Egyre többen kezdik belátni: Budapest már nem autózható
A főváros vezetése új felfogás szerint nyúl bele a parkolási szisztémába.
A főváros vezetése új felfogás szerint nyúl bele a parkolási szisztémába.
Dugó, villamossal ütköző autó, villamospótlás és felújítás miatt lezárásra felkészülés. Mindez egyetlen nap alatt.
A politikus jövő héten be is nyújtja az erre vonatkozó javaslatát.
Alternatív járatokat javasolnak azoknak, akik a BKK-val közlekednének.
Lezárásokat, tereléseket és járattörléseket okoz a kritikus helyzet.
Érdemes odafigyelni a járatokon.
Már augusztus 15-től érvénybe lépnek korlátozások.
Jegyeket, bérleteket – csak ezúttal másképp.
Az utazás megtervezéséhez érdemes a BudapestGO alkalmazást használni.
Július 21-ig a Pest Vármegye24 napijegy is elérhető a cég értékesítőhelyein és automatáiban.
A bezárások helyett dízelmotorvonatok vásárlását javasolja egy szervezet.
1989-ig ezen a járművön lehetett sétakocsikázni a Margitszigeten.
Még síncsiszolást is vállalnának.
A főpolgármester a céljaikról beszélt.
Döntött a bíróság.
A szakszervezet továbbra is 20 százalékos alapbéremelést követel.
Március 4-től négy napon át tart a munkabeszüntetés.
A változás a fővárost és a vidéket is érinti.
Lázár János és Karácsony Gergely is megszólalt, holnaptól új időszámítás jön a közlekedésben
A szakember szerint forráshiány esetén nem csak autópályára kéne költeni a rendelkezésre álló pénzt.
Mindenkinek így a jobb.
A Facebookon támadja egymást a főpolgármester és lehetséges kihívója.
A fővárosi közösségi közlekedés ügyében a volt államtitkár is megszólalt.
Kétmilliárd forintról megy a vita a fővárosi önkormányzat és a közszolgáltató között.
A miniszter a Márki-Zay Péterrel való viszonyáról is beszélt.
A volt közlekedési államtitkár szerint megállt a főváros fejlődése.
Érinti az ország- és vármegyebérleteket.
Változik a járműpark.
A kapacitás csökkenése az államnak küldött vészjelzésként is értelmezhető.
Problémásnak találja, hogy itthon a szakpolitikai kérdések miatt is identitásviták vannak.
Méghozzá uniós pénzből.
Már a jövő hónaptól munkába állhatnak a távol-keleti buszvezetők.
A volt államtitkár szerint változásra van szükség.
Folytatódik a csörte.
Politikai játszmák alakítják a budapesti közösségi közlekedés jövőjét.
„Vitézy Dávidnak megártott a meleg!” – írta Nagy Bálint.
Július 15-én tartják az eseményt a fővárosban.
Egy fideszes módosító javaslatból lehet vita.
A Budapesti Közlekedési Központ közölte a részleteket.
Tervek már vannak.
Sőt felvetődött a bérletek kölcsönös elfogadása is.
Komoly nyomás is van miatta a kormányon.
16,6 milliárdos banki hitel felvételével foltoznák be a költségvetési lyukakat.
Karácsony Gergely jelentette be.
A pótlóbuszokat még nem felejthetjük el.
A télies időjárás a legtöbb embert a természetbe csábítja.
Eltörölték a kétdolláros viteldíjat.
Több szakaszt is lezárnak vasárnap.
Hétfőtől újabb pótlóbuszok indulnak a fogaskerekű helyett.
A klímasemlegesség a cél a tömegközlekedés zöldítésével.
A buszokat gyártó cég Szlovákiába menekült.
A büntetési tételek több százezresek is lehetnek.
Walter Katalin szerint sokszor tisztességtelenül bánnak velük.
Újabb szakaszába lép a XIV. kerületi útfelújítási projekt.
Már nincs sok idő.
Annak ellenére, hogy a szerelvények csupán néhány évesek.
Trump jó volt az Orbán-kormánynak, Biden elnök jó lesz Magyarországnak – fogalmazott a főpolgármester.
Az orosz cég három és fél éve nem veszi át a periratokat.
Futótűzként terjed az autómegosztás népszerűsége és kihasználtsága.
Mutatjuk a részleteket.