Hajszálon múlt az életük – autójukkal busznak csapódtak a bedrogozott, alvó fiatalok
Nem rajtuk múlt, hogy a furikázás nem végződött tragédiával.
Nem rajtuk múlt, hogy a furikázás nem végződött tragédiával.
A múzeum, mozi vagy a fodrász is drágult, de megemelkedtek a temetés költségei is.
Hatalmas nézettséget generált a néhány másodperces felvétel.
Sokkot kaptak a floridai hatóságok.
Szakértők a zéró tolerancia eltörléséről.
Cikkünk végén szavazhat is.
Közlekedésbiztonsági szakértővel néztük meg, tényleg felül kell-e vizsgálni a hatályos KRESZ-t, és mi legyen a 70 éven felüliek jogosítványújításával.
Itt a lista, amelyen a dobogót csak messziről bámuljuk.
Cél, hogy 2050-re ne legyen több halálos közúti baleset.
A félrevezető kijelentések hamis biztonságérzetet kelthettek.
A szimulátoros képzések jövőre indulhatnak.
A sofőr számára egyetlen veszélyforrás sem marad láthatatlan.
Egy felmérésből kiderül, hogy melyik dél-európai nemzet autósaival érdemes a leginkább vigyázni az utakon.
Romániában történt az eset.
Kormány ugyan van benne, de az a sofőr lábainak mozdulataitól forog arra, amerre kell.
Rutin ellenőrzésen bukott le Debrecenben.
Összekeverte a pedálokat, csobbant egyet.
A 37 éves csengődi férfi kétszer is volán mögé ültette a fiát.
Nagyon hasonlóan működik a teló- és a drogfüggőség, csak épp az előbbi sokkal több ember érint. Miközben súlyos problémának látjuk és szigorúan büntetnénk a "szerhasználatot", mi magunk is cuccozunk.
II. Erzsébet angol királynő 98 éves férje januárban balesetet okozott, ezután döntött úgy, hogy nem kellene többet vezetnie.
A bukott lány barátja előtte az ügyfélszolgálaton balhézott.
Így néz ki, ha embereket ölsz a saját hülyeséged miatt.
Eddig vagy sofőrt kellett hívniuk, vagy egy férfi családtagot, hogy vezessenek helyettük.
A nők autóvezetésért harcoltak például, de most akár halálbüntetést is kaphatnak.
Lehet, hogy ez legális lesz egy év múlva, de még nem az!
A király rendeletben döntötte el.
Tavaly több mint százezren vizsgáztak sikeresen, és 3 milliárd folyt be vizsgadíjakból.