Meghan Markle versenyezne egy hollywoodi szupersztárral, de egy vagina-illatgyertya miatt veszíthet
A hercegné luxuscikkek széles skáláját tervezi árulni.
A hercegné luxuscikkek széles skáláját tervezi árulni.
Lejárt a svájci ketyegők ideje?
Így intézte a nyolcvanas években Bors Jenő és Erdős Péter a könnyűzenei nyitást.
Készül a nagy visszatérésre a hercegné.
Új márkával rukkolt elő Sussex hercegnéje.
Az Egyesült Államokat is bevette a házaspár.
Elmondása szerint nem vett búcsút a kreatív énjétől.
Korábban még azt ígérte, hogy egy alapítvány kapja a pénzt.
A cégnek már transznemű modellje is van, de az eladásaik lecsökkentek.
A cég a mesterséges intelligenciát használja.
Kiderült, melyek a legjobb házak, tervek, márkák, termékek.
Megkérdeztük a sneakerek legnagyobb szakértőit.
Az első helyezett megőrizte tavalyi pozícióját a nívós toplistán.
Szijjártó Péter már tesztelte a márka első modelljét.
A legkedveltebb típusból idén több mint 1500-at vásároltak.
Észak-Amerikában eladásainak ötödét vesztette el.
A Miller High Life ugyanis csak Amerikában lehet a „sörök pezsgője”.
A modern, új logót a fogyasztók kollektív tudata inspirálta.
A vállalat szerint még mindig van esély arra, hogy eladja a Yeezy termékcsalád darabjait.
A márka modelljei között volt korábban Palvin Barbara is.
A borászatot és a divattervezést követően újabb hóbortot talált.
Viktória királynő és Diana is rajongott érte, mára a rapperek csuklóján virítanak a luxusórák.
Minisztériumi szinten bábáskodnak afelett, hogy minél többen viseljék magukon márkajelzésként az orosz elnök nevét.
Jelentős átrendeződés ment végbe a legértékesebb márkák piacán.
Dwayne Johnson és 50 Cent is rendelkezik saját márkával.
II. Erzsébet halálával több száz termékről kerül le a királynő címere.
Egyes ruhadarabok 230 ezer forintba kerülnek.
A fehérneműs bemutatóiról ismert márka esete a korszellemmel.
Az M5-ös autópályán csaptak le a szállítmányra.
Az új cég SUV-k és pickupok fejlesztésével törne be.
A PSG lehet az első, amelyik egyszerre sikeres focicsapat és divatmárka.
A márkás fejlesztést Varga Mihály méltatta.
A leggyorsabban növekvő márka a TikTok lett.
Erre tehetnének 18-as karikát is.
Pedig a látvány tényleg filmbe illő.
A férje cégének ügyvezetőjeként.
Az Apple és a Google is dobogós.
Régen nem volt, aztán lett lyuk, hogy ne fulladjon meg, aki belélegzi az alkatrészt. Egy évtizede azonban ismét benőtt a minifigurák feje.
Dél-Korea a példa Varga Mihály pénzügyminiszter szerint.
Új nevet és logót kap a népszerű élelmiszermárka, a gyártó el szeretné kerülni a rasszizmus vádját.
Az első világháború után Németországban hamarabb lopták el a táskát, mint a pénzt belőle.
70 millió forint értékben foglalt le Tommy Hildiger, Fendi, Adidas márkajelzésű hamis ruhákat a NAV.
Adidas, Tommy Hilfiger, Puma, Converse, Retro, Nike, Levis, Devergo, Pepe Jeans, mind vitték.
Az Amazon ugrott a tavalyi 3. helyről az élre. Az Apple a második. 15 kínai cég van a százas listán.
Régen tényleg a márkához volt köze az elnevezésnek, de ma már egyáltalán nem.
Egy belga cég két párhuzamos csíkot akart logónak, az Európai Bíróság szerint ezzel jogtalanul kihasználná az Adidas hírnevét.
A Márka gyártója terjeszkedne és saját gyárat is akar.