Repülő autókat készítő gyár építése kezdődött meg Kínában
A tervek szerint 10 ezer járművet készítenének.
A tervek szerint 10 ezer járművet készítenének.
Irgalmatlan drágán árulják majd, ha egyszer forgalomba kerül.
Telítődik a levegő az autókkal.
Autonóm repülési képességekkel rendelkezik a jármű.
A Brain Bar és az Index podcastműsorában Nagy Ildi és Baranyi Marci a jövő autójáról beszélget Várkonyi Gábor autóipari szakértővel.
Hol vannak a repülő autók? És ha nem repülés, akkor mi vár ránk a jövőben?
A Google társalapítója is tartózkodási vízumot igényelt.
Sikeresen teljesített egy 35 perces utat, már 40 órányi repülés van mögötte.
Ha kinézünk az ablakon, nem látunk repülő taxikat, valami azért mégis kezd megvalósulni a Szárnyas Fejvadászból.
Ahol 2000 startup, techguru, befektető és híresség párhuzamosan tíz színpadon, fejenként negyed órában próbálja megváltani a világot, ott szem nem marad szárazon, és világ megváltatlanul. Helyszíni beszámoló a lisszaboni Web Summitról.
Éleződik a légitaxiverseny, az Uber örülhet.
Hol van már a repülő autóm, amit ígértek? – az egész rendezvény egyik legizgalmasabb panelbeszélgetését tartották szerdán a CES-en.
A CES egyik legnagyobb dobása a Bell gőzerővel készülő billenőrotoros hexakoptere, ami után már az Uber is érdeklődik.
A BlackFlyt a Google egyik alapítója pénzeli, és jogsi se fog kelleni a vezetéséhez.
Még az önvezető autók sem terjedtek el, de a cég már a jövőbe tekint.
Szingapúrban tesztelik az egyetemi kampuszon.
2020-ban indulnak a Los Angeles-i tesztrepülések.
Lőni nem lehet vele, de más katonai célra jó lehet.
Ez tényleg egy 2017-es hír, nem mentünk vissza a jövőbe. Fluxuskondenzátor sem lesz benne.
Úgy száll fel, mint egy helikopter, de a szárnyaival száguld a német Lilium Jet.
A cég vezére jelentette be egy konferencián. Egyelőre egyszemélyes járműről lenne szó.
A Fordból és Cessnából összerakott AVE Mizar a hetvenes évek egyik nagy ígérete volt, sajnos egy végzetes tesztrepülés során lezuhant, és megölte építőjét és üzlettársát. Azóta sem töltik meg az eget repülő autók.
Nincs már olyan messze 2020, sietniük kell.
A JTARV légi utánpótlást biztosíthat a harctéren, méghozzá harminc percen belül.
A Szilícium-völgy milliárdosai óriási pénzeket fektetnek repülőautó-projektekbe. Lehet, hogy nem hiába: mostanra nagyjából minden összeállt ahhoz, hog a sci-fiből valóság legyen.
A Google társalapítója a saját vagyonával szállt be két repülőautót fejlesztő cégbe.
Elsősorban az észak-amerikai piacra szánják, az ára egy szuper sportkocsi szintjén mozoghat.