Ennyibe kerülhet majd a biztosítás az e-rollerekre
Jelenleg mintegy 80-100 ezer lehet használatban.
Jelenleg mintegy 80-100 ezer lehet használatban.
A korábbi évek rekordprofitját is meghaladta az extraprofitadó mértéke – az elvonás a biztosítók kockázatvállalási hajlandóságát is csökkenti.
December 1-jén éjfélig dönteniük kell.
Akár 1 millió új lakásbiztosítás is lehet a magyar piacon a Netrisk vezetője, Besnyő Márton szerint.
A Totalcar szakértője elmondja, hogyan juthat hozzá az önnek járó pénzhez.
Nagyobb kockázatot jelentenek az idős autósok, ez a kgfb-díjakban látszik, a cascóban nem.
Egyre többet kell fizetni.
Kovács Zsolt: Ha az ügyfelek elégedettebbek lesznek, a biztosítók is megtalálják a számításukat.
Jelentősen többet fizettek ki a károkra.
Megsínyli a szektor az extraprofitadót.
Több tízezer forintot takaríthat meg.
Az év elején az őszi díjakhoz képest akár olcsóbban is lehet szerződést kötni.
Ezek az idei biztosítási legek.
Ügyfélcsalogatónak bizonyult az adókedvezmény.
Két dologgal is magyarázható az áremelkedés.
Emelkedtek a szerviz- és alkatrészárak.
Emelkedett az alkatrészek és a javíttatás ára is.
Új határidőt szabott a kormány, legalább százezer embert érint a változás.
Egyre kevesebbeket érint. Mutatjuk, miért vannak mégis nagyon kedvező ajánlatok a piacon.
Csaknem egymillió gépjárművet érint.
Kilencszázalékos a visszaesés.
Aki késik, annak törlik a kgfb-szerződését.
Átláthatóság jöhet a kgfb-k árazásában.
Kevesebb gépkocsihasználat, kevesebb baleset.
Több mint százezer gépjármű-tulajdonosnak kell új szerződést kötnie.
Nagy pofon a zöldeknek, a nemzetközi autós biztosítás színe megváltozik.
Átlagosan 15 százalékos díjemelkedés várható.
Ráadásul egyre több autót kell biztosítani. Nm csoda, hogy a biztosítók jól keresnek ezen az üzletágon.
Ha egy biztosító nem kapja meg határidőig a pénzt, törölnie kell az adott szerződést.
Sok a kocsi, kevés a szerelő, ez drágítja a biztosítást. Még az év folyamán tovább nőhetnek az árak.
Szakértők szerint ez több mint százezer autósnál eredményezhet szerződésváltást.
Tavaly 151 milliárd bevételük volt ebből, ami 15 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban.
Az új kgfb-törvény bizonyos szempontból a veszélyesen vezetőket jutalmazza.
Csütörtök délelőttig lehet átutalni a pénzt.
Egy pontosabb mérés szerint rekordméretű, 27 százalékos áremelés történt a kgfb-díjaknál.
Rekordméretű, 27 százalékos áremelés történhetett a kgfb-díjaknál.
Indul a kampány, elég nagy a drágulás.
A kgfb-díjak nagyot emelkedhetnek a munkaerőhiány miatt.
Az alkuszcég szerint ezzel jár az, ha nőnek a bérek.
Tavaly 12 százalékkal több káreset történt az utakon, ezekből a legnagyobbakat a kamionok okozták az MNB adatai szerint.
Rekordmagasan a kgfb-díjak, kevésbé versenyeznek értünk a biztosítók.
Az első árajánlatok alapján jelentősen drágább lesz bebiztosítani a kocsit.
Annak viszont örülhetnek, hogy az MNB feloldotta az utolsó korlátozásukat is.
Félretájékoztatták az ügyfeleket a kgfb-szerződések megszűnésének időpontjáról.
Háborognak a fuvarozók, az egekbe szöktek a kgfb-díjaik.
Megmutatjuk, hogy fogyasztóbarát szabályozással jobban figyelnének.
Van olyan alkusz, akinek délig, másiknak kettőig kell szólni, ha más biztosítónál akarunk kötelezőt kötni.
A biztosítók kijöttek a jövő évi áraikkal, aki akar, az november végéig válthat. Trükkös az áremelés.
Vége az olcsóságnak, 10-15 százalékkal növekedhetnek a kötelező és a casco díjai.
Nem zavar minket a kis áremelés, ezért a biztosítók kicsit emelnek, de sokszor.
Túl sokan mentek volna el a csődbe ment biztosítótól, nem bírják feldolgozni.
Már a tavalyi ár duplájánál járunk, és még nincs itt a vége. A biztosítók szerint sok a baleset, azért.
Átlagosan 1-2 ezer forintos drágulás lesz, ezt tízből kilencen elfogadják és nem váltanak biztosítót.