Nem káprázik a szeme, ha Malév-repülőgépet lát Magyarország fölött
Az éles szeműek a napokban is kiszúrhattak egyet az ikonikus Boeing-gépekből.
Az éles szeműek a napokban is kiszúrhattak egyet az ikonikus Boeing-gépekből.
800 milliós kárt okoztak.
Az utasokat négy légcsavaros, gázturbinás IL–18-as típusú, 89 személyes gép szállította.
Michael O’Leary kritizálta a Budapest Airport felvásárlását.
Vagy esetleg buborékos fólia, vagy halfogó varsa?
De nem új Malév akar lenni az Aeroexpress.
Egy apró műszaki hiba és a cudar látási viszonyok okozhatták a tragédiát.
Szombaton lesz az Aeropark éjszakája.
Valószínűleg a pilóta vagánykodása okozta a katasztrófát, ugyanis beengedte a pilótafülkébe hölgyismerősét.
A francia zseni neve a 80-as évek óta közismert Magyarországon.
Európa után Oroszországon belül is megszűnik a Tu–154-es polgári üzemeltetése.
Ikarus buszok és Malév-gépek szerelmesei adtak egymásnak randevút a budapesti Aeroparkban.
A Kallinikosz Kallinikoszhoz köthető cég a Pireusz-Belgrád-Budapest-Bécs vasúti tranzitfolyosó jelentős befektetője.
Egy-két héten belül rendeződhet a csődbe ment magyar légitársaság körüli huzavona. Igaz, hogy pontosan mennyit kapnak vissza az utasok a le nem repült jegyükért, nem tudni.
Húsz éve történt, hogy egy Budapestről induló járat emberi hibák miatt először behúzott kerekekkel ért földet és megrongálódott. A második landolási kísérlet után csodával határos módon végül mindenki sértetlenül szállt ki a gépből Görögországban.
Pénzt veszítettek a dolgozók, pénzt veszítettek az adófizetők. A csőd egyetlen nyertese a Wizz Air.
A légitársaság szerint sincs rendben, amit a Malév földi kiszolgáló művel.
Ezért nem az államnak kell kifizetnie az elmaradt munkabéreket, hiába 95%-o tulajdonos. De más sem fogja, hoppon maradtak a dolgozók.
A jegyár 72 százaalékát kaphatják vissza azok, akik utazási irodán keresztül vettek jegyet.
Hűtlen kezelés ügyben és utaskésések miatt is vizsgálatok zajlanak a reptéren.
Milliárdos üzlet a reptéri rakodás, takarítás, jegyeladás és check-in, harcolnak is rendesen a szereplők. A kormány törvénymódosítással nyúl az egyik cég hóna alá.
A felszámolás alatt álló adósok tisztességtelenségét legalizálnák. A parlament elé került különösen veszélyes javaslat hátterében egy Malév-cég ügye állhat.
A Malév Ground Handling 45 millióval tartozik egy konkurensének, de nem tud fizetni.
Hat évvel az állami légitársaság csődje után kaphatják meg a dolgozók a végkielégítésüket.
Ezt az európai utazási irodák szövetségének főtitkára mondta. Még a Malév-csőd károsultjai se kapták meg a pénzüket.
He is Bulgarian, German and Hungarian. To the public he is unknown, but not to Viktor Orbán, Sándor Csányi or the business elite that idolizes him. Meet Anthony Radev of McKinsey&Co.
Bolgár, német és magyar. A közvélemény nem ismeri, Csányi, Orbán és a gazdasági elit annál inkább, a bankárok körében szinte fogalom a neve. Íme, Anthony Radev élete és az általa vezetett McKinsey története.
Negyven éve történt a magyar repüléstörténet legkülönösebb légi katasztrófája, amiben 29-en haltak meg.
Nem menti meg az állam a céget, ami így elveszítheti a legfontosabb partnereit.
De sem a dolgozók, sem a legnagyobb orosz hitelező nem lehet elégedett.
A bíróság szerint lenyúlták a pénzt a bankok.
Eladott jegyek után tartoznak a már megszűnt cégnek 12,8 millió dollárral, ezt lehet megvenni.
A Wizz Airnek bedolgozó Malév GH 604, az Aeroplex 362 milliós buktát könyvelt el tavaly.
Türelmetlen volt a fapados, lecsúszott a pénzről, amit így inkább a szarajevói vonalra szánnak.
40 éve zuhant le a Malév Budapestről Bejrútba tartó járata. A tragédiát nem követte hivatalos vizsgálat, a bizonyítékok eltűntek, a roncsokat sosem hozták a felszínre. Biztosítási csalás? Robbantásos merénylet? Kilőtték a gépet? Senki sem tudja.
Egymillióan fordultak meg egy hónap alatt. A Malév nélkül is jól elvannak.
Tizenkettedszerre próbálják meg eladni a néhai repülőtársaság utolsó vagyontárgyait.
Sikeresebb a magyar út: a budapesti repülőtér utasforgalma a mélypont után utolérte a prágait.
Veritasnak hívták volna az új Malévot. De csak húzták az időt, miközben a Malév nyelte a pénzt.
A TASZ kiperelte az NFM-től, most Ön is megnézheti, hogy mit tudott a Malévről az NFM 2011-ben.
Annyira jól megy már itthon, hogy a 2018-as vb-re is építhetnek egyet magyar beruházók.
A fejlesztési minisztérium szerint Budapest adottságait ki lehetne használni.
Máig sem tudjuk, miért csapódott földnek az IL-18-as. Kilencen meghaltak a balesetben.
Akkor kaphatnak még egy kicsit az elmaradt bérükből a volt malévosok.