![Úgy tűnik, Lázár János végleg befagyasztotta a projektet](https://kep.index.hu/1/0/5695/56959/569598/56959887_4211809_1e7d62b2d722b7ceed2f6207b4a41163_wm.jpg)
Úgy tűnik, Lázár János végleg befagyasztotta a projektet
Több milliárd forintot költöttek már az új Közlekedési Múzeum építésének előkészületeire.
Több milliárd forintot költöttek már az új Közlekedési Múzeum építésének előkészületeire.
Ajánlatot is tett a miniszternek a főpolgármester-jelölt.
Tényleg majdnem minden benne van ebben a szomorú történetben – írta bejegyzésében.
A Közlekedési Múzeum miatt csaptak össze a felek.
Veterán járművek felvonulása, múzeumpedagógiai programok és új tárlat is várja az érdeklődőket.
Lehetséges, hogy az intézmény mégsem költözik Debrecenbe, hanem Budapesten marad.
Ikonikus buszok kiállításával.
Aki ült már Ikaruson, az tudja, mi az élmény...
Bővült a gyűjtemény.
„Ez nem bicikli, ne szórakozzál már velem” – mondta a színész.
Futógéptől a velocipédig, downhilltől pályakerékpárokig, és még egy Fiat 131 Supermirafiori is megtekinthető a közlekedési múzeumban októberig.
Schneller Domonkos: Nem várható el, hogy a Közlekedési Múzeum költségeit csak az állam viselje.
Megbízatása öt évre szól.
Már tavaly megvette a Közlekedési Múzeum, most 100 milliós nagyságrendű restaurálás vár rájuk.
A közlekedési múzeum városligeti épületét még 2015-ben zárták be.
Az építési és beruházási minisztérium nem cáfolta az információt.
Energiatakarékossági intézkedéseket kell bevezetnie.
A magyar buszgyártás talán legmeghatározóbb képviselőjének különleges járműveit láthatjuk.
Egy olyan repülő is látható, amelyet idősebb Rubik Ernő tervezett.
Vitézy Dávid jelentette be.
Le akarták dózerolni, de műemléki védettséget kapott.
A kormány felgyorsítja a beruházást.
Új kiállítás nyílt a buszokról.
Új nosztalgiabusz-flottát állít fel a Közlekedési Múzeum.
Minifesztivált rendez a Közlekedési Múzeum.
Rozsdából arany születik Budapesten.
Keddtől változik a forgalmi rend.
Több mint száz járművet szereznek be és restaurálnak az összegből.
Kiemelt beruházásnak minősítette a Kormány.
Ha némi késéssel, de Árpi bácsi is befutott.
A Turán 9-re döbbenetes állapotban, egy tóparti ház emeleti szintjeként, befalazva találtak rá a szlovákiai Szencen.
A retró padok mennek, a Szabadság, szerelem marad a metróban.
A vonal felújítása során összesen 510 műtárgy érkezett a gyűjteménybe.
A Fortepanon bukkant fel egy fénykép a menekülő Kossuth állítólag Szerbiában őrzött hintójáról. Nyomába eredtünk a képnek, aminek a sztorija olyan, mint egy detektívregény.
Korábban a kerülettel közösen tervezték, de végül tisztán állami forrásból valósulhat meg a műemlék indóház megmentése és terepasztalos kiállítóhellyé alakítása.
Ez azt jelenti, hogy folytatódik a kőbányai Északi Járműjavító területén felépülő múzeum tervezése, ami a járvány miatt korábban bizonytalannak látszott.
Utastájékoztató táblák, narancs- és citromsárga padok és más emlékezetes tárgyak kerültek a BKV-tól a Közlekedési Múzeumhoz.
A Közlekedési Múzeum virtuális kiállítás formájában mutatja be a 2-es metró építkezését, érdekes korabeli fotókkal és rajzokkal.
A járvány csak előrehozta a Miniversum hónapok óta elhatározott végleges bezárását.
Ez még csak egy kis közlekedési múzeum lesz, 100 millió forintból.
A Bahart páratlan fotóarchívuma korábban sosem látott képeken nyújt nosztalgikus betekintést a magyar tenger száz évvel ezelőtti életébe.
A Közlekedési Múzeumból látogatták meg az Iránban pihenő 293-as Ikarust.
A parkolóját már ennek szellemében tervezik. De mondott még sok más konkrétumot a tervekről Vitézy.
A New York-i High Line építészei tervezik az Északi Járműjavítóban. Ha eljön az önvezető autók kora, a mélygarázsa majd kiállítótérré alakítható.
Európa egyik legfontosabb barnamezős, kulturális beruházása indulhat Kőbányán.
Egy 260-as és egy 415-ös, utóbbiból az utolsó legyártott darab.
Az EAG E94G az Ikarus történetének utolsó teljes egészében hazai tervezésű autóbusza.
Repülőverseny 1910-ben Rákosmezőn, Balatonba csúszott sínek, zeppelin a Duna fölött, Göring a mátyásföldi reptéren.
A Népliget északi szélén álló ipari létesítményben, az egykori Északi Járműjavító területén nyithat meg újra a múzeum.
A volt MÁV-csarnokok képesek a gyűjtemény nagyját befogadni. A jelenleg raktárban lévő repülőgépek egy része viszont a ferihegyi emlékparkba kerül.
Az új múzeumban lehet a nosztalgiajáratok végállomása is.
Kétszáz éve találták ki a bicikli ősét. A futógépen fék sincs, fából van. A szekerek rokona, de van, aki ma is használja.
Rájöttek, nem tudják levinni a föld alá a 100 tonnás mozdonyokat, a Városligeten kívülre viszik őket.
Egy új, kiegészítő épületbe költözhetnek a buszok, mozdonyok, repülők.
Nem, még messze van a kapunyitás, de már a kapuzárás is távoli emlék. Megtudtuk, milyen lesz az új múzeum, s a hallottak alapján reménykedhetünk.
Több mint száz éve készült autóritkaságot kezdett restaurálni a Közlekedési Múzeum. Az Unic túlélte a 20. század viharait.
A régit lebontották, de miért kerülne a Ligetbe az új is? Íme hét tökéletes fővárosi helyszín a Rákosrendezőtől a Hajógyárig. Szavazzon!
A közlekedési múzeum fotóiból megtudhatjuk, miképp pöfögött 1912 nyarán 18 autómobil Budapestről Isztambulig a Magyar Automobil Club szervezésében.
Nagyképes áttekintés a korról, amikor páncélvonatok voltak a hatékony harctéri vérengzés bevált eszközei.