Az aksis buszok egyelőre nem életképesek, trolireneszánsz jön helyettük
Városok és gyártók is kezdik felfedezni az aksis trolik előnyeit. Budapest egész jó pozícióból indul.
Városok és gyártók is kezdik felfedezni az aksis trolik előnyeit. Budapest egész jó pozícióból indul.
Budapesten és a nagyvárosokban, jelenleg 102 elektromos buszt üzemeltet a Volánbusz Zrt. Most a kisebb városok kerülnének sorra.
A valóban hatékony elektromos busz nem mai találmány.
A Postbus szerint az elektromos busz drága, de legalább szennyezi a környezetet is. Az észtek szerint a troli lesz a jó megoldás.
A tavaly eladott városi buszoknak, több mint az egyharmadát Lengyelországban gyártották.
A Kravtexnél ahelyett, hogy egy kínai típust címkéztek volna magyarrá, inkább önállóan kifejlesztettek egy új villanybusz típust.
Teljes vonalakon állt le a buszos közlekedés a Norvégiát hónapok óta sújtó hideg időjárás miatt.
Akár 500 darab buszt is összeszerelhetnek a komáromi BYD üzemben a belga De Lijn közlekedési vállalat részére.
Személyi sérülés nem történt, de a minibuszból alig maradt valami.
A jármű teljes terjedelmében égett.
Megtörtént a nagy bejelentés.
Augusztus elejéig tart majd a járművek felmérése.
Minimális a károsanyag-kibocsátásuk és a zajterhelésük is.
Ahhoz, hogy télen megfelelő hőmérséklet legyen a villanybuszok utasterében, rengeteg gázolajat el kell égetniük az elvileg környezetbarát járműveknek.
Úgy néz ki, hogy végre a BKK-nál is feltalálták a kanálban a mélyedést.
A klímasemlegesség a cél a tömegközlekedés zöldítésével.
A buszokat gyártó cég Szlovákiába menekült.
Magyarország több forráshoz jut.
Úttörő kezdeményezés a mátrai zöldbusz.
Felértékelődött az elektromos járművek szerepe.
Egy töltés 300-400 kilométerre elég.
USB-töltő is van rajta.
Egy görög sziget nem kisebb célt tűzött ki maga elé, minthogy közlekedését és energiafelhasználását teljes mértékben károsanyag-kibocsátástól mentes technológiákkal végezze.
Egy hónapon belül két Bolloré Bluebus is kigyulladt, egyelőre takarékra is tették az 5SE szériát. Videó is készült az esetekről.
Veszprémben indult el az új tesztjármű.
A 12 modern jármű beszerzését 800 millió forinttal támogatja a kormány.
A Zöld Busz Program keretében Sopronban tesztelik.
Az európai piac egyik legjobb elektromos buszát utasította maga mögé az Ikarus Kínából származó terméke.
Az új járműveknek 2025-ig kell forgalomba állniuk.
Az 52. Eucharisztikus Kongresszus alkalmából indítják el először élesben.
Átadták a Volánbusz első, tisztán elektromos hajtású buszát.
A Zöld Busz Program keretében ehhez állami támogatást is kapnak.
Ingyenesen ki lehet próbálni az új járműveket.
Elektromos autóbuszt tesztelnek a fővárosban.
A járművek kilométerenként 60 forinttal olcsóbban működnek, mint a dízelmotorral meghajtott járművek.
Sport- és üzleti célú nyilvános polgári kisrepülőtér épül.
A ráckevei Goldi Mobilitynál elektromos buszokon is dolgoznak.
A kormány tíz éven át összesen 36 milliárd forinttal támogatja az elektromos autóbuszok beszerzését.
A jármű Komárom és Révkomárom között jár majd várhatóan jövő nyártól.
Több mint ötszáz tisztán elektromos busza lesz pár éven belül a második legnagyobb német városnak.
Elektromos buszok most is járnak Budapesten, de az eCitaróhoz már nem kell felsővezeték, mint a trolikhoz. Kell viszont más.
Fizikus, de a közösségi közlekedéssel foglalkozik, budapesti, de hogy a közösségi közlekedéssel foglalkozzon, Szegedre költözött. Németh Zoltán Ádám beszélt arról, lehet-e 100%-ban elektromos tömegközlekedés a városban, és hogy milyen hatása volt az életére az Index fórumának.
1907-ben profi elektromos buszok rótták London utcáit. Kár, hogy elsikkasztották a cég összes pénzét. Végül nyert a benzin és veszített az Föld.
A Nokia megszűnésével a komáromi akkugyár e-buszokra állt át, felhasználva az Ikarusból érkező szakemberek tudását.
Példátlan hazaárulás történt a Gyurcsány-kormány idején, mondta a miniszter. 3 ezer elektromos buszra ad pénzt a kormány. Kormányinfó.
A 24-es olimpiáig ennyi dízelest cserélnek villanyosra a flottában. Három gyártó nyerte a tendert.
A CES-en látottak szerint a nagyvárosokban pár éven belül megjelennek az önvezető, elektromos járművek, amik gyökeres fordulatot hoznak a közlekedésbe.
A most bemutatott Ikarus-CRRC CityPioneer prototípusa még Kínában készült, a következő példányokat azonban már Székesfehérváron szerelnék össze.
Két elektromos buszt hosszabb ideig kell szervizelni, de a többi is folyton meghibásodik, nem bírják a párás időt.
A BKV két éves Modulo buszai sok hibával közlekednek, a hidegben lefagynak, alig járnak, kötbér, ellentételezés nincs.
A következő évtizedre már elektromos sárgaságokkal fordul a Thomas Built Buses.
Az elektromos meghajtású minibusz a bajor fürdőváros belvárosa és a termálfürdő között ingázik.
Olyan úttestet tesztelnek Izraelben, ami indukciós elven menet közben hajtja az elhaladó járműveket.
A 3d-nyomtatással készült elektromos járműre 12 utas fér fel, és 20 km/órás sebességgel vezeti a robotpilóta.
Eddig 32 milliárdra pályáztak a szülők, nem konferenciázni, hanem inni jönnek hozzánk a turisták, drágítja a kormány az automatás kávét.
Egy magyarországi gyártóbázis kiépítéséről tárgyalt a cég vezérigazgatója, magyar beszállítókkal.
A járművet európai exportra is szánják.