A Mol elindította a termelést a régió legnagyobb kapacitású zöldhidrogénüzemében
A létesítmény évente 1600 tonna karbonsemleges zöldhidrogént állít elő.
A létesítmény évente 1600 tonna karbonsemleges zöldhidrogént állít elő.
Így, mondjuk, sokáig nem is lesz...
Még megállíthatjuk őket.
A magyar kormány a kőolajellátás terén is érdekelt lenne a diverzifikációban.
Vajda Attila célja, hogy papírgyára 2050-re karbonsemlegessé váljon.
A nagyvállalatok olyan erdőterületek megvédésére adtak pénzt, amelyeket nem is akartak kivágni.
Megkezdődött az ENSZ klímacsúcsa, vészjósló mondatok hangzottak el.
Szijjártó Péter szerint a gazdasági teljesítmény növeléséhez csökkenteni kell a károsanyag-kibocsátást.
Simone Tramonte sorozata a Nagyképen.
Úgy tűnik, nem az elektrifikáció az egyetlen lehetőség a karbonsemleges közlekedéshez.
Ennek fő oka, hogy az építőipar felel a világ üveghatásúgáz-kibocsátásának 37 százalékáért.
A por- és a repohárprobléma is megoldódni látszik.
Az energiaügyi miniszter elmondta, 5000 megawattnyi naperőmű termel ma az országban.
Több ország is panaszt nyújtott be a szövetség ellen.
A kutatók szerint nagy baj van.
A fűtés és az autózás után adót kell fizetni a tervek szerint.
A cég összesen kétezer embert foglalkoztat az országban.
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem három nemzeti parkkal kötött együttműködési megállapodást.
AZ ENSZ 27. Éghajlatváltozási Konferenciáján a legnagyobb károsanyag-kibocsátó fejlett országok is a klímacélok teljesítése mellett álltak ki.
Állítják, hogy az intézkedés csak átmeneti.
A vitába belekeveredett Magyarország is.
A fosszilis tüzelőanyagok égetése nagyobb károkat okoz, mint a nukleáris energia. Dénes István írása.
Ők eleve kevesebbet tehetnek a helyzet javításáért.
Az eddig tervezett éves szén-dioxid-kibocsátás csökkentési rátát megkétszerezik.
Méghozzá valóságos fegyverarzenállal. A bázis helyszíne Nagyberény, a fegyvernem pedig a smaragdfa.
Az új járműveknek 2025-ig kell forgalomba állniuk.
Bár a hajózás okozta szén-dioxid-kibocsátás 1990 óta körülbelül 26 százalékkal csökkent, még most is mintegy 16 millió tonnát tesz ki évente.
Az EU lakosságának leggazdagabb tíz százaléka növelte karbonlábnyomát. Litkei Máté és Kitta Gergely, a Klímapolitikai Intézet munkatársainak írása.
Szó szerint és átvitt értelemben is hosszú utat tettünk meg, hogy autóinkat jobbá, környezettudatosabbá tegyük. Korunk autócsodái már kevésbé terhelik a környezetet, takarékosabbak, ráadásul már bárki számára elérhetőek, aminek köszönhetően a jelen autósai is hozzájárulhatnak egy tisztább és fenntarthatóbb élethez. Mutatjuk, hogyan!
Egyre jobban elterjednek az elektromos járművek, ám ehhez meg kell teremteni az infrastruktúrát is.
Több száz milliárd tonna szén-dioxid került a levegőbe, amit rettentő nehéz korrigálni.
Összesen 87 ezer háztartás juthat támogatáshoz.
Néhány éven belül a Nespresso minden csésze kávéja karbonsemleges lesz.
A spanyol kormány klímavészhelyzetet hirdetett, egy sor radikális ígéretet tett.
A karbonsemlegesség puhányoknak való, a cég 2030-tól teljesen negatívba menne át.
Nyílt levélben kérik a civilek a magyar, cseh és lengyel miniszterelnököt, hogy vétó helyett támogassa a karbonsemlegességet.
Igaz, szerdán még 2040-re ígérték ugyanezt. Az ITM szerint példaértékűen haladunk uniós szinten.
Fontosnak a klímaváltozás elleni harc, de nem annyira, hogy emiatt emelkedjen a magyar családok rezsije.