Tejbe nyúlkálás és romantika is volt Gyurcsány Ferenc első podcastjében
„Beszippantottam az embereket a saját bolondériámmal.”
„Beszippantottam az embereket a saját bolondériámmal.”
Néhány év alatt megduplázódott a gyorsforgalmi úthálózat hossza. Az Index cikksorozatának második része.
A tiszakürti ideiglenes körforgalom és a kunszentmártoni csomópont között.
Felújítják a felüljárót.
Az idei nyár már villamos üzemmel fog elindulni, várhatóan 2021. június 19-én.
Az ITM államtitkára szerint a kivitelező Strabag gondatlanul járt el.
Hatvanöt kilométer hosszú, 2x2 sávos autópályává fejlesztik az autóutat Törökszentmiklós és Püspökladány között.
A fővárost Kolozsvárral összekötő szuperjárat megvalósíthatósági tanulmányát nettó 750 millió forintért készítik el.
Májusban már egyszer átadták a hárosi Duna-hidat, de nem sokkal később lezárták. A megrendelő szerint a felszerkezet egyes részeit és a saruk állapotát kell alaposabban megvizsgálni.
A kivitelező, Mészáros Lőrinc cégének egy alvállalkozója azt állítja, nem hibáztak.
Elkészült az M15-ös autópálya Rajka és az országhatár közti szakasza.
Folytatódik a 36 milliárdos beruházás, négy darab 80 tonnás elemet emelnek egy bárkára.
Főleg, mert azt még át se adták.
Az úthasználók teherviselési arányai nem változnak, de a pénzromlást bekalkulálják.
Bács-Kiskun megye ötödik Duna-hídját jövőre kezdik el építeni, majdnem egy kilométer hosszú lesz, és mindkét oldalán bringázhatunk majd.
Gyanús festékpöttyök jelentek meg a fák törzsén, a beruházó hallgat, az önkormányzat nyugtat.
Ráadásul egy csomó szakaszon nem is külön út lesz, csak kerékpársáv.
Az M0-s autóút felújítása miatt.
A G7.hu a körgyűrű befejezésének az esélyeit latolgatja, és nem tennének rá nagyobb összeget.
Hétfő és péntek között éjszakánként
"Okosút" lesz, bármit is jelentsen ez. Tesztpálya-csatlakozás, 5G, meg minden.
A családi konzorcium Szabadbattyán és Balatonfüred között újítja a vasútvonalat.
Még csak tervezték volna, de azt se fogják.
Úgy néznek ki, mintha készen lennének. Vagy mégsem?
2019 végére lehet kész az M4-es gyorsforgalmi 26 milliárdos szakasza.
A kormányfő programját nem jelezték előre, a vasutas alapkőletételen sem vett részt.
De van szakasz, ahol 40 milliárdot. Ábrákon szedtük össze, mennyiért újítjuk fel a vasúti pályákat, amelyekhez egyelőre nincs elég modern vonatunk. A vasútépítő cégeknek csak most indulhat be az üzlet igazán, 4 ezer milliárdot forítanak a területre 2022-ig.
Elkészült az 55-ös főút utolsó szakasza.
Az északi parton kezdődnek a munkák.
Eredménytelen volt a megvalósíthatósági tanulmányra kiírt eljárás, a végleges nyomvonalról sincs még döntés.
Debrecen és Ebes között, csaknem 14 milliárdért.
Hatalmas összegű pályázatokról születtek döntések az ünnepek előtt.
Galuska János cége nem először nyert megbízást a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-től.
Majd egyszer: 2022-re csak tervei lesznek az M8-as 65 kilométernyi új szakaszának.
Régészeti feltárással indul, 2019-re végére fejeződhet be az építkezés.
A nemzetközi kerékpárút legrosszabb állapotú magyar szakaszát jövőre kezdik építeni Budapest és Szentendre között.
2x3 sávos lesz az autópálya Balatonvilágos és az M0-s között. Kétmilliárd megy el az előkészületre.
Eger is bekapcsolódik a gyorsforgalmi úthálózatba, 19 km út épül, csatlakozással az M3-ashoz.
Az Eximbankhoz igazolt Rogán egykori személyi titkára, a történelmet végzett Loppert Dániel.
Az M2 Budapest-Vác szakaszának a kettes út menti települések örülhetnek a legjobban.
Megépítésével ugyanabba a csapdába léphet a főváros, mint az 1991-ben a tervezett Expo miatt erőltetett Lágymányosi híddal.
Azt senki sem vitatja, hogy szükség van az új útra. A főutcán lakók fellégezhetnek, de a város széliek a nyakukba kapják a forgalmat.
Jön a valaha volt legdrágább magyar autópálya szakasz.
A magyar állam autópálya-építő cége félmilliárd forinttal tartozik 154 csömöri lakosnak, akiknek az életét tönkreteszi az M0-s autóút. Az ügyben már a Kúria is döntött, az állam viszont fél éve nem fizet.
Sőt, egyből hármat. Három család él Várpalotán a 8-as elkerülő építkezésének kellős közepén. A hivatalok egymásra mutogatnak, még a kivitelező munkások is nehezen fogják fel, hogy tényleg laknak ott emberek. Mellesleg 30 éve.
Nem készült el hozzá időben a zebra.
A kiírások az M35-ös, az M85-ös és az M30-as utakat érintik.
Nem adtak át 948 milliárdot a vagyonkezelésbe. A Magyar Közút 95 milliárddal lóg.
Másodfokon rekordpénzt ítéltek meg Reményiknek, harmadfokon viszont fordult a kocka.
A 14,3 kilométeres szakaszon már kész a pálya, de hátra van még néhány dolog.
Építőipari kisvállalkozók maradtak hoppon a NIF egyik gigaprojektje után.
Ennek egy része előleg, ami visszakérhető. Több irányban is vizsgálódnak, a kormány az EU-tól várja, hogy bizonyítsa a kartellt.
Néhány éve még nem tartottak szükségesnek vizsgálatot a drágán épülő M4 miatt, megmagyarázták, miért kerül ennyibe. A szerdai kormányülésen is napirenden lesz a téma.
Főleg útépítések, de a vörösiszap kármentesítésére is várni kell például. Pár hónap van még hátra.
2 millió forint büntetést fizethet.