Profi szimulátoros versenyzett a Forma-E-pilóta helyett a virtuális versenyen
Feltűnő volt, hogy a nulla pontos Daniel Abt hirtelen harmadik lett, ki is zárták.
Feltűnő volt, hogy a nulla pontos Daniel Abt hirtelen harmadik lett, ki is zárták.
A Mercedes után ők is kiszállnak, így a BMW maradhat az egyetlen gyártó a DTM-ben.
Elmarad a párizsi, a szöuli és a jakartai futam is, talán nyáron folytatódhat tovább a sorozat.
A benzinmotoros versenyautók napjai meg vannak számlálva, a jövő és talán már a jelen is a nyekergő hangú elektromos csúcsgépeké. Miért kell aggódnia például a túraautózásnak, és miért nem kell a Forma–1-nek?
A pályabírók még egy autót mentettek a szaúdi futamon, amikor elengedték a mezőnyt a biztonsági autó mögül.
2019 őszén már a Mercedes is indul a Forma-E-ben, az alapmodell festését másolták.
Helmut Marko rendesen lehúzta a Forma-E-t.
Valenciában bevetetették a Forma-E második generációs űrhajóit.
Nagy tehetségnek tartották, két év után búcsúzik.
Az FIA-elnök szerint sose lesz teljesen elektromos széria a Forma-1.
A pilótáknál tényleg nem mindegy, mit viselnek.
Az 1955-ös Le Mans-i katasztrófában legalább 84-en haltak meg. A svájci kormány minden motorversenyt betiltott utána. A hétvégén a Forma-E engedélyt kapott Zürichtől.
Elég nagy ugrás az eddig 225-ös végsebességről.
Bemutatták a 2018-19-es szezon autóját.
Sőt, a Maseratinál az elektromos F1-en is gondolkodnak.
A Forma-e holdudvara mindent bekebelez?
A GP3-kocsi után Forma-E-autót tesztelt, júliusban akár versenyen is indulhat a lengyel.
Bemutatta a végleges modellt a Roborace.
A sárga Devbot út közben elszállt, de a győztes vörös jármű még a kóbor kutyát is kikerülte.
A francia tervezők már pilótafülkével számolnak.
Az elnök megjelölte két feltételét a beszállásra.
18 év után dobják Le Mans-t és a dízelt, irány a legmenőbb széria.
Feltörekvő, lassan konkurenssé váló sorozathoz csatlakozik az F1 legjobbja.
Nagy piacot szereztek meg maguknak.
Az elektromos F1 első szezonjában 1 pont döntött a vb-címről. A másodikban egyedi motorok hozhatnak még több izgalmat.
Az FIA elektromos versenysorozata kevesebb, mint egy év alatt jóval messzebb jutott, mint azt az indulásnál várták. Londonban, az utolsó versenyhétvégén néztük meg, mi nőhet éveken belül az F1 nyakára.