Brutálisan elszálltak a költségek, ezt a fogyasztói árakban is érezni fogjuk
Riasztó adatok láttak napvilágot.
Riasztó adatok láttak napvilágot.
Nem csak az üzemanyag drága, az adó is összege is magas, ezért jelentősen nő a buszozás ára.
Az érdekképviseletek ellenben slagokat kérnek.
A részletek a Magyar Közlönyből derültek ki.
Kiverte a biztosítékot a fővárosi útdíj kivezetésének ötlete.
Káoszt okozna, ha bejöhetnének a tehergépjárművek a városba.
A jövőben a díjat a megtett táv és a jármű kategóriája alapján számolják majd ki, és a rendszám alapján fizettetik meg.
A főpolgármester nem ért egyet a kormányzati javaslattal.
Az autóklubnak nem tetszik a döntés.
Egy nagy nyertese is van az új rendszernek: az autóbuszok matricakötelezettsége ugyanis megszűnik.
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete szakmai egyeztetést kezdeményez.
A terület megduplázhatná hozzájárulását a GDP-hez.
Melyik határátkelő mikor jó? Milyen díjakat kell fizetni? Meg egyáltalán mi az az autópálya-token? Nyugi, nem olyan bonyolult!
Legkésőbb 2024 végéig megszűnik a tumultus – ígérik ezúttal.
Megduplázódott a török fuvarozók aránya.
Útdíjakat, bírságokat és egyéb közterheket se fizetett ki az a céghálózat, amit kimondottan csalásra hoztak létre. A kár 1,1 milliárd forint.
A bevétel pedig átlagban napi 1 milliárd forint.
Mennyei vármegyei: Pest, Fejér és Győr-Moson-Sopron a képzeletbeli dobogón.
Kedd éjfélkor lejárt a határidő.
Olvasónk megvette a matricát, majd sorban jöttek a büntetési csekkek. Kiderült, hogy a kúton elrontották a kategóriát. Ki a hibás?
A 10 napos matrica ára 4420 forintra emelkedik, a megyeikért pedig 6300 forintot kell majd fizetni.
Felfedjük az aktuális korlátozásokat is.
Vagy a hatóságok hibáztak, vagy a biztosító, de valami nagyon nincs rendben, ha ilyen megtörténhet.
A 2023-ra tervezett költségvetésben durva számok szerepelnek a gépjárműadónál, de ez még csak a jéghegy csúcsa, sok más is drágább lesz.
A költségvetésből látszik, hogy pluszterheket kaphatnak az autósok.
Megszegte az útdíjfizetési szabályokat, nem is egyszer.
Sokan élnek a türelmi idő lehetőségével.
Vonzó visszalépésnek tartja az egynapos e-matricát az Autóklub szakértője.
Szerencsére egy magyar sincs a listán, de osztrákból annál több. Elektromos lesz az új Micra, és nem jön olcsó Tesla.
Sokan az utolsó pillanatra hagyják a megújítást.
A gépjárműforgalom mérsékléséről is szól a párt kongresszusán elfogadott nyilatkozat.
A könnyítési lehetőségek valamelyik formájával csaknem 26 ezer ügyfél élt az elmúlt évben.
A birtokunkba került dokumentumban magáncég és a Mol bevonásáról írnak.
Pótdíjak helyett éves bérleteket váltottak az autósok.
Vezetőfülkébe épített pedállal billentette a rendszámtáblát.
A szervezet szerint az eljárás sérti az uniós irányelvet.
Az M7-esen a leállósávok is használhatóvá válnának dugó esetén.
Petíciót indítottak a levegőszennyezés csökkentéséért.
A díjköteles útszakaszokat a rendszerfejlesztés ideje alatt sem lehet ingyenesen használni.
A járvány hatására jóval kevesebben vettek idén autópálya-matricát mint az ezelőtti években.
Már nem is kapható a viszonteladóknál a megyei matrica.
Öt évig halmozta a cégvezető a büntetéseket egy kusza cégháló mögött.
Márciusban 80 ezer, áprilisban 50 ezer autóra szabtak ki pótdíjat díjfizetés nélküli úthasználat miatt.
Az úthasználók teherviselési arányai nem változnak, de a pénzromlást bekalkulálják.
415 ezerrel kevesebb e-matricát vettek az autósok.
De már most lehet venni 2020-ra szólót.
Ez 15 százalékos növekedés a tavalyi év ugyanezen időszakához képest.
A fizetős útszakaszokat a karbantartás ideje alatt sem lehet ingyenesen igénybe venni.
Nagyjából 90 millió forint kárt okozva ezzel, lecsapott a NAV.
Az úthasználati jogosultságot a megjelölt időpont előtt elővételben kell megvásárolni.
Elkaptak egy kamionsofőrt, aki az útdíjkapuknál eltüntette a jármű rendszámát, hogy ne kelljen fizetnie.
Az unió összeköti a tagállamok útdíjszedő rendszereit.
Ha valaki elfelejt új e-matricát venni, attól akár 60 ezret is behajthatnak, figyelmeztet a szolgáltató.
Éjfélig karbantartják a rendszert, se e-matricát, se HU-GO-t nem értékesítenek, cserébe nem is büntetnek.
75 millió matricát adtak el összesen. Idén rekordbevételt vár az útdíjszolgáltató.
A dinamikus útdíj csak azoknak fog fájni, akik a forgalmi dugókat okozzák.
Tranzitország vagyunk, ennek olykor örülünk.
Tehetsz érte, hogy egy rossz forduló miatt ne fizesd rá a gatyádat is a fuvarra!
Használod a magyarországi fizetős utak bármelyikét? Akkor örülj, ha nem jársz úgy, mint Csaba!
A Pest megyei matrica a legnépszerűbb, 35 százalékban külföldiek használták az utakat.