Több mint kétórás késés, többszöri átszállás: Szerencsről Budapest öt óra volt vonattal
Volt, ahol be sem mondták, hogy a vonat nem megy tovább, de a klíma sem működött.
Volt, ahol be sem mondták, hogy a vonat nem megy tovább, de a klíma sem működött.
Nem a Starliner-asztronautái az elsők, akiknek a tervezettnél kicsit hosszabbra nyúlt az űrutazásuk.
A fékrendszer meghibásodása miatt állt elő a sürgősségi helyzet.
Feltehetőleg hosszú időbe telik, amíg teljesen visszaáll a normál állapot.
Kényszerleszállást hajtott végre a gép.
Hétfő délelőtt az 1. és 2. reaktorral is probléma akadt.
Legutóbb ötven ember sérült meg a fedélzeten „műszaki hiba” miatt.
Egyre fokozódik a feszültség a cég háza táján.
Legalább 50 embert érintett az incidens.
Plusz takarókkal, pokrócokkal, hősugárzóval és olajradiátorokkal próbálnak javítani a helyzeten.
Még a királyi család sem menekülhet a technológiai bakik elől.
Ha az esetből súlyosabb baleset lett volna, akkor akár évekre börtönbe kerülhetett volna a vétkes.
A hétfői eset volt az utolsó csepp a pohárban.
Műszaki hiba állhat a háttérben.
A bank azóta közölte: helyreállt a rendszer.
Brüsszelből Bukarestbe tartott a gép, amikor problémát észleltek.
Kártérítésre kevés esély van.
Egymillió hordónyi olaj ömölhet a Vörös-tengerbe.
Mindegyik eset a másodfokú viharjelzés ideje alatt történt.
Felfedték a műszaki hibák okait.
Üzemzavart észleltek a légi forgalmi irányítórendszerben.
A Grammy- és Oscar-díjas énekes gépe háromezer méter magasban hibásodott meg.
A legfelszereltebb mentőautókról van szó.
Idén ez már a hatodik eset ezen a szakaszon, feljelentést tett a MÁV.
A vízpumpa szivárgása okozhatja, ami miatt némely alkatrészek túlhevülhetnek.
A keletkezett műszaki hiba a hatvani és az újszász–szolnoki vonalat érinti.
Egy utasok nélkül közlekedő szerelvény elütött egy embert.
A szerelvény 40 méteren át tolta maga előtt, majd a folyómederbe lökte.
Egészen elképesztő jeleneteket rögzített a Magyar Közút.
A légitársaság W66611-es számú járata, fedélzetén 180 utassal gond nélkül, biztonságosan szállt le a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren.
Budapest felé Bag és Hatvan között, illetve Zamárdi térségében is baleset lassítja a haladást.
A helyi blog szerint nem ritka, hogy egy mozdony megadja magát.
Ötvenszázalékos teljesítményen üzemel a 4. blokk.
Két blokk is meghibásodott.
Az esti órákban számítani kell késésekre, esetleges vonatkimaradásokra − figyelmeztet a Mávinform.
Sugárzásveszély nincs.
Hétfőn reggel Budapest felé az M3-as autópályán növekszik a forgalom, Hatvantól már telítettek a sávok.
Komárom állomáson nem működik egy váltó, pótlóbuszok járnak Almásfüzitő és Ács között.
A műszaki hibát sikerült elhárítani.
Nem indult el a kereskedés, nem látszódtak az árfolyamok.
A burmai nyelvvel akadt egy kis gondja a cégnek.
Az Air Baltic gépe Krétáról Helsinkibe tartott, de a pilóták műszaki hiba miatt inkább Budapesten tették le a gépet.
A gépnek kedd este kellett volna elindulnia Budapestre, de technikai hiba miatt nem tudtak felszállni. Amikor végre el tudtak volna indulni megsérült a gép, Budapestről küldtek mentesítőt.
Vasárnap az erőmű teljesítménye is visszaesett, mert egy szelep rendetlenkedett.
Nehezen indult be a munkás szombat.
A pénztárakban nincs helyfoglalás, a vonaton sem lehet jegyet venni, a Vonatinfó viszont működik.
Bő egy hétig extra villamosenergia-importra szorul Magyarország a hiba miatt.
Az erőmű szerint nincs biztonsági kockázat.
Leállt a sílift Kreischbergben.
Az Olaszországban kórházban lévő, két válságos sérült állapota stabil, de egyelőre nem szállíthatják őket haza. Lassan halad az áldozatok azonosítása.
Kőbánya-Kispest és a Deák között pótlóbuszok szállítják az utasokat.
Asztana repülőterét egy időre lezárták.
Műszaki hiba miatt Záhony és Szeged felől csak Ceglédig és Szolnokig közlekednek.
A 120 méter átmérőjű Orlando Eye műszaki hiba miatt állt le, 3 óra alatt hozták le az embereket.