Karácsony Gergely: Szerdától működnek az új budapesti traffipaxok
Hónapokat kellett várni rá, de végre üzembe helyezték a július elején beígért kamerákat.
Hónapokat kellett várni rá, de végre üzembe helyezték a július elején beígért kamerákat.
Eddig gyorsul a világ.
Az egy éve történt Árpád hídi tragédia után ígérte meg, hogy újabb sebességmérőket telepítenek.
Ötven év után hozzányúlnak a KRESZ-hez. Mi változik? Kik lobbiznak változásokért? Emelkedik-e a pénzbüntetés határa?
A BRFK folyamatosan ellenőrzi az utakat.
Egy éve határoztak a korlátozásról, de csak most vezetik be.
Azonban még maradtak kérdések.
Ilyen közel még egyetlen szerkezet sem került a Naphoz.
Néhány napja mérték be a rendőrök, egy másik autóval együtt, amely 158-cal ment.
A dobogósokat a Bayern, a Chelsea és a Barcelona adja.
Hét új sebességmérőt is telepítenek a budai városrészbe.
A sofőrt 200 ezer forint közigazgatási bírsággal sújtották.
Hiába a milliós kezdőár, van, amiben az új gépek rosszabbak.
A legmagasabb összegű pénzbírságra számíthat.
Csak a forgalmat csökkenti.
Jön a 24 órás akció.
A traffipax 106 gyorshajtóról készített felvételt egy nap alatt Óbudán.
Több mint százzal túllépte a sebességhatárt.
Jön az intelligens sebességszabályozó rendszer.
Dario Costa 245 kilométer/órás sebességgel száguldott egy alagútban.
Nincs több száguldozás a francia fővárosban.
Indul a rendőrség új akciója.
Két nap alatt 276 gyorshajtót mértek be a tatai rendőrök.
Kisújszálláson csípték fülön a rendőrök a renitens sofőrt.
Balszerencséjére összefutott a járőrrel.
Kábítószerügy és pénzhamisítás miatt is meggyűlt a baja a rendőrséggel.
Az autós Jánosházánál a 84-es úton lépett a gázra, megbüntették.
Volt, aki a megengedett 90 km/h helyett 173 km/h-val közlekedett.
Szerintük tönkretenné mások művészetét az, ha bele lehet nyúlni majd a lejátszás sebességébe.
Másodpercenként 85,5 centiméteres sebességre is képes az amúgy is irtó menőn kinéző sivatagi rovar.
Hiába hasít az Enterprise űrhajó, legjobb esetben is 96 évig tartana átérnie a Tejút túloldalára.
Sőt, a madár nem is mondja, hogy bip-bip, és még repülni is tud.
8,6-szoros hangsebességgel haladt az amerikai tesztpályán a rakétaszán.
Az AT&T-t azzal vádolják a rivális szolgáltatók, hogy megtéveszti a saját előfizetőit.
Azért a 180 km/óra maximum sebesség így is bőven gyorshajtásnak minősül.
A sebességkorlátozás hiányáról elhíresült utakon környezetvédelmi okokból jöhet a korlátozás.
400 km/h-s harapás, gyorsabbak a Forma 1-nél. Egyébként meg a gyerekeik vérét szívó kannibálok.
Volt aki a megengedett 40 km/óra helyett is 195-tel ment, de bemérték a FámaLézerrel.
Fénysebesség, mi? Óránként egy méter inkább. Na de mi is az az áram? Mi is az a sebesség?
A tárhely határát felhúzzák 2 terabájtról 128-ra.
De attól még lehet rákos. Egy gyalogláskutatás meglepő tanulságai.
A rendőrség elmagyarázza, miért van szükség a jelöletlen rendőrautókra a közutakon.
Arcra fagyott jég, veríték és vigyor. Nem adja magát könnyen a svájci szánkópálya, de végül mindenért kárpótol a tizenhat kilométeres vágta a hegy csúcsától a lábáig. Bakancslista.
A benne lévő Snapdragon 845 csip 25 százalékkal gyorsabb a tavalyi legjobb processzornál.
Az ország leglassabb otthoni vezetékes internetét keressük, mert a leggyorsabb már ismert.
A Pirelli még két másodperc gyorsulást ígér a már most is történelmi tempójú Forma-1-be. De jó-e ez nekünk? A kilátások szerint gyorsabb, de unalmasabb lesz 2018.
Ki nem emlékszik a 80-as évek ultimate kártyajátékára, az autóskártyára? Elgondolkodtunk, milyen lehet annak a mai megfelelője. Van még Lola-t? Eláruljuk: van, de nem úgy! Nemcsak autókat, hanem mindenféle, járművel reflektorfénybe kerülő közéleti szereplőket pakoltunk pakliba. Nyomtassa ki, és kártyázzon otthon ön is!
Telefoncserére késztethet az Apple által kiadott frissítés, pedig csak jó aksi kéne a régi telefonba.
A szolgáltató szerint van igény a szupergyors internetre.
Szerencsétlen még a lábát is kitörné, ha utánunk sprintelne.
Mert egy csomó ideig tényleg összecsomózott kötelekkel számolták a tengerészek, milyen gyorsan haladnak.
A hátsó szerelvény álló kerekekkel csúszott a sínen, az ütközés 18-20 km-es sebességgel történt.
Új osztályozási rendszer segít megállapítani, hogy milyen gyorsan futnak majd az alkalmazásaink.
Egy kanadai tudós kiszámolta, hogy mikor szívjuk be a legkevesebb légszennyezést.
Olyan gyorsan elkapják az áldozatukat, hogy ezt csak 40 000 fps-es kamerával lehetett filmre venni.
Szabályváltoztatás nélkül gyorsult ennyit a mezőny, jövőre az átépítéstől 3-4 mp-et várnak. Már ha lesz.