Vedelték a Szajnában úszók az olimpián, de tényleg fertőtlenít a kóla?
Nem kizárt, hogy igen. Egy bizonyított gyógyhatása biztosan van.
Nem kizárt, hogy igen. Egy bizonyított gyógyhatása biztosan van.
Megtévesztették a fogyasztókat.
Ez az elmúlt évek legnagyobb kihívása a magyar társadalom számára.
Itt a Fanta-botrány újabb felvonása.
A cég közölte: olyan üdítőitalokat akarnak kínálni a piacon, amit a fogyasztók kedvelnek.
A miniszter szerint átverik a magyarokat a minőséggel.
A cég szerint ez a helyi szabályozásoktól függ.
Nem is kevéssel.
Itt a kólagate, az Index megkereste az egyik érintettet.
Egy 34 éves férfi halt meg.
Júniusig kaptak haladékot az italgyártók.
Minden csak szokás és idő kérdése.
A márka nem más, mint identitás.
A Coca-Cola Magyarország is tud az esetről.
Jönnek a mesterséges intelligencia által alkotott üdítők.
Hatvanfős csapat gyűjti a szemetet.
A tökéletes ital elkészítésével mostantól bárki kísérletezhet.
A madár több mint két hétig sem enni, sem inni nem volt képes.
Jövőre összecsapnak a buborékok – jön a magyarországi kóla El Clásico.
Megjöttek a friss adatok.
Rekord mennyiségű italt adott el tavaly a legnagyobb magyar üdítőgyártó vállalat.
Ráadásul a vártnál sokkal jobban néz ki.
Jelentős átrendeződés ment végbe a legértékesebb márkák piacán.
Első kézből nyerhettünk betekintést a milliárdos bizniszbe.
A környezetvédelem jegyében.
A gazdasági bizonytalanság állhat a döntés hátterében.
Egyelőre nem világos, hogyan keletkezett a tűz.
Több mint 750 millió forintos fejlesztés történt.
Köztük volt a Walt Disney, az NBC Universal, a Coca-Cola és egy gyermekkórház is.
A tőzsdék viharos évet tudhatnak maguk mögött, alig pár cég viszi a fáklyát.
Az újrahasznosítást és a szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítik.
Az angolban használt kedves üdvözlés, az „XOXO” is felkerült tavaly a Coca-Cola üdítők dobozaira.
A köztudottnál sokkal mélyebben összefonódott sorsuk Dél-Amerika ősi növényével.
A cél elérése érdekében 90 milliárd forintot fektetnek be 2025-ig.
A lelkes kólafogyasztók komoly fenntartással fogadták az ötletet.
Paul Pogba akcióját követően kompromisszumot köthet a sörgyártó.
Coca-Cola, költségvetés, Fudan, strand, antitestek és gyengülő forint – erről szólt szólt a hét.
A portugál mutatványa 4 milliárd dolláros mínuszt jelentett a cégnek? Közel sem!
Be kell tartani a szponzorok felé vállalt kötelezettségeket.
Nem a portugál világsztár volt az első sportoló, aki botránnyal vagy trükkel megmozgatta az árfolyamokat.
A portugál világklasszis eltolt magától két üveget.
Surry megye tisztviselői szerint csak a baloldali „eltörléskultúrát” fordítják ellenük.
A volt amerikai elnök bojkottra szólított fel az üdítőgyár ellen.
A fenntartható csomagolások minél szélesebb választékában hisznek. Van, amiben teljes az egyetértés a két cég között.
Csereklye Barnabás, a Hell ügyvezetője szerint a világcég kampánya nehezen összeegyeztethető a környezetvédelemmel.
Megszünteti rosszul teljesítő márkáit a világ legnagyobb üdítőgyártója és forgalmazója.
Bár a hírneve talán csorbult kicsit, a Facebook anyagilag meg sem érezte, hogy egy csomó óriáscég azzal tiltakozott a gyűlöletbeszéd elharapózása ellen, hogy nem hirdetett az oldalon.
"Független" kutatóhálózatot is létrehoztak, amely meglepő módon úgy találta, hogy nem a táplálkozás, hanem a testmozgás hiánya vezet az elhízáshoz.
Nem csatlakoztak a Facebook elleni hivatalos bojkotthoz, de legalább 30 napig nem hirdetnek közösségi platformokon.
Az édesítőt Kínában gyártják a cukormentes üdítőkhöz. A cég éves jelentése szerint sokkal kevesebbet tudnak rendelni belőle a járvány miatt.
Nincs állami szabályozás, így szárazság idején is korlátlanul termelik ki a vizet. Most a kormány látja el vízzel a helyieket.
Felkértük Nyáry Krisztiánt, hogy készítse el néhány irodalmi híresség önéletrajzát, amiket aztán szakértők elemeztek. Vajon ők, akiknek érdemeikhez nem fér kétség, önéletrajzukat jól írták volna meg? Szegény Anonymus például alapvető hendikeppel indult.
Itthon botrány lett belőle és szemforgatás, Londonban megtapsolták.