Magyarok milliói szeretnék, most újra az Országgyűlés elé került a javaslat
Egy felmérés szerint többen vannak a támogatók, mint az ellenzők.
Egy felmérés szerint többen vannak a támogatók, mint az ellenzők.
Özönlenek a turisták Budapestre.
Jakab Péter érdeklődött Orbán Viktornál, de végül Fónagy János tisztázta a helyzetet.
Érden egy logisztikai és ipari park építése veszi kezdetét.
A Gazdaságfejlesztési Minisztérium indítványozására.
A párt elnöke levelet is ért a kezdeményezés miatt.
A kötcsei Orbán-beszédre érkező fideszeseket arról kérdeztük, mit szólnak az egykori győri polgármester visszatéréséhez.
Fónagy János szerint az árfigyelő rendszer bizonyított.
Már tárgyalja a parlament.
Március 31. a fizetési határidő.
Kommentelt a miniszterelnök.
Újabb kordonbontás volt a Karmelitánál.
Az államtitkár válaszolt az ellenzéki politikus kérdésére.
Készülnek a választásokra.
Egyelőre csak napközis táborok szervezhetőek, ottalvósak nem. Az operatív törzs május 18-i tájékoztatója.
Ezzel 650 családnak segítenének visszavenni a lakását. Aki nem él a lehetőséggel, annak háromszorosára emelkedik a lakbére.
Rögtön a fűtési szezon legelején felhasználták az ingyenpénz nagyobb részét.
Angyalföldön állt be kézbesítőnek az államtitkár.
Az adósok többsége visszaveszi az ingatlanját a NET-től, hogy aztán mi lesz vele, azon még gondolkodik a kormány.
Miközben újabb háromszáz embert bocsátanak el, a kormány szerint rendben van, hogy a menedzsment a társaság eredményénél többet visz haza.
A fejlesztés elindult. Fónagy szerint meg kell vívni a harcot az egyéni és a közösségi közlekedés közt.
Az egykori miniszter, most államtitkár lesz a kötött pályás és nem kötött pályás helyközi közösségi közlekedésért felelős miniszterelnöki biztos.
Az ellenzék hiába hozta elő az OLAF-jelentést. Kövér többre tart egy óvodást, mint Szél Bernadettet.
Egyelőre legalábbis.
Az államtitkár örömmel rúg viszont az LMP-be, amelynek szerinte már a neve sem őszinte.
Nincs több rántott hús, gyümölcsleves és tejberizs: a legendás önkiszolgáló étterem végleg bezárt pénteken. Elmentünk az utolsó napra.
Egy kisvárosnyi nyugdíjas nem kapta meg Orbán ajándékát.
Kötelesség fejben tartani és átérezni azok szenvedését, akiket a gettóba zártak, mondta Nemes Jeles László a 72. évfordulón.
Az elég durván fizetett vezetők tudhatták, hogy baj lesz.
Most, hogy áttették a MÁV-hoz, EU-s pénzt is lehet rá költeni.
Ahelyett, hogy visszaadnák az önkormányzatoknak, elárverezik az állami üdülőket, amelyekben eddig kedvezményesen lehetett nyaralni.
Nem akarja a kormány betiltani az Ubert, de csak azért, mert korszerű és új, az Ubernek is be kell tartani a taxisokra vonatkozó szabályokat.
Aláírták a 140 milliárdos támogatási szerződést, novemberben indulnak a munkálatok és 2019-ig tartanak.
Nemcsak a jogsijukat veszhetik el az Uber sofőrjei, de az alkalmazást is blokkolhatják.
A kormány új szabályai szerint már magát az Ubert is büntethetik, sőt, le is tilthatják, ha rosszul viselkedik.
Nem fogják letiltani az Ubert vagy a taxisok kérése szerint elvenni az autókat, viszont alkalmazkodást vár el kormány a cégtől. Ahogy a taxisoktól is. Megszűnhet a budapesti hatósági ár is a taxisoknál. Orbánék bicskája a MÁV-ba az örökség miatt törött bele. A közbeszerzések mostani világa nem moralizálás kérdése, és ha egy baloldali kormány alatt egy baloldalhoz kötődő ember lesz sokszoros milliárdos, az sem ördögtől való, mondta Fónagy János.
800 ezer forint a kiszabható bírság, már 30-40 uberes vizsgázott le, hogy tovább uberezhessen.
Egy helyre költöztetik a csoport összes dolgozóját. és a szektor más szereplőit is.
Újabb részletek derültek ki arról, mit akar kezdeni a kormány a HÉV-ekkel.
Ha betartják a szabályokat és adót fizetnek.
A MÁV-ra hárul a költségek legnagyobb része.
A vasútra költött minden fillér meghálálja magát!
Számos ponton változtatott a kormány az útdíjrendeletén, sok mindent kiküszöbölnek a rendszer legnagyobb szívatásaiból. Jó hírek a reptérre igyekvőknek, a Siófokra autózóknak, a Dunán átkelőknek és a nagycsaládosoknak.
Sosem találná ki, miért lobbizott Szita Károly az államtitkárnál.
Az év legabszurdabb és legrövidebb parlamenti ülésén az útdíjat magasztalta az államtitkár.
Az NFM szerint euróban számolva nálunk a második legolcsóbb a háztartási energia Európában.