Nagy újításra készül a MÁV
A rendszer Nyugat-Európában és néhány térségbeli országban már megszokott.
A rendszer Nyugat-Európában és néhány térségbeli országban már megszokott.
A MÁV-Start ezenfelül emelt színvonallal, valamint többletszolgáltatásokkal is készül.
Egyre többen vesznek okosjegyet.
Arra kérik az utasokat, hogy utazás előtt tájékozódjanak a változásokról.
A MÁV szerint feszes volt az ütem.
Reagált a MÁV, és még nagyobb beszerzést ígérnek.
Meggondolták magukat Lázár Jánosék.
Nagyon népszerű az újjászervezett szolgáltatásuk az utasok körében.
Fél évre, havi egymillió forintért.
Visszaáll az utasforgalom.
Megerősítették az Index értesülését.
Az idei menetrendváltás az észak-pesti elővárosi térségben élők utazását könnyíti meg a leginkább.
A mozdonyvezetők havi átlagkeresete meghaladja a 800 ezer forintot.
Egyelőre csak a piackutatás kezdődött meg.
A fővárosban és vidéken is segítik az utasokat.
A MOSZ felszólította a MÁV vezetését a kötelezettségei teljesítésére.
A szakszervezetek szerint megállapodtak a korábbi cégvezetővel, az új elnök-vezérigazgató ezt vitatja.
A jármű együttes ülőhelykapacitása 1200 fő.
A közösségi közlekedést népszerűsíti a MÁV–Volán-csoport márciusi, Közösségi közlekedés a zöld jövőért című kampánya
A vasúttársaság tudomásul veszi, de nem ért egyet a bíróság döntésével.
Döntött a Fővárosi Ítélőtábla.
Ha nem jön létre megállapodás szakszervezet és a vasúttársaság között, március 10-től a távolsági vonatok fele is kieshet a forgalomból.
Változik a menetrend többek között a pusztaszabolcsi és a hatvani vonalon, ahol gyakrabban járnak a vonatok és csökkent a menetidő.
Kerékgyártó József feladatait egyik helyettese veszi át.
De azt kérik mindenkitől, hogy elegendő mennyiségű folyadékkal induljon útnak.
A szegedi vonalon már elérhető az újfajta jegy, év végéig minden járaton bevezetik.
A hosszabbítást a járványhelyzet indokolja, hogy ne alakuljon ki tömeg a pénztáraknál.
A MÁV-Startra, a MÁV-HÉV-re és a Volánbuszra egyaránt vonatkozik a bejelentés.
Harminc vasútvonalat és ötven autóbuszvonalat érint jól érzékelhetően a változás.
A koronavírus járvány miatt folyamatosan növekszik a kerékpározók száma, ezért is jött létre az együttműködésre.
Ha sikeres a közbeszerzés, az új mozdonyok 2022-től állhatnak forgalomba.
A meccs helyszínén lehet lepecsételtetni a jegyet az 50%-os kedvezményhez.
Egyelőre nem tudni, mi áll Völgyesi Zsolt Károly távozása mögött.
Járműkonstrukciós hibák miatt borzasztó üzemképességet produkáltak az egyébként modern, klímás, alacsonypadlós motorvonatok.
Nagyvárosok mellett kistelepüléseken is kipróbálják.
Pesterzsébetről is gyorsabb lesz bejutni a belvárosba.
Információink szerint Csépke Andrást szerdától Kerékgyártó József váltja az igazgatói fotelban.
11 millió forint tartozása gyűlt össze a MÁV-nál.
Több budapesti és vidéki helyszínen fognak ásványvizet adni a várakozóknak.
A MÁV átáll a SimplePay fizetési rendszerre.
A kormányközeli üzletember tavaly ősszel vette meg a megbízást elnyerő céget.
Tárgyal a szakszervezet az Utasellátóval, a MÁV vezérigazgatója moderál.
A szakszervezet szerint MÁV hazudik a sztrájkról, miközben nyugdíjas dolgozókkal tölti föl a büfékocsikat.
Valóban nem egyszerű, de nem is lehetetlen normális büfé- és hálókocsis rendszert fenntartani a vonatok egy részén. De a magyar vasút javítás helyett inkább kinyírja a szolgáltatást.
Meghibásodott sorompó lassította a haladást, a menetrendet kora hajnalban érik utol.
Pedig az egyik szakszervezet már sztrájkot is belengetett a leépítések miatt.
A MÁV-START azt ígéri, külön figyel a légkondicionálásra is a vonatokon.
A Stadler az előzetesen kalkulált 10 milliárd helyett 16 milliárd forintért szállít le 8 darab szerelvényt, veszhet az uniós forrás.
A Stadler FLIRT után érkezik a Stadler KISS motorvonat a MÁV-hoz. Vasútpetting hazai közreműködéssel.
3 dolog kellene ehhez, és vannak már szakaszok, ahol ezek egyike-másika már meg is valósult. De nézzük a lényeget.
Le kell cserélni a kocsikat, különben elbukik a MÁV. Új motorvonatok és új IC-k jönnek. A vasút színvonala nem homogén, de azért jobb, mint 15 éve. Reptéri gyorsvasút nem kell, és már a Délire sincs szükség. Dávid Ilona, a vasút elnöke megmagyarázza, hogy miért keres 25-ször többet az átlagnál.
Augusztus 20-tól beindul a vasúti forgalom Budapest-Nyugati és Esztergom között.
Zaránd György utóda Csépke András lehet.