Óriási pofonba szaladt bele Svédország, ennél egyértelműbb üzenetet nem kaphat Európa
Kína rendíthetetlenül előretör.
Kína rendíthetetlenül előretör.
Mindent megváltoztathatnak a strukturális akkumulátorok – már ha sikerül használható modellt építeni belőlük.
Nem kérnek az akkumulátoripari beruházásból az emberek.
A párt közölte, ez nem azt jelenti, hogy szakítanak a zöldpolitikával.
Sok múlik az első feltöltés tökéletesítésén.
Több száz járművet érint a probléma.
A két miniszter az elmúlt egy évben már harmadszor találkozott.
A magassága elérheti az 1000 métert.
A gyár alapkövét várhatóan ősszel fogják letenni.
A zöldszervezet követeléseket fogalmazott meg a kormánnyal szemben.
1000 tonna veszélyes hulladék érkezhetett egy akkumulátorgyárból.
De a szakma már dolgozik a kihívásokon.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter szerint aki dolgozni akar, az talál is munkát idehaza.
Akkumulátorokban használt fémekből találtak több száz millió tonnát.
A felek áttekintették az akkumulátoripar nemzetközi helyzetét.
Felszólították az EU-t „hibás gyakorlatának haladéktalan korrigálására”.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
A magyar kormány ezt biztosan nem támogatja.
Nagyon jól kiegészíthetik egymást a hagyományos akkumulátorokkal.
A magyar kormány számára stratégiai fontossággal bír a szektor.
A tárcavezető szerint Magyarország már ma is élen jár a high-tech akkumulátorgyártásban.
Petőfi még költő sem volt, amikor használni kezdték.
A húzóágazatként beharangozott szektorral szembeni várakozások elszállni látszanak.
Mi lesz a rengeteg veszélyes hulladékkal?
A szer uniós korlátozás alá esik, ezért a vegyületet az EU-ban csak külön engedéllyel lehet használni.
A nemzetgazdasági miniszter hivatalában fogadta Kaderják Pétert.
Sokan jól járhatnak, ha kihasználják az új lehetőségeket.
Ugyan bevonták az akkumulátorlerakó engedélyét, de még kérdéses, mi lesz a tárolással.
Tűzoltók jelentek meg a helyszínen.
Tiszta a levegő!
Pénteken érkezik, csak nem tudni, hova.
A Párbeszéd szerint a civilek nyomására záratták be a telephelyet.
A cégnek nem ez az egyetlen akkumulátorhulladékkal kapcsolatos ügye.
Pedig kiderülnének dolgok.
Az ukrajnai háború adta a lehetőséget, hogy a CATL debreceni gyáráról köz nélkül vitázzanak.
A benzin- és dízelmotoros modellek száma folyamatosan csökken.
Az LMP szerint a kormány megakadályozza, hogy az emberek beleszóljanak a fontos ügyekbe.
Újabb terveket vázolt a nemzetgazdasági miniszter.
Sőt Magyarországnak is.
Nem lesz vegyipari tevékenység a magyarországi üzemben.
Ezzel bizonyítanák a strapabíróságát.
Cél a megfizethetőség, vélhetően egy kompakt crossoverről lehet szó.
Európa soha nem látott munkaerőéhségben szenvedhet, ha a kulcsfontosságú iparágát tartani akarja.
Minden, amit a napelemes piacról tudni érdemes.
Évtizedek kutatását sűrítették nyolcvan órába.
Elindították a kártérítések kifizetését.
Vezeti az alternatív hajtású járműveket értékesítő piacot.
Mindenképp ajánlott frissíteni.
Nagy utat tett meg a hazai járműipar.
Az energetikában vesztes lesz, aki nem ökoszisztémákban gondolkodik.
Sorra nőnek ki a magyar földből, de vajon jó-e nekünk?
Friss jelentést publikáltak.
Azt üzente, nem tudják megfélemlíteni.
Eddig csak suttogták, most már szinte biztos.
Pofátlanul nagy akkumulátort kapott.
Kiderült, mikor fejeződhet be a Budapest–Belgrád vasútvonal.
A dupla hatótávolságú, gyorsan tölthető, biztonságos akkumulátorok 2027-ben jelenhetnek meg a piacon.
Erős kijelentések a parlamentben; Varga Judit szerint „lassan európai érték lesz a korrupció”.
Átrendeződnek az értékláncok.