A túlélésért küzdenek a cégek, leépítésre kényszerülnek
Folytatódott az áremelés, és ennek még koránt sincs vége.
Folytatódott az áremelés, és ennek még koránt sincs vége.
A szolgáltatás feltételekkel érhető el.
Riasztó adatok láttak napvilágot.
Az érdekképviseletek ellenben slagokat kérnek.
Számos változás érkezik a szállítmányozási és logisztikai szektorban.
Az üzemanyagoknál is óriási változás következik.
A miniszter szerint Magyarország minden válságból megerősödve került ki.
Napi ezer biciklit gyártanak Gyöngyösön, de ez sem elég.
Az országnak a földrajzi elhelyezkedése miatt van fontos szerepe.
A szállítmányozási piacon egyedülálló megoldást kínáló Convoy alapítói rájöttek arra, amire az Amazon: mindent jobb digitálisan intézni.
Április végéig.
Nem tud a szomszédos országban bajba jutott magyar sofőrről az ipartestület.
Szijjártó Péter tisztázta a részleteket az RZSD vezérigazgatójával.
Egyre közelebb a „zöld repülés” időszaka.
Megkímélnék a terheléstől Budapestet.
Egyre nagyobb bajban vannak a fuvarozócégek, hosszabb távon gond lehet az ellátási láncban.
Az új logisztikai terminál Európa legnagyobb és legmodernebb ilyen jellegű befektetése.
Jogerősen pert nyert a Transparency International Magyarország.
A Budapest és Belgrád közötti vonal növeli a kereskedelmet – emelte ki Szijjártó Péter.
Egyéb költségeik is bőven nőttek, év végéig próbálják áthárítani a megrendelőkre.
Annyira kevés a sofőr, hogy enyhítik a külföldiek vízumszabályait a britek.
A Földközi-tengerről a Vörös-tenger irányába haladt az Ever Given.
Két autómentő cég sietett a segítségére.
A gazdasági operatív törzs javaslatára fejlesztik a gödi ipari parkot és a fóti stúdióvárost is.
A konténerek ára az egekbe szökött.
Pedig évi 40 ezer fontot lehet keresni.
Az osztrákok környezettudatossága már a kegyeleti szokásokra is kiterjed.
Minden megyeszékhelyről gyors légiforgalmi kapcsolat létesülne.
Szerdától emelkednek az árak.
Akad, aki taxizás helyett építkezéseknél dolgozik fizikai munkásként.
A dél-amerikai ország több városában és régiójában is voltak késedelmek, sőt helyenként fel is kellett függeszteni az emberek immunizálását.
A pihenőidők és a veszélyes áruk szállítását vizsgálják a rendőrök.
A miniszter a Budapest–Belgrád vasútvonal hazai fejlesztését irányítja februártól társadalmi munkában.
A közúti fuvarozók és szállítmányozók a digitális rendszertől piactisztulást és versenyképességjavulást várnak.
A Brexit és a koronavírus-járvány rántja ki a pénzt a fuvarozók zsebéből.
A Brexit utáni helyzet hatalmas bürokratikus terheket ró rájuk.
A nehéz tehergépkocsik határozatlan ideig hétvégi korlátozás nélkül közlekedhetnek a magyar utakon.
A cég részvényeinek értéke három év alatt öötödére esett.
Nincs könnyű helyzetben a logisztika a gyárleállások, a várakozások és a karanténintézkedések miatt.
A francia költségvetési miniszter használta ezt a hasonlatot, mikor bejelentette, hogy főpróbát tartanak Calais-nál.
A Dmitrij Donszkoj 113 éve süllyedt el. Állítólag, több milliárd dollár értékű aranyat szállított.
Strómanokon keresztül mindent vittek, amit csak lehetett.
Hogy legyen elég buszsofőr és kamionos.
Elég pénz gyűlt össze, hogy partra hordják a csődeljárás alatt álló Hanjin hajóin veszteglő árut.
Nem tudják megmenteni a becsődölt Hanjin teherhajózási céget, káosz uralkodik a kikötőkben.
Az ekáer után elektronikus fuvarlevéllel tisztítaná a kormány az ágazatot.
A soroksári erdélyi kamionosok az érdekes intézkedés célpontjai, akik ezerszámra élnek egy panzióban.
Félig automata kamionok értek svéd és német gyárakból Rotterdamba. Sikeres volt a kísérlet.
Távirányítható lövegtoronnyal felszerelt konténereket fejlesztettek. Viszlát, postai szarkák!
Tovább bővül a magyar szállítmányozócég nemzetközi hálózata.
5-10 eurót is elkérnek a plusz adminisztrációs melóért, amit a NAV csodafegyvere jelent nekik.