Rendet tettek három, manapság rendkívül fontos fogalom körül
Már most is sokat hallani róluk, hát még a jövőben.
Már most is sokat hallani róluk, hát még a jövőben.
„Pozitív hatással” volt az egerekre.
A közlekedés talán olyan lesz, mint Az ötödik elemben.
Elkészült a terror VR-múzeuma.
A virtuális valóságot máskor is használták már az egészségügyben.
Minket is teljesen levett a lábunkról.
Kipróbáltuk a PlayVR Budapest virtuálisvalóság-játékait, és már most visszamennénk.
A két techóriás küzdelmén múlhat a jövő.
A PlayStation kitett magáért.
Nem hallgatott a figyelmeztetésekre.
Top 10-es listába szedtük őket.
A film valósággá válik.
A virtuális valóság világhírű szakértője válaszolt az Index kérdéseire.
Önjáró kisautó, VR és AR szemüvegek, metaverzumot prezentáló TV és 3D nyomtatás - ezek sokaknak extrém, futurisztikus elemek, de van, akinek ez csak egy átlagos munkanap részei. A technológiai innovációkkal foglalkozó Deutsche Telekom "játszószobájában" jártunk.
Radnai Péter helyszíni beszámolója a jövőről.
A milliós ár eléggé leszűkíti a célközönséget.
Hivatalos a hardveres tudás, a szemüveget most sem mutatták meg.
Olyan eszközt demózott a Meta, amellyel érezhetjük azt, ami valójában nincs.
VR-szemüvegeken át tanulhatnak Magyarország tájairól és a természetvédelemről a diákok egy új, ingyenes program keretein belül.
Különleges VR-szoftvert fejlesztettek egy svájci egyetem asztrofizikusai és informatikusai.
Virtuális térben három dimenzióban lehet vele festeni. A Google temető helyett közkézre kerül.
Tízezer pixel/hüvelyk felbontásnál már nem olyan érzés mintha szúnyoghálón át néznénk.
A virtuális valóság tengeribetegséget okozhat, ugyanakkor kiváltja a közelre nézés káros hatásait.
A virtuális közösségi játszótéren együtt alkothatunk majd barátainkkal.
Egyelőre csak prototípus, de vékony, könnyű, és hosszú ideig lehet kényelmesen hordani.
Peter Chou szerint ideje a virtuális valóságban közösséget építeni, rajzfilmszerű karakterekkel és nem létező tárgyakkal.
A George Washington Egyetem egy súlyos tüdőgyulladásos beteg tüdejéről készített döbbenetes CT-VR felvételt.
Ha nincs pénz marsjáróra, csináljon a mobilból mikroszkópot – nem csak milliomosoknak szól az oktatás digitalizációja, mutatunk pár lehetőséget.
Március 23-án jön a Half-Life: Alyx.
Nyolc hónapig dolgoztak a virtuális világon, ahol létrejött a szívszorító találkozó.
Nyílt a Nyugatinál egy vidámpark, van benne hullámvasút meg dinoszaurusz, sőt dinók is, csak éppen virtuálisan. Ettől még jó móka, pláne, ha le kell fárasztani a gyereket.
Az Alyx az első két rész közötti időben játszódik, a készítők szerint mégis folytatásként kell értelmezni.
Nem, nem a Half Life 3-at, hanem az Alyx nevű VR-projektet.
A legendás játékfejlesztő olyan fába vágja a fejszéjét, ami még jó ideig nem lesz kivágva.
Ezer mérnök dolgozik az Apple-nél a lakossági kiterjesztett és virtuális valóságon.
Horizon néven fejlesztik az új univerzumot, amiben mindenki megépítheti a saját világát.
A technológiai forradalom eléri a felnőtt játékszerek világát is, a guminőket mesterséges intelligencia, bizarr implantátumok és virtuális valóság váltja fel.
Virtuális valósággal próbálja elterelni a kórházban lévő gyerekek figyelmét az Amigos a gyerekekért alapítvány.
Az Index VR-szemüveg képfrissítése magasan kiemelkedik a jelenlegi mezőnyből.
Elkezdődött a hivatalos forgalmazása, lesznek bemutatóhelyek is. Az alapmodell fele ilyen drága.
A Mortal Kombatba jön Liu Kang, Kung Lao és Jax, VR-támogatást kap 2016 legnagyobb átverését hozó játéka is.
Még karton elefántot és madarait is lehet hozzá venni.
Az oktatási technológia egyik legnagyobb kiállításán jártunk, hogy megnézzük, drága kütyükben rejlik-e a jövő tanításának titka. Az agyunk reléi már a harmadik óra nézelődés után kezdtek kiégni.
A lányok figyelmét viszont leginkább egy fiatal kutatónő tudja lekötni.
Igaz, hogy VR-szemüveggel, de bejárható az a kiállítás, amin David Hockney 90 millió dolláros képe is látható.
Szétverhető zombifejekkel és realisztikus katonai szimulátorral próbálnak meg nagyot gurítani, de miért száll be egy pici magyar csapat a VR-piacra?
VR-sziklamászás, VR-csocsó, VR-űrséta, VR-raktárosmeló, VR-autószerelő – csak néhány a virtuális valóságok Photokinán bemutatott alkalmazásai közül.
Az önállóan használható Oculus Quest 2019-ben érkezik, és képes lesz a pozíciókövetésre.
És nagyon tetszett, bár pontosan ugyanazt tudja, mint eddig bármelyik Tetris. Az idei Tokyo Game Show VR-részlege tele van meglepetésekkel.
Jövőre VR-szemüveg segítségével mutatja be hazánk több millió évvel ezelőtti tájait a pécsi állatkert.
Hamarabb találkozunk vele a munkahelyünkön, mint otthon, és ez pörgeti fel a terjedését.
Kipróbáltuk a legnépszerűbb VR-játékot, drótok és kötöttségek nélkül. Ültünk kétmilliós autószimulátorban, átrepültünk a Lánchíd alatt.
Az új demója alapján a nagyon várt Magic Leap se hozza el a virtuális valóság régóta ígért kánaánját.
Vagy az AR-ét. Vagyis az MR-ét. Szóval jön a Magic Leap hightech szemüvege, hogy a retinánkra vetítse a képeket.
Múzeumba kerülnek a régi atommodellek, a kémiában beköszönt a virtuális valóság korszaka.
Nem tervezik a technológia bevezetését Xboxon, inkább a pc-re koncentrálnak.