Pénteken indul a BKV Mikulásbusza
December 23-ig normál díjszabással lehet rajta utazni.
December 23-ig normál díjszabással lehet rajta utazni.
A fejlesztést 2025 végéig érvényesítik.
Az Index stábja is ott volt a helyszínen.
Ebben az ügyben egyetért Szentkirályi Alexandrával.
Döntés született a hajléktalanokról is.
A BKV-s kollégái szerint azt csinálnak, amit akarnak, mert kevesen vannak.
Több egység is szolgálatban van.
A BKV informatikai keretszerződésének ügyében is újabb fejlemény látott napvilágot.
Ha Budán tervez tömegközlekedni, lehet, hogy alternatív útvonalra lesz szüksége.
Utaskomfort szempontjából a legrosszabb szolgáltatást nyújtja, de van egy előnye is.
Hősies tette sikerrel zárult.
A közlekedésfejlesztést tanulmányozzák a török metropoliszban.
Budapesti ügyekről tárgyaltak, majd meg is egyeztek.
15 ezer munkavállalónak adná ezt a kedvezményt.
„Börtön helyett eltussolás, klíma helyett szauna.”
A tilos jelzésen robogott át a villamos.
1989-ig ezen a járművön lehetett sétakocsikázni a Margitszigeten.
Még síncsiszolást is vállalnának.
Az országgyűlési képviselő 40 millió forint kenőpénzt vehetett át.
Megszólaltak a közlekedési vállalatok.
A turisztikai célokhoz igazodnak.
Lázár János és Karácsony Gergely is megszólalt, holnaptól új időszámítás jön a közlekedésben
A főpolgármester-helyettes magyarázta el, hogy mi áll a döntés hátterében.
Bolla Tibor 2022-es munkájáért 9,6 millió forint prémiumot vett fel.
A frakcióvezető azt sérelmezi, hogy a feladatokat pár nap alatt végezték el.
Sőt, az egyéb juttatások is emelkednek.
Az 1973-ban üzembe állított szerelvények alváza már eleve rossz minőségű acélból készült.
Nagy utat tett meg a hazai járműipar.
A BKV szerint ez nem is annyira meglepő.
Megint a BKV térfelén pattog a labda.
Az utasok is hozzászoknak lassan, bár a késésekre még vannak panaszok.
Mártha Imre szerint megélhetési politikus a Fidesz frakcióvezetője.
Karácsony Gergely mutatott rá az ellentmondásra.
A Fővárosi Önkormányzat elmondta, hogy miért tartják indokoltnak ezt.
A főpolgármester szerint a BKV járművezetői nemcsak buszt tudnak vezetni, de szülést is.
A buszsofőr segítette a szülést.
Ezentúl még inkább érdemes bérletet venni.
Pedig a cél épp az volt, hogy az új CAF-villamosokra kerekesszékkel is fel lehessen gurulni.
Az autóbusz- és trolibuszvezetők átlagos bruttó keresete 730 000 forint.
Az eszközök alkalmazása újdonságnak számít Magyarországon.
A rendőrség büntetőeljárásban vizsgálja a baleset körülményeit.
Politikai játszmák alakítják a budapesti közösségi közlekedés jövőjét.
Szeptembertől drágul a fővárosi közösségi közlekedés.
Tervek már vannak.
Négy éve húzódik a metróbeszerzési botrány.
A jármű éppen külsős javításon volt.
A Fővárosi Önkormányzat, a BKV és a Budapest Brand új korszakot nyit.
Nem árt figyelni az M3-as metró vonalán közlekedőknek.
A szerelvényben okozott kár akár milliós többletkiadást is jelenthet a BKV-nak.
A 7-es buszon történt az incidens.
Ők azok az NPC-k, akiket a sofőrök a hátuk közepére kívánnak.
16,6 milliárdos banki hitel felvételével foltoznák be a költségvetési lyukakat.
Összesen 26 tablót helyeznek ki megtekintésre.
A metróvonal felújítása alatt naponta átlagosan 154 járművezető ült a volán mögé.
A leépítés érintettjei úgy mennek, hogy maradnak.
A férfiak egyszerűen elfogytak.
Jelentős villamospótlás előtt áll a BKV.
Soha nem látott összeget kér a cég a tömegközlekedés fenntartására.
Kiss Ambrus szerint, ha a főváros aláírta volna a villamosenergia-szerződéseket, nem lenne baj.