Egy BMW-s blokkolhatta a forgalmat, amíg egy másik sofőr a körforgalomban driftelt
A jelenetet rögzítő sofőr inkább megfordult, és másik útvonalat választott.
A jelenetet rögzítő sofőr inkább megfordult, és másik útvonalat választott.
Az elkövető két hónapra is börtönbe kerülhet.
Vádemelést javasoltak a férfi ellen.
A körfogalommal sem törődött.
A körforgalom építését forgalomszámlálási adatok is alátámasztották.
Teljes gázzal rótta a köröket a körforgalom körül.
Utolsó pillanatban sikerült elrángatni az útból egy 18 éves férfit, akinek a lábán áthajtott.
Két hajmeresztő manővert is rögzítettek.
Francia divat alapján több műalkotás kellene a körforgalmakba? Szavazzon!
Egy másik autós fedélzeti kamerája rögzítette az esetet.
Tökölön kis híján frontális ütközés lett a vége egy szabálytalan előzési kísérletnek.
Kis híján óriási balesetet okozott.
A tér teljesen le lesz zárva az átmenő forgalom elől.
A Magyar Közút rögzítette is a balesetet.
Mobilozott és nem volt bekötve.
Tetejére borult autóból zuhant ki az utas.
Ketten utaztak benne.
Azt írják, biztonságos lesz.
Egymás után több balesetet is okozott.
Eredetileg a gyalogosoknak épültek, az autósok szerint csak káoszt okoztak. Aztán megváltoztak a szabályoké.
A rendőrségi jelzésre sem állt meg, autósüldözés lett belőle.
Bár a német autópályákon sok helyen nincs limit, a veszélyeztetés ott sem fér bele. De idehaza sem ritka, hogy valaki túltolja.
Egyes szemtanúk szerint a férfi a baleset előtt zavart volt.
Egy kamion gázolta el az 52-es főúton lévő körforgalomban. A helyszínen meghalt.
Jó, ha megvan mind a négy kerekünk.
Egy encsi körforgalomnál egy Opel a gyalogjárdára hajtott, majd visszatért a járműveknek fenntartott sávba.
Unokáink sem fogják látni?
Egy szerencsétlenül sikerült tervbemutató, és máris adott a hírnév.
Folyamatosan zajlanak a felújítási munkálatok.
Érthetetlen és életveszélyes manővereket hajtanak végre az egyértelmű kitáblázás ellenére egyes közlekedők.
Segítsen megtalálni a felelőtlen vezetőt!
Szeged húsz év alatt a körforgalmak városa lett. Van itt mini, festett, turbó, spirális, a Dugonics téri duplán a villamosok is átmennek. De milyen küzdelmek előzték meg az első, a Csillag téri megépítését? Ennek jártunk utána a helyszínen.
Egy másikat is több hónapos késéssel adtak át. A BKK szerint ennek műszaki okai vannak.
A kétsávos körforgalom választja szét az utazni igyekvőket és a légiáru-szállító központ felé haladókat.
A munkálatok idejére az autópálya fel- és lehajtó ágait lezárják.
Baján két látványosságra kapott pénzt a város, a portugál hajócsoda medencéje csak távolról lesz látható.
Teljesen bedugult a Lánchíd, többen a fűre felhajtva próbálták kikerülni a járművet.
A Nagyrét utca-Ördögárok utca-Zsíroshegyi út csomópontnál sok volt a baleset.
Legalább egy évig tart a munka a városközpontban.
Csütörtöktől szakaszosan használható lesz a Csepel és Szigetszentmiklós között épülő körforgalom.
Így talán megszűnnek a balesetek és a dugók.
Több dologra kell koncentrálni, jelzőlámpákra, sávkiosztásra, különben könnyen máshol dob ki magából az örvény.
Csak persze nem mindegy, hogy van kialakítva. Hollandiában erre a pár apróságra ügyelnek.
Folyamatosan reszelik a bringásokra vonatkozó szabályokat, mégis egyre több a baleset. Összeszedtünk néhány példát, hogy téged ne üssenek el.
Egyrészt, hogy amőba vagy "kutyacsont" alakú körforgalomban van-e, másrészt hogy jó-e vagy elkeserítő.
Az év végéig tizenkét helyszínen alakítanak át balesetveszélyes csomópontokat.