Kiderült, milyenek lehetnek majd az Üllői úti és a Váci úti bringautak
A BKK folytatja kerékpárosbarát és közlekedésbiztonsági fejlesztéseit.
A BKK folytatja kerékpárosbarát és közlekedésbiztonsági fejlesztéseit.
Hoztunk egy kis, ám annál fontosabb útravalót a hamarosan rajtoló bicikliszezon előtt.
Már elkészülte után repedezni kezdett.
A közbeszerzési eljárások eredménytelensége okozza a problémát.
Az eset a Könyves Kálmán körúton történt.
Több utat is felújítanak.
Szöknek a percdíjak, de javul a szolgáltatás.
Közveszélyes ámokfutót kapott szabálytalanságon a fedélzeti kamera.
Megközelíthető lesz biciklivel a kórház és több intézmény.
A kormány évente 10-12 milliárd forintot költ kerékpárutak fejlesztésére.
A lakosság dönthet a helyszínekről.
A Múzeum körúton majdnem 45 százalékkal nőtt a forgalom.
A régióban Magyarországon kívül Ausztriában elérhető még ez az opció.
Legszívesebben vízparton tekernek a biciklisták.
Idén elkészül az első szakasz.
Ebből 7,6 milliárd jut az EuroVelo 6 nemzetközi hálózat fejlesztésére.
A teljes beruházás értéke több mint ötmilliárd forint.
A kerékpárosinfrastruktúra-fejlesztések önmagukban nem elegendők, a közgondolkodásban is változásokat kell elérnünk.
A kormány négymilliárd forintot biztosított az építések előkészítésére.
Gyopáros Alpár kormánybiztos adta át a négy kilométeres útszakaszt.
Egy 12 centis padka régóta megnehezítette a Máriássy utcai biciklisek életét.
Az új, 1,7 kilométeres szakasz közvetlenül csatlakozik a Bartók Béla úti kerékpársávokhoz.
Koronavírus + új utak + jó idő = rekord. További biciklisávokat javasol a Kerékpárosklub.
Az 1,7 km-es szakasz közvetlenül csatlakozik majd a Bartók Béla úti kerékpársávokhoz.
A kevesebb autó és a több biciklis miatt a nagykörút egy szakaszán kerékpársávot festettek fel. Megnéztük, milyen lett.
A főpolgármester az elmaradt biciklisfelvonulás napján jelentette be, hogy folytatódik a budapesti kerékpárúthálózat fejlesztése.
Szerdán helyére emelték a Budapest–Szentendre bringaút leglátványosabb elemét, egy 36 méteres acélhidat. A teljes szakasz augusztusra lesz kész.
740 millió forintot költenek a hálózat bővítésére.
A belváros legfontosabb biciklisútvonala megy át a Kiskörúton, de az igazi előnye csak az, hogy jobb, mintha nem lenne - igazából ezernyi probléma van vele.
A budakalászi önkormányzat egyet se szeretne, a beruházó szerint viszont főleg tájidegen és vékony fákról van szó. A helyszínen nem ezt tapasztaltuk.
Júniusban először, pénteken másodszor. Ünnepség is volt, államtitkárral és miniszteri biztossal.
Ráadásul egy csomó szakaszon nem is külön út lesz, csak kerékpársáv.
Gondatlanságból elkövetett súlyos testi sértés miatt emeltek vádat ellene.
Ez az egyik legforgalmasabb és legrosszabb állapotú bicikliút, 850 milliós ajánlat nyert.
Ehhez megszámolták a bicikliseket, sokan vannak.
A budai rakparton egy vékony aszfaltcsíkra préselődnek turisták és bringával ingázók. Háromszor akkora szélesség kéne, de nincs hely. Csengetés helyett jobb fékezni.
Az angyalföldi Balzsam utcában az új kísérleti kerékpársáv szabályai eltérnek a megszokottaktól.
Aki először tekeri körbe a Balatont, megdöbbenhet, milyen borzasztó állapotban van az út, aki sokadszor jár erre, örül a javítgatásoknak. Egy jobb bringát simán tönkretenne a bringakör, de mindjárt vége a szenvedésnek.
Háromszor tartósabb egy hagyományos útnál.
Nemrég adták át nagy csinnadrattával a Fertő-tavat a Balatonnal összekötő kerékpárutat. Végigtekertünk rajta, de az ellenségeinknek sem ajánljuk. Vagy legfeljebb nekik.
A Magyar Telekom jelezte, hogy az állapot ideiglenes volt a Bajcsy-Zsilinszky úton.
Az alpolgármester az idő rövidségével indokolta a fapusztítást.
Kiborult a szemtanú: Hát a Mérnök Úr ezt is elkapta!
A régi út már le van zárva, az új utat viszont még nem festették fel rendesen. Inkább menjen mindenki az autók közé a Népligetnél.
Akkor készül el a Poroszlót Tiszafüreddel összekötő bringaút.
Ritka történet: a szombathelyi önkormányzat kijavította a hibát a 900 milliós úton.
Egymilliárd forintért építette Mészáros Lőrinc üzlettársa a szántóföldek között véget érő hevesi utat.
Mégpedig azért, hogy ne hajtsanak rá az autósok.
Például kifelejtették a fagyvédő talajréteget, de van ennél is durvább.
Megvizsgáltuk Tarlós István vádjait: miért kell a bicikliseknek két párhuzamos sáv a Bajcsyra, tényleg át akarnak-e menni a piroson, és miért hajtanak szembe a forgalommal. Meg fog lepődni.
Megérte tiltakozni: végre rendes bicikliút épül Angyalföld és Zugló között, pedig nem is lesznek mostanában választások.
II. kerület nagyon dacol Tarlóssal, oda is fest, ahova nem is lehetne.
A főpolgármester tagadja, de egy kiszivárgott utasítás bizonyítja, rengeteg bicikliút "szükségességét" vizsgálják felül.
Zavarba jöttünk a megújuló Széll Kálmán téren.
Az út felrepedt és megsüllyedt, szurokkal próbálták kipótolni. A vasúti sínekből tákolt híd is romokban.
Oslo kettőt is. 262 milliárd forintnyi pénz megy el a környezetbarát közlekedés felturbózására.
Mindkét irányból lejtő vezet rá, klasszul be lehet gyorsulni előtte. Se tábla, se tükör, se korlátozás.
Oké, hogy patakmederben vezet, de 150 millióért többet vártak a helyiek.