Lehet vitázni a jogosságán, de hogy nem így kellett volna csinálni, az egészen biztos.
Bőven adtunk tavaly munkát az EU csalás elleni hivatalának.
Ma nyilvánosságra hozták a megdöbbentő számot.
Szakmailag előnytelennek tűntek a szerződések, bonyolult és szövevényes volt a fúrópajzs és az állomások közötti kapcsolatrendszer.
Azt a konzorciumot, amelyik költségtervét az OLAF is problémásnak találta.
A volt miniszterelnök tagadta a személyes felelősségét a 4-es metró gyanús szerződéseinek megkötésében, de hogy volt-e korrupció, azt nem tudja.
Az utasokat 20 percig tartotta rabságban a megbokrosodott lift, amíg a műszaki mentők ki nem szabadították őket.
Mi arra gondoltunk, hogy szerinte Szanyi részeg volt, de a főpolgármester sajtósa ezen kiakadt.
A háttérben focipénzek lehetnek és felbukkant néhány jól ismert bécsi magyar is.
Kiszivárgott egy jelentés, de mi volt benne, ki volt a korrupt és mennyit kell fizetni? Tömör összefoglaló a 4-es metró-jelentésről.
Sok milliárdot követelhet vissza az EU a 4-es metró építésének lenyúlásgyanús esetei miatt. De most jönnek az alkuk, a diplomácia. És még egy per is besegíthet az államnak.
Az egykori főpolgármester ezt kivetítős előadáson bizonygatta hétfő este a Budai Liberális Klubban. Szerinte őt sem politikai, sem erkölcsi felelősség az ég világon semmiért nem terheli a metróbotrányban. Alternatív valóság a köbön.
A főpolgármester utasította a BKV-t a kimutatás elkészítésére. 20 milliárd forintról lehet szó.
Tarlós István még egy táblázatot is készíttetett, hogy a kedves polgárok minél jobban megértsék, mi is történt, mikor és hogyan.
A Magyar Idők szerint T. Géza az.
Pedig két napja azt mondta, elmegy, mert nincs takargatnivalója. Tarlós szerint vitatni kell a jelentést.
Valaki másra viszont tökéletesen ráillenek a Polt Péter által megadott adatok.
Polt Péter Szabó Tímeának adott válasza szerint már jóval az OLAF-vizsgálat előtt nyomozni kezdtek.
A cég állítja: mindent elmondott az ügyészségnek, de a hatóságok nem foglalkoztak az üggyel.
Csodálatos célozgatások és beszólogatások a magyar politika két súlyos figurájától. Tíz per tíz!
A nagyobbik kormánypárt a 4-es metróval cinkeli az MSZP-t, a Jobbikot KGBéla miatt tartják hiteltelennek korrupcióügyben.
Szerinte a szocialista európai parlamenti képviselő nem olvasta végig az OLAF 4-es metróról szóló jelentését.
Tarlós szerint a jelenlegi városvezetés nem érintett az ügyben, viszont Demszky furcsán reagált.
A volt miniszterelnökök is tudtak a 4-es metrós korrupcióról a kormánypárt szerint.
Mindannyian kaptak a Siemenstől pénzt, miközben tűzközelben voltak a döntéshozataloknál.
A magyar kormány nyilvánosságra hozta a dokumentumot. A fedlapon Budapest önkormányzatát, az Alstomot és Medgyessy Pétert nevezik meg érintettként.
De nem lettek okosabb senki. A főpolgármester nem érti, az OLAF miért nem hozza nyilvánosságra a többi részt.
A csalás elleni brüsszeli hivatal teljes jelentése a magyar nyilvánosságra tartozik,de a hivatalnak kell dönteni arról, hogy kiadja-e vagy sem.
Kiderült, hogy a vizsgálat szerint melyik a legsárosabb hat cég és melyik szerződéseknél lehetett korrupció.
A 4-es metró végállomásánál lehet ingyen letenni az autót, és innen 10 perc alatt elérhető a belváros.
Az NNI nyomoz, a Főügyészség szerint a tanácsadói szerződések és a projektmenedzsment környékén kell keresni az eltűnt pénzeket.